Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Du har alltså en helt annan standard för mig än för dig själv. Det är tydligen fritt fram för dig att påstå att "manlig sexualitet" bestämt orsakar kvinnors dåliga mående, utan någon som helst presentation av empirisk data. Men när jag ska visa en koppling mellan feminism och psykisk ohälsa så är dina beviskrav helt plötsligt striktare än en feminist som väljer vilken gangsterrappare hon ska intervjua och bli förälskad i, för att sedan skylla konsekvenserna på alla män.
Min standard är att så långt det är möjligt se till objektiv fakta, samt förhålla sig till begrepp som rättvisa och lika värde m.m.
Din standard är att ge dig på kvinnor.
Citera VAR jag skrev att " "manlig sexualitet" bestämt orsakar kvinnors dåliga mående tack.
Jag skrev nämligen ordagrant:
"börja skambelägga
vissa sorter av manlig sexualitet istället, för det är sexuellt våld, sexhandel, tvång, trakasserande, pedofili, incest m.m som är den verkligt skadliga sexuella beteendet i samhället"
Allt av objektivt dåligt sexuellt beteende, alltså sådant sexbeteende som SKADAR andra, domineras nästan totalt av.....män. Betyder INTE att alla män som grupp sysslar med detta, enkom att det alldeles uppenbart är i just manlig sexualitet samhället borde gräva och förändra något som uppenbart inte är hälsosamt för samhället.
men icke...här sitter du, i vanlig patriarkal misogyn anda och klagar på....kvinnor.