2024-01-04, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Älskar Julias kärleksförklraingar till mannen som lämnade henne för PsykLinnea och i så många vloggar förnedrar henne helt offentligt kallar henne gorilla fattig osv osv, satte henne hos KF.

Vad fan ser alla hos denna Chriippa? Han var ju ett jävla as mot Julia.
Jag håller med dig.

Men jag tror att det kommer så mycket från alla håll nu att det ena glöms bort när nästa tar vid.

När det har landat lite (om en evighet) så kan nog de flesta av oss summera det hela.
Chrippas beteenden på yt lär inte ha glömts bort, det är mest att det inte ligger i fokus just nu.

Tror jag.
Citera
2024-01-04, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Chrippas två största misstag i livet.

1. Säga upp från sitt tidigare jobb som svetsare för att bli Youtuber på heltid. En YouTube-kanal som nu har blivit raderad.
2. Lämna Julia som han ju har Chloe tillsammans med för att bli ihop med detta våp, som inte visar sig vara guds bästa barn precis.

Och allt detta inom loppet på bara några månader.

Exakt håller med. Han skulle stannat kvar och knega och inte lämna familjen för en mini kopia på Johanna Möller.
Citera
2024-01-04, 13:38
Medlem
Gustav vilken kung. Byter lås på dörren😁😂
Citera
2024-01-04, 13:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
En grov misshandel kan säkert benämnas som misshandel på första sidan.. att den är grov får man veta om man byter sida för att få mer info om misshandeln i fråga.
Fast nu handlade det om vilket yrkande som låg till grund för häktningen.
Citera
2024-01-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Godmorgon! Vem vet vad som sker. Men en manager borde ha kontakter sen vet jag inte med GDPR och liknande om det är möjligt. Om inget annat så har Gustav Björklund öppnat för byteshandel med henne för att få kanalen.

https://i.postimg.cc/43tTfxMZ/C45-DA7-FA-4-C43-40-A9-928-A-864-D5-BB67314.png

Nu kan du somna om!
Spelar ingen roll, kanalen är nere och de är fortsatt godnatt för dig.
Citera
2024-01-04, 13:43
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast nu handlade det om vilket yrkande som låg till grund för häktningen.

Skeptisk personligen till att snut eller åklagare inte skulle se samma sak som tingsrätt om misshandelns grad.. dom ser ju sama bevis.
Citera
2024-01-04, 13:43
Medlem
Jag förstår verkligen inte den konstiga kritiken mot Jocke heller. Jag har bara träffat honom en gång, men det räckte för att se att han är en otroligt snäll och genuin person. Det verkar som ni har missuppfattat något om honom eller bestämt er för att avsky människan, crippa har ni uppenbarligen också fel gällande för han har verkligen hanterat det på ett imponerande sätt. Om det vore jag själv hade jag tappat tålamodet för länge sedan.
Citera
2024-01-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Godmorgon! Vem vet vad som sker. Men en manager borde ha kontakter sen vet jag inte med GDPR och liknande om det är möjligt. Om inget annat så har Gustav Björklund öppnat för byteshandel med henne för att få kanalen.

https://i.postimg.cc/43tTfxMZ/C45-DA7-FA-4-C43-40-A9-928-A-864-D5-BB67314.png

Nu kan du somna om!

Det hade jag nog aldrig nappat på om jag var Linnea. Gustav är ju en av de största drevarna på nätet, spyr ut hat. Kontaktat f.d pojkvänner och en massa annat. Han får nog behålla sin lägenhet och sitt nya lås.
Citera
2024-01-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Även om han har gått bakom ryggen på L så rättfärdigar inte det att skriva hot om att slå sönder någon med batong eller att man ska komma med personer osv. Men o andra sidan så hade uppenbarligen L inget emot att Chrippa gick bakom ryggen på Julia och svek henne.

Men det mer korrekta hade varit att först göra slut och sedan inlett en relation såklart. Jag personligen tycker att han borde ha stannat med Julia från första början och inte slängt bort de åren tillsammans.

Men så är jag lite konservativ av mig och många verkar ge upp sina förhållanden allt för lättvindligt och nu i efterhand så verkar det ha varit dumt beslut av Chrippa!

Absolut är det vidrigt att hota etc , dock har vi inte sett hela konversationerna så vi vet inte vad han har skrivit fullt ut eller sagt rakt upp i facet på henne.
Eftersom L trånat efter C väldigt länge så är det vämnlart att hon inte vill ge upp deras förhållande bara sådär, hon kanske tänkte att det finns en chans att han tänker om.

Personligen tycker jag inte att någon ska vara med någon, giftiga förhållanden. J har själv yttrat sig i ett förhör hur han behandlat henne, vilket är helt ett vidrigt beteende.
Jag tro inte att han är kapabel till att älska någon förutom sig själv, då hade man respekterat sin partner och visar kärlek, inte kränkt dennes utseende. Helt obegripligt vidrigt.
Citera
2024-01-04, 13:48
Medlem
Tycker Gustav gjorde rätt. Borde fakturera henne för låser också. Linnea är en Johanna Möller 2… subba
Citera
2024-01-04, 13:54
Medlem
Kan ni föreställa er hur många män som utsätts för psykisk misshandel av sina kvinnor, men som aldrig kommer till allmänhetens kännedom? Det är verkligen oroande. Det är viktigt att förstå att psykisk misshandel är en långvarig plåga, ofta pågående dag efter dag, månad efter månad, år efter år. Det är en smärtsam situation, hade tagit utslagna tänder vilken dag som helst. Istället för terrorn.
Citera
2024-01-04, 13:55
Medlem
Sorry men det här är alltså Chrippa - mannen som betett sig som ett svin mot familj i flera års tid (kom inte och säg att han INTE flirtat med Linnea i flera år innan det blev dags att lämna baby mama för detta våp) och även varit högst fientlig mot allt och alla ett bra tag nu.

Det är väl det här som kallas karma? Att Linnéa verkar vara en psykopat är ju en sak, men kom inte och säg att Chrippa inte förtjänat att få tillbaka saker och ting i ansiktet efter sin framtoning och de skador han åsamkat Julia och Chloe (mentalt - Ja, Julia har inte varit toppen heller)

Som man bäddar får man ligga. Det hade lönat sig att vara lite ödmjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in