2024-01-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jo det gör iaf jag, men du verkar försöka övertyga att så inte är fallet. Nåja har borderline horan publicerat bild på sitt ansikte än?

Men står det någonstans från häktningsframställan att han boxat henne i facet?
Citera
2024-01-04, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hur som helst så har hon gjort enorma uppoffringar för den mannen och sen får hon det här uppkört i ansiktet. Jag hade också tappat det totalt om jag var i hennes sits.

Exakt, hon lämnade sin lägenhet hjälpt till med hans barn osv osv medans anaboladvärgen sitter och kärleksförklarar sig för sitt ex och planerar att gå tillbaka. Hade tappat det på kuksugarn Chrippa också.
Citera
2024-01-04, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Roligt för Chrippa när han kommer ut och ser vad sina "vänner" visste men inte gjorde ett skit tills han blev dömd och det fanns likes att hämta, den ensamhetskänslan vill man inte vara med om, stort svek....

Men att springa runt på festival med Chrippa och känna sig "känd" bland 13-åriga tjej som Gustav.... Då funka Chrippa som vän

Har man inte råkat ut för ett borderline-monster personligen förstår man inte vad det handlar om. Folk tror att det är en jobbig flickvän och att det bara är att göra slut om man vill. Tänk dig att du är tillsammans med en cocktail av Satan, Hitler, Vlad Tepes och Anders Eriksson. Men bara emellanåt då de är fullt kapabla att vara trevliga när det behövs, vilket lurar omgivningen rejält.

Du ser ju hur reaktionerna är bland hans vänner, de kunde ju inte ana att det var så illa innan de fick se loggarna. Vi som har erfarenhet av borderline känner igen den typen av kommunikation till 100 %. Hot om anmälningar, sabotage, självmord och offentlig förödmjukelse är standard för dessa människor när de blir pressade. De vet att de inte har det fysiska övertaget, därför blir de mästare på att använda psykologi för att bryta ned sin partner.
Citera
2024-01-04, 16:04
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Slasken är normalt "arbetsmaterial" och inte offentlig handling. Däremot kan alltid försvaret/tilltalad begära ut slasken.
Om du menar det aktuella fallet nu så är det ju långt ifrån färdigt, ingen fup och ingen slask.

https://www.advokatsamfundet.se/Nyhetsarkiv/2014/augusti/-Slasken-blir-inte-offentlig-nar-atal-vacks/

Ja det förstår jag också eftersom fup inte släpps innan åtal 🙂
Citera
2024-01-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ja hon flyttade till sthlm för att bli känd och framgångsrik. Hennes största mål i livet är att inte behöva lyfta ett finger men ändå kunna fylla läpparna bekostat av mannen som ska betala. Utlyser bild på borderline horans ansikte efter den påstådda misshandeln.

Nej hon gör sina konton privat och gömmer sig som en liten råtta!

Vart står det att det skulle vara i ansiktet?
Citera
2024-01-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vart står det att det skulle vara i ansiktet?

Ingenstans, men om hon nu är misshandlad kan hon ju publicera dessa bilder. Att hon har nått blåmärke kring handlederna kan jag köpa.
Citera
2024-01-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ingenstans, men om hon nu är misshandlad kan hon ju publicera dessa bilder. Att hon har nått blåmärke kring handlederna kan jag köpa.

Varför skulle hon publicera de offentligt på sociala medier när det pågår en utredning som polis etc sköter?
Citera
Avslutad
Citat:

Varför skulle hon publicera bilder?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Har man inte råkat ut för ett borderline-monster personligen förstår man inte vad det handlar om. Folk tror att det är en jobbig flickvän och att det bara är att göra slut om man vill. Tänk dig att du är tillsammans med en cocktail av Satan, Hitler, Vlad Tepes och Anders Eriksson. Men bara emellanåt då de är fullt kapabla att vara trevliga när det behövs, vilket lurar omgivningen rejält.

Du ser ju hur reaktionerna är bland hans vänner, de kunde ju inte ana att det var så illa innan de fick se loggarna. Vi som har erfarenhet av borderline känner igen den typen av kommunikation till 100 %. Hot om anmälningar, sabotage, självmord och offentlig förödmjukelse är standard för dessa människor när de blir pressade. De vet att de inte har det fysiska övertaget, därför blir de mästare på att använda psykologi för att bryta ned sin partner.

Om du nu har varit med ett borderline-monster så bör du klart och tydligt se att hon har inte tendenserna till det. Personligen så har jag flera års erfarenhet utav ett sådant monster och känner igen dom på flera mils avstånd.
Citera
2024-01-04, 16:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför skulle hon göra det?
Om hon är misshandlad så är det ju smartast av henne att låta åklagaren sköta fallet och inte att själv sprida en massa som kan förstöra utredningen.
Citera
2024-01-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför skulle hon publicera de offentligt på sociala medier när det pågår en utredning som polis etc sköter?

För att få tyst på kritiken riktad mot henne, är tämligen övertygad om att hon gjort det om hon nu blivit misshandlad.
Citera
2024-01-04, 16:15
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen

Men alla på flashback fatta att det var ngt lurt och försökte hjälpa Chrippa men fick kalla handen. Till exempelt att han själv går ut att han groomat en 16åring i 7år..... VART ÄR HANS VÄNNER!!??! jo, som sagt, utnyttjar tillfället att springa på festivaler med "ungdomskändisen"
Om jag hade en vän jag såg agera psykotiskt och inleder förhållande på det sjuka sättet så skulle jag vara där och helt ärlig att han får kamma till sig och tänka på sin unge.
Nu duger det igen att egera duktig och få likes igen.... bara Chrippa vet hur han kommer känna när han ser att ingen brydde sig på riktigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in