2023-12-27, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Dessa två herrar har i alla fall haft oändligt mycket mer rätt än vad sådana som Pajaskiwi och John Deni haft. Framförallt har Ritter och McGregor haft rätt i stort.
Bs, lägg fram 4 faktabaserade inlägg eller artiklar som visar på vad RITTER(pedofilen) och McGregor haft rätt om? Med det sagt förvarar jag inte PISSIKIVI, för han rullar i en egen liga.
Citera
2023-12-27, 23:35
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Fartyget var ett skitfartyg som de flesta ryska är. Intressantare var lasten på några tusen iranska drönare och komiken om uppstår när Kreml blånekar in i det sista att nånting har hänt.

Det är bara upptakten till långt gående slag mot baser och ammolager på Krym varefter Bron kommer att falla, konstigt att Kreml har sluta skrika om kärnvapen då det är kryssningsmissiler från England som träffat mål på (enligt Rysk terminologi) är ryskt territorium.

Ett skruttigt skepp på Krim och ni slår på stora trumman. Men det är plågsamt uppenbart och vi har sett mönstret förut. Det går uruselt för Ukraina på slagfältet och för någon dag sen föll Maryinka. Då ska något mål på Krim eller någon by i Ryssland attackeras för att man ska ha något att visa upp för sina herrar i Washington.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Det fanns ett påskrivet avtal om att avsluta kriget. Sen kom västs tillskyndare och proklamerade sitt skit.. Faktum kvarstår. Det är väst som driver kriget vidare..
Jag är inte övertygad om att det finns/fanns ett avtal? Var kommer den informationen från? Men menar du med det att kortegen vände om mot ryska marker?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Korruptionen bekämpar han. Alla kurvor pekar på att korruptionen minskat i Ukraina.
HAHAHAHA
Det är enklare räkna ihop antal skjutningar och sprängningar som sker i Sverige, än korruptionsfall i Ukraina.

Maj 2023
Citat:
The chief of Ukraine’s Supreme Court was formally arrested on Thursday, as prosecutors indicated in a second day of hearings that a high-level corruption case was expanding to include a wider circle of judges.
https://www.nytimes.com/2023/05/19/world/europe/ukraine-arrests-a-top-judge-as-the-countrys-corruption-scandal-grows.html
December 2023
Citat:
While you all sit in silence, the ex-head of the Supreme Court Knyazev was fined 2,550 UAH for a gift worth 906 thousand UAH.

Can you do that? Do you know how to reduce the amount of bail by millions every court hearing? Everyone sees everything. And they are silent. Because they are slaves, and yesterday they laughed at North Korea.
https://t.me/ASupersharij/26120

Småpotatis. Vad sägs om en annan av Zelenskys polare?
Han kommer GARANTERAT klara sig alldeles utmärkt. Zelenskys "domstol" kommer döma tjuven till typ 500 kr straffavgift, som man dömt i så många andra fall. Vad fick fd försvarsministern Oleksi Reznikov för straff? Utnämning till ambassadör i London.

Citat:
Ukraine Accuses Senior Defense Official of Embezzling $40 Million

The Ukrainian authorities said they had uncovered a scheme for the purchase of artillery shells at inflated prices, amid a wider effort to tackle wartime corruption.

https://www.nytimes.com/2023/12/23/world/europe/ukraine-defense-official-arrest.html
Citera
2023-12-27, 23:37
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollegah1
Bs, lägg fram 4 faktabaserade inlägg eller artiklar som visar på vad RITTER(pedofilen) och McGregor haft rätt om? Med det sagt förvarar jag inte PISSIKIVI, för han rullar i en egen liga.

Du hittar Ritters samtliga artiklar på Sputniknews. I princip varenda en av dem är spot-on. Har du VPN? För ”den fria världen” har nämligen stängt ute Sputniknews. Och RT.
Citera
2023-12-27, 23:38
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Det fanns ett påskrivet avtal om att avsluta kriget. Sen kom västs tillskyndare och proklamerade sitt skit.. Faktum kvarstår. Det är väst som driver kriget vidare..

Du skriver som ett äkta rySStroll. Fram med bevis och sluta med dina lögner. Visa avtalet.
Citera
2023-12-27, 23:40
Medlem
Citat:
Är ju bara en denazifiering och avmilitarisering som fattas..
Banderas boys ska bort. Hajar du?

Judar som är nazister? Jag får inte ihop detta alls.
Varje suveränt land har rätt att ha militär myndighet. Detta är inget som andra länder skall ha som krav eller kan diktera åt någon annan!
Du verkar inte ha fattat ett skit!
Citera
2023-12-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Ukraina är mer demokratiskt än Ryssland, det är huvudpoängen.
Är det därför exil-ukrainare i hela EU köade under juldagen för att förlänga sina ukrainska pass, och på så sätt undgå att bli inkallade till armén?

De verkar inte så sugna på den ukrainska varianten av demokrati. Varför ser man inte samma fenomen i Ryssland?

Citat:
Meanwhile, Ukrainians decided to renew their foreign passports in Poland.
Mobilization in Europe is near.

Video: https://t.me/dmitrynikotin/15833
Citera
2023-12-27, 23:45
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Varje suveränt land har rätt att ha militär myndighet. Detta är inget som andra länder skall ha som krav eller kan diktera åt någon annan!
Du verkar inte ha fattat ett skit!

Nåja, jag förstår det väsentliga.. Hur många Ukrainska män är väst beredda att offra för att försvaga Ivan?
Citera
2023-12-27, 23:48
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist

Det är mycket komplicerat, jag vill minnas att det var en långdragen diskussion en kall natt i denna tråd för sisådär.. 4-5 månader sedan?

Men för det första det är skillnad på judar och nazister. Det är även en skillnad på judiska nazister (Häng med, här blir det komplicerat)

..Nånting nånting med att Ukraina är fyllt av nazister och styrt av en jude som är nazist.. Om jag ska vara ärlig så tror jag det bara är krigspropaganda för de Ryska fåren. Men så tror jag även att den som har startat detta krig är en äldre person som nu inte längre är i kontakt med verkligheten. Han sitter och drömmer om fornstora dag i sin bunker. Vore jag lite elak så skulle jag kalla han för vår tids Hitler.
Citera
2023-12-27, 23:49
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Nåja, jag förstår det väsentliga.. Hur många Ukrainska män är väst beredda att offra för att försvaga Ivan?

Du är dåligt påläst. Det är Ukraina som krigar inte Väst. Det är upp till Ukraina att avluta kriget om dom vill. Som det ser ut så är inte Ukraina villig att avsluta detta förrän rySSnaZZarna är utkastade ur Ukraina. Sluta vara pro-rySS. Ska du inte utge dig för att vara neutral också som alla andra rySStroll.
Citera
2023-12-27, 23:51
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Det är mycket komplicerat, jag vill minnas att det var en långdragen diskussion en kall natt i denna tråd för sisådär.. 4-5 månader sedan?

Men för det första det är skillnad på judar och nazister. Det är även en skillnad på judiska nazister (Häng med, här blir det komplicerat)

..Nånting nånting med att Ukraina är fyllt av nazister och styrt av en jude som är nazist.. Om jag ska vara ärlig så tror jag det bara är krigspropaganda för de Ryska fåren. Men så tror jag även att den som har startat detta krig är en äldre person som nu inte längre är i kontakt med verkligheten. Han sitter och drömmer om fornstora dag i sin bunker. Vore jag lite elak så skulle jag kalla han för vår tids Hitler.

Psst.. Du kan inte ha missat Azov bataljon och dess nazistiska symboler..
Deras idol Stephan Banderas är en ärkenazist..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in