2024-01-03, 11:52
Medlem
Har väl inte stått ett skit i nån tidning? Ändå Jockes brorsa vi pratar om. Så när är nästa häktningsförhandling, och tror ni den förlängs? För mig känns de som 50/50
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hoppas att hon har slagit tillbaka någon gång. Finns det film när hon slår honom så har han garanterat slagit henne tidigare och tillslut har hon fått nog och slagit tillbaka

o hur ska ett klipp visa att chrippa tidigare slagit henne? ett sånt klipp kan bara vara t hennes nackdel. va lever du i för värld. de finns regler i rätten där sysslar de it me gissningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Misshandel är vad som anges och självklart så lär det utredas vilka faktorer som ligger bakom.
Det finns en uppsjö scenarier där det visat sig att den misstänkte handlat i nödvärn, övermannat en utåtagerande batshitcrazybitch, utredningen lär visa vad som sannolikt skett. Det är inte alls säkert att det är vad det ser ut att vara inledningsvis.

fast chrippa e dubbelt så stor o stark som L, enda våldet han skulle kunna utöva ifall hon fått frispel e möjligtvis hålla i hennes armar elr hålla ner henne t polis kmr. beroende på våldet som utövas mot hnm kanske han kan me lite svagare kraft knuffa bak henne. allt annat kmr rätten se som oproportionerligt o uppenbart oförsvarligt.
Citera
Medlem
En kompis har sett Linnea. Hon har inte skador i ansiktet enligt henne, och ni som babblar om kuk i arslet på kåken har aldrig suttit det märks. Den som knullar någon i häcken på kåken får stämpeln bög och det vill ingen ha!
Citera
Medlem
Varför låter inte Julia och klanen polisen sköta detta om dem nu är SÅÅÅÅÅÅÅ säkra på sin sak? Och efter de fått rätt rättsligt DÅ kunna bevisa sin sak på sociala medier? Fega råttor

Linnea om du läser här, kontakta mig på PM!!! Jag har saker som kan hjälpa dig
Citera
2024-01-03, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag hoppas iaf att om du har en släkting som orsakar svåra skador eller är extra hänsynslös vid en kvinnomisshandel.. och blir dömd för det.. att du själv inser att även om du förlåter så kan du inte hjälpa eller umgås med den släkting som är grovt kriminell.

Du är som dom du umgås med lixom.
Det är aldrig upp till mig att förlåta en handling som är riktad till någon annan och har orsakat en annan skada.
Det är inte riktigt det jag vill säga heller.

Vi ponerar att mitt barn begår ett brott, vilket jag givetvis skulle tycka är en tragedi på alla nivåer.
Jag skulle varken vara den som förlåter eller ställer mig bakom det.
Men jag skulle göra allt i min makt att få det barnet (som vi låtsas är vuxen nu då) på rätt bana igen och hjälpa till att det inte händer igen, genom att vara just det stödet.
Jag både tror och hoppas att det många ggr ger bättre förutsättningar till en förändring framför att låta samhället ta över helt och hållet.

Inget annat.

Givetvis finns det gränser även i mitt eget resonemang, men var den gränsen ligger får situationen avgöra.
Citera
2024-01-03, 11:59
Medlem
nån som vet hur fliken "nyheter o händelser" på polisens hemsida funkar. uppdateras den direkt i samband me händelserna, samma sekund, samma dag elr kan ta de ta en dag elr två innan det kmr upp?
Citera
2024-01-03, 11:59
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Misshandel är vad som anges och självklart så lär det utredas vilka faktorer som ligger bakom.
Det finns en uppsjö scenarier där det visat sig att den misstänkte handlat i nödvärn, övermannat en utåtagerande batshitcrazybitch, utredningen lär visa vad som sannolikt skett. Det är inte alls säkert att det är vad det ser ut att vara inledningsvis.

Okej låt höra. Vilka är alla dessa scenarier som rättfärdigat att Christoffer handlat i nödvärn?
Citera
2024-01-03, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
o hur ska ett klipp visa att chrippa tidigare slagit henne? ett sånt klipp kan bara vara t hennes nackdel. va lever du i för värld. de finns regler i rätten där sysslar de it me gissningar.

fast chrippa e dubbelt så stor o stark som L, enda våldet han skulle kunna utöva ifall hon fått frispel e möjligtvis hålla i hennes armar elr hålla ner henne t polis kmr. beroende på våldet som utövas mot hnm kanske han kan me lite svagare kraft knuffa bak henne. allt annat kmr rätten se som oproportionerligt o uppenbart oförsvarligt.
Som sagt var, jag vet inte, men jag tror att Linnea fick spelet och blivit fasthållen för att inte skada sig själv eller honom.
Nog för att Christofer inte är den skarpaste kniven i lådan, tror jag att Linnea psykat honom och faktum är att någon tog kontroll över hans digitala konton, sen spårade det.
Linneas dröm om att bli en kändis och få leva ett liv i lyx sprack, när Christofer inte ville ge upp sitt barn och hennes mamma.
Svartsjuka borderlinebrudar är inte att leka med.
EIPS-brudar bör hållas inlåsta.
Citera
2024-01-03, 12:01
Medlem
htsolna08s avatar
Tror ni det finns någon chans att jocke betalar linnea för att lägga ner allt?
Citera
2024-01-03, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Tror ni det finns någon chans att jocke betalar linnea för att lägga ner allt?
Allt har ett pris, men jag tror att detta kommer stå Linnea dyrt i slutänden.
Hennes agenda är tydlig.
Citera
2024-01-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
nån som vet hur fliken "nyheter o händelser" på polisens hemsida funkar. uppdateras den direkt i samband me händelserna, samma sekund, samma dag elr kan ta de ta en dag elr två innan det kmr upp?
Linnea har skickat kopian på polisanmälan till en av hennes vänner så jag har den bilden om exakt vad som är anmält och vad som skett under förloppet och vem som anmälde och det är därför jag vet att många här pratar i nattmössan. Men det är inget vi vill dela för att Klanen ska kunna byta taktik med va de anklagar henne för eller förbereda sig.

Kan säga såhär allt de lagt upp och kommer lägga upp är bara nackdel för stackars Cell Chrille
Citera
2024-01-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Okej Julia, har hon slagit honom en gång så kan det likaväl vara HON som gjort självförsvar din lilla brända mandel

Det kan bara vara Chrippa som har börjat, inte Linnéa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in