2024-01-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hoppas Chrippa fakturerar Linnea för förlorad arbetsinkomst nu sedan hon stängde ner hans inkomstkälla. Borde inte vara svårt för Jocke att be sin manager fixa tillbaka hans kanal..
Managern äger ej Youtube, snacka i nattmössan.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vet att du gärna vill göra detta till en sanning. Men vad för belägg har du att Julia skulle ha blivit psykisk misshandlad?

Visa det gärna!

Varför skall jag visa det? Inte ett enda tidigare bevis som finns i tråden är trovärdigt. Det är bara nötter som tror på dessa texter och annan BS. Fortsätt du spring i klanens koppel, jag är fri
Citera
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Jag är ändå förundrad att så många väljer att ta Chrippas parti.

J har ju själv sagt att Chrippa har psykiskt misshandlat henne. Och man kunde se delar av det på hans yt förut. Där han kallar henne fula saker som han själv tyckte var skit roligt som jag inte tror hon uppskattade.

Dom sms som visas upp där L beter som som psyk var i Oktober, iaf dom från Anjos kanal. Var det bra efter det? Och är det konstigt att L blir sur om Chrippa skriver med J och vill ha tillbaka henne. Samtidigt som han skriver att han vill ha L.

Sen som många tagit upp att hans yt kanal är "hackad" Är det inte bara så enkelt att han har låtit L stå på den då han inte "kan" tjäna några pengar på den? För då tar staten alla pengar?

Verkar som dom nu hävdar att Chrilles unge har en padda inloggad på Crilles icloud.. och det är absolut inte Jockiboi som han lånat den av ungen som han barnvaktade.. men det ÄR Linnea som lånade paddan av ungen och hackade Crilles icloud eftersom hon är sådär ond jämt vilket inte Jocke är då han har förändrats sen sist han var ond, och håller inte på med sånt längre nu.
Citera
2024-01-04, 13:15
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha så det var Gustavs lägenhet de hyrde.

Han har bytt lås nu så hon inte kan hämta sina kläder o dylikt. Heja!

Alltså den här historien har tagit så många sjuka twistar nu att jag blir fan inte förvånad över någonting längre.

Antar att det inte finns något kontrakt osv skrivet på lägenheten, men känns ändå som att det skulle kunna bli strul om man bara byter lås rätt och slätt..
Citera
2024-01-04, 13:15
Medlem
Personligen önskar jag en vän som Gustav den dagen man sitter i knipa.
Citera
2024-01-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kan nog också bli så att Linnea döms för misshandel, verkar finnas en del dokumenterat.
Kanske misstänkt men läggs ner direkt.
Citera
2024-01-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lögner. Chrippa hade flera samarbeten.
Jag har inte kollat på honom tillräckligt, utan mest när det har blåst kring honom, och jag har aldrig noterat något sådant.
De flesta ’normala kanaler’ brukar vara betydligt tydligare om det görs något samarbete.

Och flera samarbeten? Är det inte att ta i?

Vad kan det ha varit för företag?

Hursomhelst så finns de nog inte kvar idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja mycket på 54 min.

Det sjuka är att Chrippa är trygg från Linnea i häktet.

Tycker själv det är mäkta imponerande hur lugn han kunnat hålla sig via sms när hon provocerar och attackerar allt han är och allt han älskar. Hade själv tappat det då har jag varken adhd eller någon annan diagnos.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför skall jag visa det? Inte ett enda tidigare bevis som finns i tråden är trovärdigt. Det är bara nötter som tror på dessa texter och annan BS. Fortsätt du spring i klanens koppel, jag är fri

Haha, du har inga belägg förutom det du har kokat ihop i din skalle. Sen kan du alltid titta på min posthistorik i den här tråden om du tror att jag springer i någons koppel!

Citera
2024-01-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad säger juristen Lundell om det? Egenmäktig förfarande? Vad sägs om att hon betalar hyra?
Det där är inget man kan göra bara hur som helst
Ja, för om det finns kontrakt så kan väl aldrig ett relationsdrama ligga till grund för en omedelbar vräkning?
Citera
2024-01-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Managern äger ej Youtube, snacka i nattmössan.

Du tror inte han sitter på kontakterna med Youtube? God morgon.
Citera
2024-01-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Personligen önskar jag en vän som Gustav den dagen man sitter i knipa.

Helt med dig! Jäkla bra agerat av honom.
Hoppas han fakturerar henne för låsbytet med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in