Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Även om han har gått bakom ryggen på L så rättfärdigar inte det att skriva hot om att slå sönder någon med batong eller att man ska komma med personer osv. Men o andra sidan så hade uppenbarligen L inget emot att Chrippa gick bakom ryggen på Julia och svek henne.
Men det mer korrekta hade varit att först göra slut och sedan inlett en relation såklart. Jag personligen tycker att han borde ha stannat med Julia från första början och inte slängt bort de åren tillsammans.
Men så är jag lite konservativ av mig och många verkar ge upp sina förhållanden allt för lättvindligt och nu i efterhand så verkar det ha varit dumt beslut av Chrippa!
Absolut är det vidrigt att hota etc , dock har vi inte sett hela konversationerna så vi vet inte vad han har skrivit fullt ut eller sagt rakt upp i facet på henne.
Eftersom L trånat efter C väldigt länge så är det vämnlart att hon inte vill ge upp deras förhållande bara sådär, hon kanske tänkte att det finns en chans att han tänker om.
Personligen tycker jag inte att någon ska vara med någon, giftiga förhållanden. J har själv yttrat sig i ett förhör hur han behandlat henne, vilket är helt ett vidrigt beteende.
Jag tro inte att han är kapabel till att älska någon förutom sig själv, då hade man respekterat sin partner och visar kärlek, inte kränkt dennes utseende. Helt obegripligt vidrigt.