2023-12-29, 19:37
Medlem
Tur att hon har så mycket självinsikt att hon flyger business själv så hon slipper förpesta livet för folk i ekonomiklass med sin breda röv. Finns BMI gräns på ekonomiklass? Jag hade reklamerat resan om jag hade behövt sitta inklämd mellan henne och fönstret i till Thailand.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQaXjb/johanna-nordstrom-vi-aker-business-och-de-aker-ekonomi
Citera
2023-12-29, 20:09
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Anledningen till att hon får hålla på som hon gör är för att hon är överfet och vänster.

Ironiskt att denna typ klagar på att de blir klassificerade pga sitt utseende men bortser helt från att deras ”framgång” är grundat i samma orsak.
Citera
2023-12-29, 20:19
Medlem
Det omvända…
Någon manlig kändis som skulle låta flickvän åka ekonomiklass och själv sitta i första klass…

Oj vad hat han skulle få… karriären skulle vara död.

Och Johanna skulle säkert podda om det hemska.
Citera
2023-12-29, 21:26
Medlem
Om hon sätter sig i business så får de som är ansvariga för viktfördelningen av lasten se upp och placera allt så långt bak i lastutrymmet som det bara går. Annars kommer planet få stora problem vid flygningen.
Citera
2023-12-30, 00:33
Medlem
baron-brazils avatar
Kan någon vänlig själ förklara för mig hur den här gräsligt feta, lyx-kommunistiska, dryga och otroligt trista människa har kunnat tjäna en förmögenhet?

Glömde girig också.
Förvisso inget synd om sojapojken hon delar liv med.
Citera
2024-01-01, 19:05
Medlem
Varför kan hon inte bara säga som det är? Hon är för fet för att åka ekonomiklass.

Men det jag är intresserad av, är om flygbolagen har någon sorts policy, där de mer officiellt har gränser för hur stor man får vara? Eller om det är mer en praktisk rekommendation, att hon helt enkelt inte får rum på en ekonomiplats?

I vilket fall tycker jag att vi kan ge henne den här stunden. Komikers karriärer är sällan så spikraka, att det håller i sig i längden. Exempel som Seinfeldt och Jim Carrey finns, men i Sverige kan jag bara komma på Robert Gustafsson.
Citera
2024-01-01, 22:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Jag tror hon skämtar?
Citera
2024-01-03, 23:55
Medlem
Bevis för att hon vill vara tjock: Hon har gjort sin kille tjock med. Kolla bilder på Adam innan hösten 2021 då dom började ses. Han har verkligen gått upp i vikt! Det bevisar att hennes fetma beror på livsstil, inte på ”otur med gener” eller nått sånt. Han har börjat äta som henne och ja då blir det som det blir. Alla hennes vänner på Thailandsresan nu e dessutom tjocka! Lätt att bli det i skuggan av detta berg.. Dom känner sig nog smala i jämförelse. Adam också. Ingen av dom kommer bli lika tjocka som henne dock så lite otur med gener har hon väl också. Och jag tycker typ inte hon ens ska försöka bli smal för det verkar så jobbigt när så tjocka försöker bli det… Dom måste ju typ operera sig och så blir det bara massa skinn överallt. Nej! Håll vikten bara! Och hoppas det inte blir nått problem med att bli gravid för det vill hon ju bli snart!
Citera
2024-01-04, 10:02
Medlem
Hor-Ullas avatar
Otroligt märkligt att man inte vill sitta med sin respektive på en långflygning. Om dom nu har delat ekonomi så skulle väl hon ändå kunnat lägga på det lilla extra det hade kostat för att uppgradera Adams biljett?

Dom är dessutom sambos och hon hade en årslön på nästan 1,8 miljoner förra året.

Undrar hur uppdelningen är där hemma? Johanna kanske har ett eget skafferi och kylskåp som inte Adam har tillgång till?
Citera
2024-01-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Otroligt märkligt att man inte vill sitta med sin respektive på en långflygning. Om dom nu har delat ekonomi så skulle väl hon ändå kunnat lägga på det lilla extra det hade kostat för att uppgradera Adams biljett?

Dom är dessutom sambos och hon hade en årslön på nästan 1,8 miljoner förra året.

Undrar hur uppdelningen är där hemma? Johanna kanske har ett eget skafferi och kylskåp som inte Adam har tillgång till?

Det är väl ändå tydligt hur de lägger upp sin ekonomi?

De var ju ett gäng som åkte, några satt i ekonomiklass och några i business. Behöver man absolut sitta på samma ställe som ens partner under ett par timmar och inte klarar sig med kompisar behöver man verkligen jobba med sin självständighet. Det var ju inte ens en parresa.
Johanna står för huset som alla ska bo i och det räcker väl. Personligen hade jag verkligen inte velat att min partner skulle stå för precis allting på en resa, inklusive business. Hade skämts för en sådan lösning.

Sedan är hon komiker. Hon kanske tyckte att det var ett kul skämt utan att de faktiskt var uppdelade.
Citera
2024-01-04, 10:49
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är väl ändå tydligt hur de lägger upp sin ekonomi?

De var ju ett gäng som åkte, några satt i ekonomiklass och några i business. Behöver man absolut sitta på samma ställe som ens partner under ett par timmar och inte klarar sig med kompisar behöver man verkligen jobba med sin självständighet. Det var ju inte ens en parresa.
Johanna står för huset som alla ska bo i och det räcker väl. Personligen hade jag verkligen inte velat att min partner skulle stå för precis allting på en resa, inklusive business. Hade skämts för en sådan lösning.

Sedan är hon komiker. Hon kanske tyckte att det var ett kul skämt utan att de faktiskt var uppdelade.

Ja det var ett gäng som åkte, varav hennes sambo och partner är en av dom. Då tycker jag själv (för så hade jag gjort) att det är rätt naturligt att man i alla fall sitter i samma ekonomiklass på planet.

Jag skrev inte att hon skulle stå för allt, jag skrev att hon hade kunnat lägga till dom tusenlapparna det handlar om så dom kunde sitta tillsammans. Speciellt om man tjänar 1,8 miljoner. Då är man bara snål.
Citera
2024-01-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Ja det var ett gäng som åkte, varav hennes sambo och partner är en av dom. Då tycker jag själv (för så hade jag gjort) att det är rätt naturligt att man i alla fall sitter i samma ekonomiklass på planet.

Jag skrev inte att hon skulle stå för allt, jag skrev att hon hade kunnat lägga till dom tusenlapparna det handlar om så dom kunde sitta tillsammans. Speciellt om man tjänar 1,8 miljoner. Då är man bara snål.

Du tror att denna resa är det enda hon står för?

Hade jag åkt på resa och min partner sa att han vill sitta på annat ställe med sin bästa kompis hade jag inte velat sitta med dem. Hade bara varit störande för främst vännen.
Johanna och Adam träffas ju hela tiden ändå. Och det verkar inte på något sätt som att det går någon nöd på Adam. Han kanske resonerar som mig, att han inte är bekvämt med någon som står för allt, speciellt inte en bagatell som det här, och att tränga sig på bara för hans egen komfort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in