2023-12-29, 11:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Ja det var väldigt svårsökt, försöker hitta honom genom andra anställda på bolaget. De är bara runt 20 personer men det är ändå knepigt och väldigt lite info tillgängligt.

Det stämmer att han pratade om att träffas runt 14-15-tiden. Han svarade också ja på att han slutar tidigt varje dag "Typ kl 15, Nej 14".

En annan dag skrev han att han jobbade till 18.

Han skriver också att han börjar jobba vid 9.

Han har säkert vissa dagar på kontoret 9-18 och andra mer flexibla dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Det stämmer att tiderna var varierande.

Det kan ju så klart vara så att han har flexiga arbetstider. Så brukar det vara om man jobbar i projekt/mot deadlines men det är inte så jätteofta man slutar kl 14 eller 15. Å andra sidan kanske det inte alls stämmer att han slutar vid vissa satta klockslag, det kanske bara är nåt han skriver så det ska man kanske inte fästa så stor vikt vid. Han kan säkert sluta tidigt och träffa barnet på eftermiddagen om det är så att han sätter sina egna tider. #337
Citera
2023-12-29, 11:05
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Enligt LinkedIn Navigator har Software AG 24 st anställda i Sverige, gäddan syns inte.
Dock kan man ju arbeta där utan att vara med i LinkedIn, eller att lipsillen har städat i soc. medier.

#337 den gädda som jag är mest i nyfiken på i skrivande stund.

Edit: enligt Allabolag.se har Software AG (Sverige) 23 st anställda. Så om gäddan verkar på S-ware AG så är han sannolikt konsult från annat bolag.
Han har säkert hunnit städa undan det mesta, men man skulle kanske kunna hitta honom genom andra anställda.
Citera
2023-12-29, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
"Varje kvinna blablabla." Tydligen varje kvinna utom hans egen fru. Sånt dravel. Tycker att många av gäddorna dravlar på Facebook. Upprapade "tänkvärda" citat. Många insamlingar till typ små trasiga hundar med skelande ögon, låghalta afrikanska barn osv. Döva dåligt samvete?

Är nog dags för hans fru att byta ut "Carpe Diem" mot "Carpe Esox Lucius".

Men jag undrar om inte denna gädda kommer att klara sig hyfsat helskinnad ur det här. Inga kukbilder, inga föreslagna perversa grejer, litet barn hemma (eller flera barn?) osv.
Skulle tro att det blir lite höhö och tråkningar på jobbet, en massa skäll från frugan och sedan är det mer eller mindre över.

Från säkra källor han är inte välkommen tebax till det jobbet , det första dom gjorde vart att packa hans grejer , sen hur dom juridiks löser det är en annan sak
Citera
2023-12-29, 11:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Han har säkert hunnit städa undan det mesta, men man skulle kanske kunna hitta honom genom andra anställda.

Kan man luska genom LinkedIn på nåt sätt? Jag är tyvärr för dålig på den plattformen för att veta hur man gör. Närvaro där inte så viktigt i min bransch. #337
Citera
2023-12-29, 11:13
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Snyggt. Vi har honom.

Elever på skolan har börjat kommentera på Lillåns fritidsgårds instagram-sida. Dom levererar bra sågningar måste jag säga.
https://www.instagram.com/p/C1ZxL40ogN-/

Gädda 338 är en riktigt ful fisk med sina drygt 400 000 poäng på snapchat. Det säger mycket mer än några år på kik.

Så jävla vidrigt att han jobbar med högstadiebarn och groomar dom på fritiden.

Kommentarer avstängda?
Citera
2023-12-29, 11:15
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Kan man luska genom LinkedIn på nåt sätt? Jag är tyvärr för dålig på den plattformen för att veta hur man gör. Närvaro där inte så viktigt i min bransch. #337
Det går ofta att hitta en hel del där. Men jag tror man behöver vara betalande kund för att få fram det mest intressanta. Jag har bara ett vanligt gratiskonto och i det här fallet kommer jag inte långt med det.
Citera
2023-12-29, 11:17
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Avsaknad av öron påminner om onumrerade gäddan Velarville

https://dumpen.se/2022/03/12/velarville-velar-i-trafiken-napp-igen/

Jävla velarville! Försvann sedan från sitt jobb i över ett år. Sedan skulle han med hjälp av facket krångla sig tillbaks in i arbetsplatsen, det var tillochmed tänkt att han skulle få ha möte med sina kollegor och ”få förklara sig”…
Men i sista stund valde företaget att köpa ut fanskapet för 1,5 mille! Senast jag hörde bor han kvar med fru och familj.
Citera
2023-12-29, 11:23
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Kommentarer avstängda?
Ja. Kommentarerna stängdes av redan igår kväll runt 23.00 så dom går tyvärr inte och se längre.
Citera
2023-12-29, 11:23
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag vet inte om det är av godo att skicka alla gäddor rakt ut i bidragsträsket.

Det är inte av godo.
Det ger dom bara mer tid att sitta och pedofilera.
Straffarbete är bättre.
Citera
2023-12-29, 11:41
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Jag har fått lite information om gädda 337.
Han jobbar på Software AG Sweden.
Deras kontor finns i Kista också.
Spännande. Om du vet arbetsplatsen så borde du rimligtvis kunna få fram för- och efternamn.

Vi vet fortfarande inte om han verkligen heter Robin.
Citera
2023-12-29, 12:29
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Jag har precis lyssnat på samtalet med #337.
Orkade inte lyssna tidigare. Vilken patetisk och självisk idiot.
Ser framemot att få veta vem han är och var han arbetar.
Citera
2023-12-29, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coffsky
Från säkra källor han är inte välkommen tebax till det jobbet , det första dom gjorde vart att packa hans grejer , sen hur dom juridiks löser det är en annan sak

Vilken gädda pratar ni om?

Finns det nummer eller länk ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in