2024-01-03, 05:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Som många vet har jag inte varit ett stort fan till Chrippa och jag är det fortfarande inte beroende på hur han beter sej. Mycket av min kritik mot honom skulle jag kunna säga face to face rakryggat. Sen har jag inte alltid hållt med om allt i tråden.

Ni vet även att Jocke och jag har lite kontakt Messenger och hade det inatt. Jag kommer inte nu lägga ut nån info. Det kanske är bättre det går till polis istället. Sanningen lär segra till slut. Men jag fick veta sjuka saker (allt inte verifierat) och fick även 100 % bevis. Detta knockade mig helt. Jag förstår ni blir rejält intresserade nu. Men ni anar inte! Detta är sjukt på riktigt. Jag fick tårar i ögonen av allt. Jag tror och hoppas sanningen kommer segra. Sen uppmanar jag rättsväsendet ha sin gång och ta inte lagen i egna händer ffs! Låt Linnea vara i fred. Vi vet inte vad som kommer fram senare och måste anpassa oss efter bevisen. Men just nu vet väldigt många väldigt lite och kommer få en chock senare.

Många tycker säkert jag krypit som en råtta efter jag outades. Jag har skrivit några lite sämre inlägg om Chrippa och Jocke. Det har jag erkänt och bett om ursäkt för. Men jag har även skrivit och argumenterat med båda i Messenger om saker jag anklagades för oskyldig och saker som togs ur sitt sammanhang. Jag har nog mer ryggrad än de flesta här.

Sen har jag lugnat ner mig i tråden av 3 anledningar:

1. Min respekt för Jocke har ökat efter vi pratat fint och respektfull på Messenger. Han har verkligen många bra sidor. Inte kul då gå över gränsen ibland om hans bror i denna tråd.
2. Jag kände redan innan att jag behövde lugna ner mig. På nåt sett var det positivt.
3. Ja det är inte lika kul att skriva låga inlägg som en 12 åring när man inte är anonym. Take It or Leave It.

Så kom inte och säg att jag är en kappvändare nu. För jag vet att jag har lite kulor och ryggrad. Men jag såg bevis inatt och jag känner sympatiserar för Chrippa. Förstår ni inte det beror det på att ni inte vet det jag fick veta inatt.

Om Chrippa slagit Linnea vet ingen just nu. Jag kommer inte blunda för bevis senare. Men denna historia är KAOS. Hoppas Chrippa kommer ut som en ny människa sen med andra prioriteringar.

Och jag har varit källkritisk till bevis Jocke lagt fram till mig och då blivit överbevisad omgående.

Du har varken ryggrad eller bollar. Du tycker inte det är konstigt att Julia som vittnade inför rätten att Chrippa utsatte henne för psykisk misshandel nu vill tillbaka till han? Och vaddå fint samtal med Jocke? Du blev uthäng och exposad och hotad och plötsligt är du polare med Lundell
Citera
2024-01-03, 05:31
Medlem
Citat:
Som många vet har jag inte varit ett stort fan till Chrippa och jag är det fortfarande inte beroende på hur han beter sej. Mycket av min kritik mot honom skulle jag kunna säga face to face rakryggat. Sen har jag inte alltid hållt med om allt i tråden.

Ni vet även att Jocke och jag har lite kontakt Messenger och hade det inatt. Jag kommer inte nu lägga ut nån info. Det kanske är bättre det går till polis istället. Sanningen lär segra till slut. Men jag fick veta sjuka saker (allt inte verifierat) och fick även 100 % bevis. Detta knockade mig helt. Jag förstår ni blir rejält intresserade nu. Men ni anar inte! Detta är sjukt på riktigt. Jag fick tårar i ögonen av allt. Jag tror och hoppas sanningen kommer segra. Sen uppmanar jag rättsväsendet ha sin gång och ta inte lagen i egna händer ffs! Låt Linnea vara i fred. Vi vet inte vad som kommer fram senare och måste anpassa oss efter bevisen. Men just nu vet väldigt många väldigt lite och kommer få en chock senare.

