Citat:
Ursprungligen postat av
Saarne
Blir Sverige indraget i ett krig där soldater landsätter sig och granater faller på vårt land så kommer ju förhoppningsvis allt MENA skräp och pk politiker fly landet. Då är det extra viktigt att efter kriget se till att de inte kan återvända.
Ja dom lär dra. Jag hoppas alla MENA och negrer drar för snart inser dom att svensken är rasist och hatar alla pga sin egna mörka kalla ensamma situation. I Sverige ska man må dåligt och snart inser MENA att man låter svensken må dåligt själv så kan dom vabba och knyta näven bäst dom vill.
Sverige kommer utan invandrare bli ett riktigt skithål och jag hoppas verkligen det blir så.
Åkesson for statsminister! Och börja bränn moskéer! Skäms inte rasister!
Ut och bränn och starta inbördeskrig och fan och hans moster.
Sverige är verkligen pisslandet nr 1. Alla knarkar och alla är bittra. Ingen sol, hög skatt, dålig sjukvård, maten smaklös. Man fick ju upp ögonen för livet på sin första sol semester.
Mig går det inte att lura vems felet är. Felet ligger på politiker men grejen är att svensken är så naiv och ignorant att politikerna gör rätt i att blåsa hela bunten. Ingen säger ju ifrån.
Även om jag såklart inte vill ha krig här kommer jag ändå gapskratta inombords när bomberna börjar falla och alla låtsas som att det är en blixt från klart himmel.
Som man bäddar får ligga.