2024-01-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Sjukt hur Joz och nu Linnea typ "offras" för att jockiboi, Anjo, Clue och Rask ska få extra inkomster under cirka 1 års tid per offer som får sina liv totalt förändrade av grova förtal som gör det farligt för dom att gå ut..
för att 4 psykopater behöver extra youtube inkomster.

Många fler än bara dom två men detta blir den värsta då ett offer för grov misshandel hängs ut som klandervärd i syfte att förstöra ett brottsoffers liv innan rättegångsförhandlingen som förhoppningsvis blir dessa 4 skurkars youtube karriärers avslut då dom hör hemma i fängelse om man organiserar brott som grovt förtal mot offer efter offer för att man inte vill skaffa sig ett jobb på fabrik, eller nått.. istället för att begå brott offentligt och blanda in sina barn i skiten.

Det ser ut som kretsen kring Jocke har blivit betydligt mindre och med det har han börjat bjuda hem/med Anjo.
Snart kommer rask…han fiskar i bottenskrapet nu.

Det kan nog bero på att folk lagt benen på ryggen och har insett att de ’kan bli’ nästa offer.
Den som har klarat sig bäst är Riley, där har Jocke varit helt tyst.
Har alltid undrat vad som hände, men jag gillar Riley såpass att jag är glad för hans skull att han sluppit något drev.

Jag hade aldrig velat röra mig i dessa kretsar.
Citera
2024-01-04, 12:28
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Det kallas inte hämnd, det kallas rättvisa.
Sen vet varken du eller jag om jag eller Chrippa kan slå kvinnor.
Som tur är har jag själv aldrig hamnat i den situationen och vet inte faktiskt vad jag hade gjort, men jag vet vad jag tycker är rätt och jag vet vad jag tycker personen som tar sig friheten att skada mig förtjänar. Ingen har rätt att röra mig, ingen har faktiskt rätt att röra någon annan alls oprovocerat.
Väljer någon jävel att själv ta sig rätten att bestämma att jag ska få stryk så tycker jag att det helt i sin ordning att jag såklart också ska få bestämma att den ska få smaka på exakt samma medicin.
Samma regler gäller för alla och man kan inte tro eller påstå att det är okej att slå andra människor men ingen får slå dig, det är ett efterblivet tankesätt.

Vi män har grövre skelett, större muskler, längre längd och större hjärnor än kvinnor.. men det är mer för att vi ska tåla stryk bättre än dom och kunna skydda nån kvinna om det behövs.

Men dessa faktum gör ju att det blir enormt fel om män börjar använda den fysiska skillnaden för att slå nån som är mindre.

Samma med barn och djur.

Man kan ju inte slå barn.

Och djur slår man om man är ett psykfall som gillar att slå på mindre varelser som inte kan slå tbx.

Kvinnan kan dessutom hämta en kniv om du slår henne sen är det du som ligger pyrt till om du inte lyckas knocka henne med ett snabbt slag innan hon hinner fram.

Absolut inget positivt kan vinnas genom att slå tbx istället för att ta några smällar medans man lämnar platsen.

Fråga Chrille eller nån som blev knivhuggen av frun lixom.. dom vet att jag har rätt.

Förlåtelse och avståndstagande framför hämnd och karma. Alltid.

Finns ingen tävling förutom i alla förhållanden som slutar som detta gjorde.

Förhållanden som håller livet ut händer endast mellan vuxna som inte.måste ha rätt som att allt är en tävling fast inget egentligen är en tävling speciellt inte i förhållanden som ju är rena respektfulla samarbeten och samlevnad som förvandlades till tävlingar mellan två slavmentaliteter som tävlar om vem som är bäst istället.

Chrille vann väl tävlingen mot Linnea fast han vann att bli dömd i domstol.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-04 kl. 12:31.
Citera
2024-01-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja och därför kanske man inte ska yppa dig, Linnea var ju faktiskt tyst tills hon börjat få allt kastat på sig så hade inte Jocke/Julia &co börjat sitt hade det varit en utredning som skulle kunna ske vuxet, i tystnad utan att varken bo eller mgm hade gjort något uttalande och enbart av rättsväsendet.