Många tycker säkert jag krypit som en råtta efter jag outades. Jag har skrivit några lite sämre inlägg om Chrippa och Jocke. Det har jag erkänt och bett om ursäkt för. Men jag har även skrivit och argumenterat med båda i Messenger om saker jag anklagades för oskyldig och saker som togs ur sitt sammanhang. Jag har nog mer ryggrad än de flesta här.

1. Min respekt för Jocke har ökat efter vi pratat fint och respektfull på Messenger. Han har verkligen många bra sidor. Inte kul då gå över gränsen ibland om hans bror i denna tråd.
2. Jag kände redan innan att jag behövde lugna ner mig. På nåt sett var det positivt.
3. Ja det är inte lika kul att skriva låga inlägg som en 12 åring när man inte är anonym. Take It or Leave It.

Så kom inte och säg att jag är en kappvändare nu. För jag vet att jag har lite kulor och ryggrad. Men jag såg bevis inatt och jag känner sympatiserar för Chrippa. Förstår ni inte det beror det på att ni inte vet det jag fick veta inatt.

Om Chrippa slagit Linnea vet ingen just nu. Jag kommer inte blunda för bevis senare. Men denna historia är KAOS. Hoppas Chrippa kommer ut som en ny människa sen med andra prioriteringar.

Och jag har varit källkritisk till bevis Jocke lagt fram till mig och då blivit överbevisad omgående.
Man blir ju bra nyfiken på vad du fått veta...
Citera
2024-01-03, 05:33
Avstängd
De 2 sjukaste sakerna:

1. Det ska finnas en video polisen ska få. Den kommer kasta omkull mångas åsikter om den kommer ut.

2. Vill inte gå in på exakt vad nu. Men fick ett 100 % bevis som är så stört. Nämnde detta för Jocke och han sa "som taget från en skräckfilm" och jag kan bara hålla med. Det är så sjukt. Det har med hackningen att göra. Jag sa att det kunde fejkas lätt på paint med klipp o klistra men då filmade han och jag såg klockan med mera att det var äkta.

Sedan finns det sms skickade från Chrippas telefon som det är uppenbart varken han eller en kille skulle skrivit.

Även att Linneas nummer skulle vara kopplat till eposten tänkte jag först man snabbt kan fejka med bild men jag kollade upp själv det och det stämde.
Citera
2024-01-03, 05:34
Medlem
Carrocks avatar
Citat:

Om jag tyder det rätt så är det alltså så här..

För 100000 gången i ordningen så är Jocke med/eller hans omgivning utsatt, och för 100000 är det den andra sidan som är dum?
Citera
2024-01-03, 05:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Man blir ju bra nyfiken på vad du fått veta...

Jag förstår det. Kolla inlägget jag skrev under sen. Men jag vill inte sitta här och skriva ut bevis Jocke personligen givit mig eller bevis polisen får och sen inte kan använda för jag postat de på nätet. Kan även riskera förtal.
Citera
2024-01-03, 05:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Om jag tyder det rätt så är det alltså så här..

För 100000 gången i ordningen så är Jocke med/eller hans omgivning utsatt, och för 100000 är det den andra sidan som är dum?

Jag förstår ditt inlägg.

Jag kan bara uttala mig lite mystiskt om detta.

Jag har och tar inte Jockes sida i alla vändor.
Citera
2024-01-03, 05:49
Avstängd
KungPungPats avatar
när jockiboi har försökt hjälpa nån som Crille men misslyckades trots sin enorma moral och laglydighet.. eller när jocke får låtsas vara den kloka eldsjälen.. då är man jävla rutten när Jocke tar chansen att utmåla sig som den som försökte rädda Crille innan han slog knogarna blodiga på den klandervärda kvinnan.
Jocke ska hålla truten eller förklara hur han blev av med lusten att grooma 14 åringar till sex för 5 år sen.
Citera
2024-01-03, 06:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
när jockiboi har försökt hjälpa nån som Crille men misslyckades trots sin enorma moral och laglydighet.. eller när jocke får låtsas vara den kloka eldsjälen.. då är man jävla rutten när Jocke tar chansen att utmåla sig som den som försökte rädda Crille innan han slog knogarna blodiga på den klandervärda kvinnan.
Jocke ska hålla truten eller förklara hur han blev av med lusten att grooma 14 åringar till sex för 5 år sen.

