Citat:
Ursprungligen postat av
TotalWar
Dagens Tyskland och Japan är långt, långt ifrån sina Nazi och Imperialistiska forna jag. Där sätter vi istället dagens Ryssland, eller fortfarande även Ryssland är väl en bättre beskrivning. Bara en historielös tramspelle skulle hävda att denna konflikt bestod av två sidor av samma mynt. Putinisterna är ett släkte för sig, det skall erkännas. Det ska bli roligt att se hur det här slutar, vart ska alla putinister ta vägen, hur, var, när, vad ska de kalla sig nu? Vilka spår lämnar de efter sig o.s.v, det kommer bli mycket skratt det är inte svårt att begripa. Men var ni än gömmer er och vad vi väljer att kalla er själva, så kommer vi hitta er och känna igen er.
Bra att du tar upp tyskland och japan,! Men jag börjar med att säga att jag är helt neutral i detta krig, har varken sympatier för varsig ukr el rus, så ja jag vill bara det skall bli fred( precis som vilken putinist som helst) men åter till japan/ tyskland, dessa länders öde i samband med ww2,, är ju precis den vägen russland måste gå! Jag vill mena att ryssland är en i grunden statiskt sjuk nation,varken dess kuvade invånare eller dess utsatta grannationer har något positivt att hämta ur ryssland och tyvärr gäller det från cccp,s skapelse o framtill idags ryssland,o inget tyder på att ryssland kommer att reformeras till det
Bättre,nej trenden från rysslsnd varslar om att landet blir alltmer ruttet, därför är lösningen att ryssland behöver samma hjälp som japan o tyskland fick,dvs fullständig underkastelse så rysslsnd kan rensa ut all skit o starta om från noll, radera ut allt rysk då hela skiten ryttnat in i märgen, 👍