Det var inte det jag menade heller men just det som sprids just nu (tex sms från oktober) har ju inte någon direkt koppling till själva brottet han nu sitter häktad för så det är ju sånt som inte är direkt relevant även om det inte är okej överhuvudtaget om hon nu hotat honom så som det påstås. Men själva häxjakten och de "bevis" som presenterats är ju inte nödvändigtvis något som betyder något nu.
Har hon betett sig illa mot sina ex; då är det väl upp till dem att anmäla henne för det om det finns såna bevis för det.
Om hon betett sig illa mot Chrippa är det fritt fram för honom att anmäla Linnea. Bara för att Linnea anmält Chrippa nu kan ju rätten definitivt döma Linnea om Chrippa gör en anmälan - för det är ju (tack och lov) inte den som anmäler först som får rätt utan det utreds ju och döms utifrån vad som kommer fram.
Men att personer som ändå varit utomstående från relationen mellan Chrippa och Linnea (även om de är närstående i annan benämning) för en talan på det här sättet just nu är inte ens relevant och kommer inte påverka utgången i just denna utredning utan kommer möjligtvis enbart kunna leda till nya brottsrubriceringar och nya fall att utreda.
(Samt content och uppmärksamhet åt inblandade kreatörerna)

Det unika i kråksången är väl att de båda är offentliga personer och man vill väl förhindra ett karaktärsmord innan det har gått till rättegång.

För han är ju uppenbarligen dömd på förhand av väldigt många bara här på flashback! Folk har väl rätt till sina åsikter såklart.

Nu är det Julia som har valt att läcka dessa bilder som är tagna från Chloes surfplatta och detta är såklart för att man vill försöka förmedla en annan bild av Chrippa bland folk som följer honom. Detta verkar dom ha lyckats med.

Tycker jag det är rätt att skriva hat till Linnea eller stalka henne. Svar nej!

Men jag lägger inga större värderingar i att man har läckt dessa bilder då det är en risk man tar idag. Sen är det upp till Linnea om hon vill anmäla detta för förtal eller ej och domstol får avgöra om det är förtal.

Själv vill jag se om det går till åtal och då läsa fup och har han slagit Linnea så bör han såklart dömas för det!

Men likväl kan jag då tycka att Linnea bör dömas för olaga hot emot Julia och Chrippa.
Citera
2024-01-04, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vi män har grövre skelett, större muskler, längre längd och större hjärnor än kvinnor.. men det är mer för att vi ska tåla stryk bättre än dom och kunna skydda nån kvinna om det behövs.

Men dessa faktum gör ju att det blir enormt fel om män börjar använda den fysiska skillnaden för att slå nån som är mindre.

Samma med barn och djur.

Man kan ju inte slå barn.

Och djur slår man om man är ett psykfall som gillar att slå på mindre varelser som inte kan slå tbx.

Kvinnan kan dessutom hämta en kniv om du slår henne sen är det du som ligger pyrt till om du inte lyckas knocka henne med ett snabbt slag innan hon hinner fram.

Absolut inget positivt kan vinnas genom att slå tbx istället för att ta några smällar medans man lämnar platsen.

Fråga Chrille eller nån som blev knivhuggen av frun lixom.. dom vet att jag har rätt.

Förlåtelse och avståndstagande framför hämnd och karma. Alltid.

Finns ingen tävling förutom i alla förhållanden som slutar som detta gjorde.

Förhållanden som håller livet ut händer endast mellan vuxna som inte.måste ha rätt som att allt är en tävling fast inget egentligen är en tävling speciellt inte i förhållanden som ju är rena respektfulla samarbeten och samlevnad som förvandlades till tävlingar mellan två slavmentaliteter som tävlar om vem som är bäst..

Har du trollat på flashback sedan 2011 tycker jag jävligt synd om dig! Är du bara dum I huvudet, tycker jag än mer synd om dig!
Citera
2024-01-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Det unika i kråksången är väl att de båda är offentliga personer och man vill väl förhindra ett karaktärsmord innan det har gått till rättegång.

För han är ju uppenbarligen dömd på förhand av väldigt många bara här på flashback! Folk har väl rätt till sina åsikter såklart.

Nu är det Julia som har valt att läcka dessa bilder som är tagna från Chloes surfplatta och detta är såklart för att man vill försöka förmedla en annan bild av Chrippa bland folk som följer honom. Detta verkar dom ha lyckats med.

Tycker jag det är rätt att skriva hat till Linnea eller stalka henne. Svar nej!

