2024-01-04, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Ja men det verkar som att Julia tagit foto med sin mobil på screenshots från paddan. Bara ett screenshot som chrippa har sparat och inte direkt ut sms-konversationen

Julia har väll tagit bilderna på sin dotters padda? vad är det som är så svårt att förstå? Linnea har knappast tagit beslag på Chloes padda... Tänk till nu.
Citera
2024-01-04, 08:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Är nog du som är efterbliven, Fram gick ganska tydligt att det inte var i samma veva som gripandet. Idiot

Min tolkning är att Anjo var halvt övertygad om att text från förra året är från gripandet fast datumet stod till vänster bredvid texten.

Han bryr sig inte om sanningen iaf, den spelar ingen roll nånsin.
Citera
2024-01-04, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Det jag finner anmärkningsvärt är hur Linnéa som enligt rykte ska ha blivit totalt sönderslagen har både den fysiska och psykiska energin att åka till London för att festa, det kanske inte var så allvarligt trots allt? Såklart ren spekulation utifrån allt som skrivits här i tråden.

Om det nu skulle vara sant det jag skrivit ovan så kan det ju knappast vara till hennes fördel under utredningen att hon rest till London för att festa efter att ha blivit utsatt för en ''misshandel''?

Återigen, ren spekulation.

Inte sett något bevis på att hon skulle vistas där och festa.
Dock har jag en del i min närhet som varit utsatta för misshandel och valt att resa iväg snabbt för att få komma bort. Dock har de inte festat. Så att resa iväg är inget konstigt.

Finns det bildbevis att hon är där och festar?
Citera
2024-01-04, 08:39
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jo det är klart, men vad skulle ropet göra för skillnad?

Jag tror de har skelett ihop och när chrippa blivit hackad har de diskuterad vem som hackat. när chrippa ser jockiboi så är det det enda chrippa vill att jockiboi ska veta att linnea har uppgifterna. de vet att linnea måste bort.
Citera
2024-01-04, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eftersom han ville säga det till Jocke, eftersom dem inte får kommunicera med varandra.

Men det visste de väl redan? Innan han blev gripen?
Citera
2024-01-04, 08:40
Avslutad
[quote=VilaVila|86905225]Men är det då rätt att sprida sk bevismaterial som ska vara till hans fördel?

Nu är det ju faktiskt så att både Linnea och Chrippa är oskyldiga tills motsatsen bevisats.
Chrippa är den som sitter häktad med restriktioner för misshandel. Linnea är inte anmäld för något, varken misshandel eller att ha nästlat sig in i hans konton, så vitt jag vet.
Så varför anmäler inte Chrippa henne för misshandel om det finns så mycket bevis att han varit utsatt så pass länge?[/QUOTE]

Skulle gissa på att hela Whitethrash klanen med Anjo Jocke Gustav osv gör allt för att komma på saker att rädda Chrippa.. Men ja självklart skulle han ha anmält henne för detta samma sekund polisen kom så att lägga fram dessa "bevis" som också betsår av någon blurrad och röstförvrängd person är ytterst oklart.

Tror inte på att det har hänt, och vad är beviset en anonym som säger att dom har sett en video som nu är raderad, det lär ju hålla i rätten.
Citera
2024-01-04, 08:40
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Julia har väll tagit bilderna på sin dotters padda? vad är det som är så svårt att förstå? Linnea har knappast tagit beslag på Chloes padda... Tänk till nu.

Ja men på paddan har julia öppnat upp prints i bildformat och hon har inte tillgång till chrippas sms
Citera
2024-01-04, 08:41
Medlem
Hade fan kunnat betala för en live cam 24h i chrippas cell. Alla vet att chrippa slagit linnea. Annars hade han varit släppt, jockiboi o hans efterblivna lakejer använder falska vittnen som olof o lokal gjorde mot jockiböi, va vinner dom på de? Nada Prada. Hade de varit äkta vittne hade man knappast censurerat, sen kan de oxå vara för att chrippa knarkar, familjen berg/lundell är kända knarkare. Att linnea skulle sätta en spark från baksätet är fysiskt omöjligt. Chrippa kommer få fängelse, men han har redan förlorat mycket
Citera
2024-01-04, 08:41
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men det visste de väl redan? Innan han blev gripen?

Chrippa visste inte att Jockiboi visste, han ville vara 100% på att Jockiboi vet det. Bara en teori
Citera
2024-01-04, 08:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Det jag finner anmärkningsvärt är hur Linnéa som enligt rykte ska ha blivit totalt sönderslagen har både den fysiska och psykiska energin att åka till London för att festa, det kanske inte var så allvarligt trots allt? Såklart ren spekulation utifrån allt som skrivits här i tråden.

Om det nu skulle vara sant det jag skrivit ovan så kan det ju knappast vara till hennes fördel under utredningen att hon rest till London för att festa efter att ha blivit utsatt för en ''misshandel''?

Återigen, ren spekulation.
Hon är inte i london och festar
Citera
2024-01-04, 08:46
Medlem
wicks avatar
Printsen som visades igår var faktiskt lite chockande, helt sjukt hur han som alltid är så macho och tuff blir plötsligt väldigt liten.
Citera
2024-01-04, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hade fan kunnat betala för en live cam 24h i chrippas cell. Alla vet att chrippa slagit linnea. Annars hade han varit släppt, jockiboi o hans efterblivna lakejer använder falska vittnen som olof o lokal gjorde mot jockiböi, va vinner dom på de? Nada Prada. Hade de varit äkta vittne hade man knappast censurerat, sen kan de oxå vara för att chrippa knarkar, familjen berg/lundell är kända knarkare. Att linnea skulle sätta en spark från baksätet är fysiskt omöjligt. Chrippa kommer få fängelse, men han har redan förlorat mycket

Varför är det fysiskt omöjligt ? är väl bara upp med benet mellan sätena och sparka , kanske fick en spark på sidan av huvudet först och sen vred huvudet och fick en spark på näsan ?

Ja jag vet inte men fysiskt omöjligt är det nog inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in