2024-01-04, 00:23
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Så det handlar t.om om grov misshandel?

Det låter illa.

"gärningen var livsfarlig eller om gärningsmannen har tillfogat en svår kroppsskada eller allvarlig sjukdom eller annars visat särskild hänsynslöshet eller råhet."

Hade vart lustigt om han gett henne A.I.D.S
Citera
2024-01-04, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, det framkom i en chatt emellan Chrippa och Linnea att bilen var beslagtagen. Men ingen vet varför.

Undra om bilen hade något att göra med allt som hänt, den beslagtogs, Linnea blev arg, Chrippa blev stressad, och något hände som fick honom att tappa det och slå Linnea?
Kanske fanns det droger i bilen? för om dem tar bilen med droger i fattar man ju varför chrippa skulle bli extremt stressad.

Undra vad det kostar i månaden att leasa den där bilen? undra vem som är stackaren som nu sitter och behöver betala varje månad för en bil dem troligen varken vill ha eller behöver?
Troligen chrippas pappa som står på kontraktet.

Ca 6-7 k på 36 månader. Anabola-Chrippa står nog inte på det kontraktet🤣
Citera
2024-01-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mikael hallström är helt jävla manisk om att rapportera kring detta minsta lilla detalj, hoppas vi får en bild på linneas tryne snart.

Kommer aldrig att hända eftersom hon inte har några skador, skulle hon haft det så skulle den blonda bimbon redan lagt upp det för att få sympatier.
Vi får iaf vänta tills hon photoshopat en trovärdig bild.
#sverigesAmberHeard
Citera
2024-01-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Som en man med barn kan jag erkänna själv: man kan knulla yngre tjejer, ha kul med dom, köpa massa jävla krimskrams till dom. Vi alla vet, även om vi inte blir tillsammans med barnets mamma igen, att den stabiliteten, uppoffringen av kroppen där hon föder mitt barn, tryggheten, "bullmamma"-hemmet är det mest äkta man kan uppleva. Att sen ha kul o leva lattjolajban och bruden tror hon är ditt livs kärlek, ja de funkar väl det med. Men när den första tryggheten, som i chrippas fall är Julia, försvunnit (skitsak om han va otrogen med linnéa redan innan dom gjorde slut eller ej, vi män kan ha den perfekta kvinnaqn men ändå vilja ha kul) går aldrig att uppnå med kul o knull o fest o yngre tjejer o droger tyvärr. Sen kanske dom är lyckliga tillsammans, men inte på det djupaste planet där du ser din älskade kvinna föda ditt första barn. Kul förhållande o ett riktig förhållande är stor skillnad.

Får ta och applådera mig själv två månader senare, spåkulan man har slår sällan fel
Citera
2024-01-04, 00:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ca 6-7 k på 36 månader. Anabola-Chrippa står nog inte på det kontraktet🤣
Stackars den jäveln Chrippa lyckades lura att skriva på kontraktet.
Hoppas det går att häva kontraktet eftersom dem så nyligen hämtade bilen.
Citera
2024-01-04, 00:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Kommer aldrig att hända eftersom hon inte har några skador, skulle hon haft det så skulle den blonda bimbon redan lagt upp det för att få sympatier.
#sverigesAmberHeard
Hon har skador, annars skulle det inte stå grov misshandel. För att det ska stå grov misshandel måste skador finnas.
Citera
2024-01-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
#sverigesAmberHeard
Hon har inte sagt något alls ditt fikon!!! Hon har legat i koma!!!

Ryktas att MIKAEL persbrant har kontakt med linnea då chrippa är hans SUPPLEANT, micke är nu linneas nästa pojkvän och han flög henne till london med hjälp av en JET som ha hyrt av självaste zlatan.

Nu är hon i england avföljer alla tjejer på chrippas insta och sextsr med jocke. De ska fly landet efter det här med varandra och bedra jonna!!

SKICKA TILL CLUE NEWS JAG HAR SMS PÅ ALLT
Citera
2024-01-04, 00:33
Avslutad
Citat:
Stackars den jäveln Chrippa lyckades lura att skriva på kontraktet.
Hoppas det går att häva kontraktet eftersom dem så nyligen hämtade bilen.

Det går inte att häva.
Citera
2024-01-04, 00:34
Medlem
Citat:
i denna tråd
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro

Hur kan namnet H och I vara J och C? Fattar nada
Citera
2024-01-04, 00:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det går inte att häva.
Fy fan, jag skulle inte bli glad om jag behövde betala 6-7 tusen varje månad för en jävla bil jag inte ens vill ha eller behöver

(jag skulle aldrig vara så dum att jag skrev på ett kontrakt åt någon annan heller, men ändå)
Citera
2024-01-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av em3i
https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Förstår inte vad ni reagerar på? Känns väl rimligt att soc-anmäla efter allt man sett från hans håll. Arg tjej absolut men uppenbarligen av förklarliga skäl efter allt han har gjort.
Citera
2024-01-04, 00:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Hur kan namnet H och I vara J och C? Fattar nada
Julia är brottsoffret, hennes namn är maskat. Även chrippas och lilla Cs namn är maskade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in