Citat:
Ja, det fann ju Himmler och Göring också önskvärt under andra världskriget slut, men det flesta tycker nog att "krigshetsarna" gjorde rätt att avböja.
Citat:
Lille bubben. Det finns hur många exempel som helst på Kievs lögnpropaganda. Problemet är att din sort ofta inte ens kan eller vill förstå att de ljuger. Som Kievs påståenden att de skjutit ned Kinzhalmissiler. Eller när Kiev försökte hävda att det var en rysk missil som slog ned i Polen. Eller den fejkade Buchamassakern. På sätt och vis är det synd om er. Ni litar så blint på den information er elit ger er att ni blir de i särklass mest lättlurade. Er elit vet det också.
Lille babbe, det är bara att tacka att du visar på att du tillhör den sista sekt-kategorin som tror sig vara utvald, så slipper man gissa mer om den saken. (Lämnar dock dörren lite öppen för ett halvbakat troll också).
Om "fejkade Buchamassakern" så hamnar du i samma klass som diverse förintelse-revisionister.
Vad gäller förintelse-revisionister har jag faktiskt försökt sätta in mig i revisionisters argument och kan sträcka mig så långt som att jag kan vara mer överseende med dem som är mer avvaktande tveksamma då det kanske kan finnas ett frågetecken eller två. De som däremot tvärsäkert säger att förintelsen var bluff är bara blåsta, och detsamma gäller dem som tvärsäkert säger så om Bucha.
Tror fan tom att Göring (eller annan nazi-höjdare) vid Nurnbergs-rättegången blev visad filmer från befriade koncentrationsläger, och hans försvar var något att "det bara var simpel propaganda-bluff som inte ens Goebbles skulle göra".
Saken är att det tom spelar mindre roll ifall det skulle visa sig att Kiev ljuger mer än vad man kanske tror, då att ljuga för att försöka få fördelar som försvarande part är alltid avsevärt mindre illa än att ljuga som den anfallande parten.
Oavsett hur mycket Kiev ljuger kan man också räkna med att Ryssland ljuger åtminstone 10ggr mer, eller åtminstone 10ggr så dåligt att det blir så lätt att avslöja, så inte ens ljuga verkar Ryssland lyckas med.