Säger som du. Ingenting rättfärdigar att Chrippa boxat på Linnea. Klanen kan trashtalka henne hur mycket dem vill. Linnea kan ha betett sig hur illa som helst. Det är fortfarande misshandel och inte okej. Varför jobbar Klanen så hårt på att tysta Linnea och hennes familj? Till och med Cluee darrar i brallerna för det där lilla råttan. Jag är förvånad över att ingen droppat anledningen till att Jocke alltid har färgade glasögon på sig? Och Jacke som jag trodde var kung? Vilket skämt. Han träffade inte Linnea en enda gång men kunde döma ut henne bara genom att se en bild av na
Citera
2024-01-03, 06:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säger som du. Ingenting rättfärdigar att Chrippa boxat på Linnea. Klanen kan trashtalka henne hur mycket dem vill. Linnea kan ha betett sig hur illa som helst. Det är fortfarande misshandel och inte okej. Varför jobbar Klanen så hårt på att tysta Linnea och hennes familj? Till och med Cluee darrar i brallerna för det där lilla råttan. Jag är förvånad över att ingen droppat anledningen till att Jocke alltid har färgade glasögon på sig? Och Jacke som jag trodde var kung? Vilket skämt. Han träffade inte Linnea en enda gång men kunde döma ut henne bara genom att se en bild av na

Finns ingenting som Linnea kan ha gjort som gör det rätt att så många grovt förtalar henne.. vilket borde jämföras med mordförsök när det gäller så grovt förtal att sociala medier får sprida skiten åt dessa fega mördare som vill att andra mördar kvinnor åt dom.

Att radera nåns youtubekanal lixom.. det tyckte äggskallarna var en dödsdom som hon skulle förtalas för.

Gustav och Jacke är ju vidrigast. Efterlyser fler förtalshistorier "från hennes ex"/från troll som ger dom vad dom vill ha genom att hitta på lite.

Där igen lixom.. spelar ingen roll alls om hennes ex eller troll hittar på his-story om hennes förflutna eller om allt är sant.. går äckelgustav ut med historier om vilken klandervärd människa hon är.. vilket han redan har gjort.. då är det grovt förtal ämnat för att väcka hat i idioter som ska söka upp henne åt dessa fejkgangsters som inte ens vågar mörda så dom förtalar grovt och hoppas att nån annan mördar.. och att ungar inte fattar vilka grova brott dessa nollor håller på med.

Det är slutet för dom nu.

Sen när det visar sig vem Chrille var och är.. då står dom där och har försvarat en snubbe som redan har visat att han är en rutten tölp som vägrar betala skulder medans han ylade på nätet om hur andra skulle arbeta och vara duktiga som han som vägrar betala skulder trots inkomster.
Citera
2024-01-03, 06:26
Avslutad
Alla män har crush på Linnea men alla har inte vad som krävs för att erkänna det.
Citera
2024-01-03, 06:44
Avstängd
Angående mina inlägg här nu under morgonen berättade jag i förtroende för Mumsbulle bara lite i korta ord det jag fick se och höra inatt. Vill inte lägga ut den infon här och egentligen inte i PM heller. Men den användaren kan nog citera detta inlägg och bekräfta att det är sjuka saker och förståelse att jag inte kan gå ut med det här. Förtal delux.
Citera
2024-01-03, 07:03
Avslutad
Citat:
Angående mina inlägg här nu under morgonen berättade jag i förtroende för Mumsbulle bara lite i korta ord det jag fick se och höra inatt. Vill inte lägga ut den infon här och egentligen inte i PM heller. Men den användaren kan nog citera detta inlägg och bekräfta att det är sjuka saker och förståelse att jag inte kan gå ut med det här. Förtal delux.
Jag kan bekräfta, utan att ha tagit del av bevisningen, att finns händelser som är minst sagt försvårande för L och som kommer komma fram tids nog och kräva sin förklaring.
För att inte spoliera någonting, låter jag det stanna vid denna bekräftelse.
Tids nog kommer vi alla få klarhet, sanningen kommer segra och alla kommer inte bli lyckliga i alla sina dagar, men ingen förtjänar att utsättas för falska anklagelser, än mindre dömas för det.
Nu hänger det på åklagare och polis att ta reda på vad som faktiskt har hänt under dessa månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in