Men jag lägger inga större värderingar i att man har läckt dessa bilder då det är en risk man tar idag. Sen är det upp till Linnea om hon vill anmäla detta för förtal eller ej och domstol får avgöra om det är förtal.

Själv vill jag se om det går till åtal och då läsa fup och har han slagit Linnea så bör han såklart dömas för det!

Men likväl kan jag då tycka att Linnea bör dömas för olaga hot emot Julia och Chrippa.

Kan nog också bli så att Linnea döms för misshandel, verkar finnas en del dokumenterat.
Citera
2024-01-04, 12:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Anjos video.

Ja mycket på 54 min.

Det sjuka är att Chrippa är trygg från Linnea i häktet.
Citera
2024-01-04, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är lustigt hur många inte kan hålla två tankar i huvudet samtidigt. Ja, Chrippa kan ha misshandlat Linnea. Det som är säkert är dock att Linnea har utfört psykisk misshandel mot Chrippa i flera månader.

Personligen är jag av åsikten att man förtjänar ett kok stryk om man beter sig borderlineigt mot sin kille. Jag vet att det inte håller i rätten men jag vet var min moraliska kompass står.

Ja vissa klarar verkligen inte 2.
Citera
Medlem
Ser man tillbaks på videor de gjorde tillsammans kan jag nog tycka att Chrippa tryckte ner Linnea. Kommenterade hennes kropp, klämde på brösten, filmade henne när hon inte ville, sexistiska antydningat och gjorde sig lite smålustig över henne, det fanns ju där med all tydlighet. Att han skulle varit nertryckt av henne syntes det inte ett spår av där i alla fall.

Sen bakom kameran vet vi ju inget om så klart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Må så vara och det är i så fall inte ok, men något utlöste raseriutbrottet.

Läser man bara konversationen mellan J och C som bör ha utspelat sig här vid/efter J rättegång så har de haft en en väldigt kärleksfull konversation som egentligen inte passar sig när man är i en annan relation.
Det tyder inte på att han varit otrogen men han har absolut gått bakom ryggen på L under en längre tid. Det är ett stort svek. En ynkrygg är han som sitter och smsar sitt ex på natten om att han fortfarande älskar henne och vill sticka till Thailand när han fortfarande är tillsammans med L.
Vad fan är det för "man" egentligen?
Det kan ju förklara L raseriutbrott och det skriver hans själv att hon fattar att det är något då han börjat bete sig annorlunda. Det är att gå bakom ryggen på sin partner.

Även om han har gått bakom ryggen på L så rättfärdigar inte det att skriva hot om att slå sönder någon med batong eller att man ska komma med personer osv. Men o andra sidan så hade uppenbarligen L inget emot att Chrippa gick bakom ryggen på Julia och svek henne.

Men det mer korrekta hade varit att först göra slut och sedan inlett en relation såklart. Jag personligen tycker att han borde ha stannat med Julia från första början och inte slängt bort de åren tillsammans.

Men så är jag lite konservativ av mig och många verkar ge upp sina förhållanden allt för lättvindligt och nu i efterhand så verkar det ha varit dumt beslut av Chrippa!
Citera
2024-01-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kan nog också bli så att Linnea döms för misshandel, verkar finnas en del dokumenterat.

Jag har förstått att det verkar finnas det, så det kan bli intressant. Hittar man bara den videon som Chrippa hade filmat så är saker biff. Men även olaga hot tycker jag nog att hon gör sig skyldig till av det jag har sett!
Citera
2024-01-04, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Visar nog vilken vidrig människa du är mer.

Varför tycker du det? Det är ju inte som att du har problem med att kasta Linnea under bussen
Citera
2024-01-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ser man tillbaks på videor de gjorde tillsammans kan jag nog tycka att Chrippa tryckte ner Linnea. Kommenterade hennes kropp, klämde på brösten, filmade henne när hon inte ville, sexistiska antydningat och gjorde sig lite smålustig över henne, det fanns ju där med all tydlighet. Att han skulle varit nertryckt av henne syntes det inte ett spår av där i alla fall.

Sen bakom kameran vet vi ju inget om så klart.
Ja usch vad jag störde mig på det, han va riktigt slibbig, och det va tydligt hur Linnea vantrivdes.

Den relationen innehöll så mycket skit från båda håll att den här utgången kanske rent av blir deras räddning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in