Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Ja men när jag tänker efter så kittla det till lite nu faktiskt!!! Ändå ett bra trumfkort att ta till när dom klassiska bilderna på dubbelhakor, pussmunnar, slappa blekfeta gubbkroppar inte riktigt går hem!! Imponerande kreativt av gäddan kan jag tycka!
Nog för att det tycks vara allmänt känt att män nätraggar genom att visa upp bilder på dyra bilar, båtar och annat men just det här med backkamera är ett helt nytt grepp!
Om vi ska hålla oss till #331 så är det dock den absolut bästa bilden som Kungen i Borås skickade, så i hans fall kanske det var en bra idé trots allt? Kukbilden med hår som ser ut som bränd mossa...

Och alla dessa urtvättade kalsonger som gäddorna så gärna visar upp på bild. Totalt obegripligt.
Han hör dessutom till skaran gäddor som inte alls tycker att det är konstigt att barn skolkar för att träffa dem. Kungen till och med uppviglar till skolk; "Du ska inte ta ledigt på måndag då

". Skolk från grundskolan för att bli nersprutad med sperma är en bra grej och så detta "då" istället för frågetecken.
Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Det är ju inte svårt o se varför det skulle kunna gå lite trögt för gäddgävlarna om dom skriver på samma sätt när dom försöker ragga på vuxna!! Som nån gädda sa! Jag har svårt o träffa någon i min egen ålder!! Nääähääääää?!?!!!
Ja! Jag har också för mig att nån gädda har sagt det. Kanske flera? Minns dock inte vilken.