2023-12-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, sicken mupp. Många märkliga bilder har gäddorna skickat i uppkåtande syfte men "skaplig backkamera" är #321 ensam om. Det har varit en del yrkeschaufförsgäddor i omlopp och det lär komma fler så vi får se om nån tar efter den idén? Å andra sidan kanske det funkar lika bra med en skaplig backkamera från en vanlig personbil?

Ja men när jag tänker efter så kittla det till lite nu faktiskt!!! Ändå ett bra trumfkort att ta till när dom klassiska bilderna på dubbelhakor, pussmunnar, slappa blekfeta gubbkroppar inte riktigt går hem!! Imponerande kreativt av gäddan kan jag tycka!
Citera
2023-12-18, 11:42
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
🤮🤮🤮 fyy fan vilken beskrivning!!!

Dock skrev jag tyvärr fel nummer, kastade om siffrorna. Tjatgäddan är #213.

En riktig dåre. Hur kan man ens tro att nån vill en träffa efter den där chatten? Tänk dig om det skulle varit en konvo i chatten på Tinder. "Vill knulla dig och din mamma samtidigt".

Alltså, för vuxna normalbegåvade personer som ska styra en nätdate så hade det ju räckt med det i sammanhanget ändå ganska beskedliga: "Bild på din mamma tack" för att det skulle bli totalblock.
Citera
2023-12-18, 11:45
Medlem
Citat:
Dock skrev jag tyvärr fel nummer, kastade om siffrorna. Tjatgäddan är #213.

En riktig dåre. Hur kan man ens tro att nån vill en träffa efter den där chatten? Tänk dig om det skulle varit en konvo i chatten på Tinder. "Vill knulla dig och din mamma samtidigt".

Alltså, för vuxna normalbegåvade personer som ska styra en nätdate så hade det ju räckt med det i sammanhanget ändå ganska beskedliga: "Bild på din mamma tack" för att det skulle bli totalblock.

Det är ju inte svårt o se varför det skulle kunna gå lite trögt för gäddjävlarna om dom skriver på samma sätt när dom försöker ragga på vuxna!! Som nån gädda sa! Jag har svårt o träffa någon i min egen ålder!! Nääähääääää?!?!!!
Senast redigerad av 1891-019 2023-12-18 kl. 12:35.
Citera
2023-12-18, 11:46
Avstängd
Citat:
Jag tror att det skulle vara jävligt rörigt med en tråd för varje enskild gädda. Visst kan det vara befogat om det är en extra otäck jävel som åtalas, får mycket medial uppmärksamhet osv. Men inte annars. Det är dessutom ofta flera gäddor diskuteras i samma inlägg eftersom de påminner om varandra, kommer från samma stad och liknande och det skulle i såna fall bli jävligt mycket OT i enskilda trådar. Så nej, dålig idé.

Däremot så är det bra att skriva ut gäddnummer eller smeknamn på de onumrerade för sökbarhet. Det är svårt med uttryck som "sista gäddan" och liknande, särskilt när det spottas ut gäddor i den takt det gör nu.

Öknamn menar du. Smeknamn tilldelar man sådana man tycker om.
Citera
2023-12-18, 11:46
Avslutad
Gädda 253

Igår skrevs det ju lite om husbilssugen, och idag kunde skadeglädjen i mig inte hålla sig.

Här är hans " supererotiska " anlete

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/Screenshot_20230710-192348_Drive.jpg
Citera
2023-12-18, 11:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Det är många frågor och trötta one-liners jag tycker att de borde skrota och ersätta.

Ibland vill de få till lite skojfriska frågor och fyndiga grejer att säga till gäddan, och det blir nästan en skämtsam stämning där både P&S kan börja fnissa. Personligen ser jag hellre att de verkligen hamrar in budskapet ordentligt, att det här är inget att skämta om, du har fuckat upp jääävligt illa nu ska du veta.
Och sakligt, klart och tydligt berättar exakt vad som pågår och vad som kommer hända härnäst.

Inte andfådd springa runt och veva med mobilen medan man frågar gäddan om han har en tvillingbrorsa.

Äh, överlag gör de ett bra jobb. Det är bara lite ojämnt ibland.

Helt riktigt.
Dessa kassa oneliners börjar bli gamla nu.
P och S skulle behöva flankeras av ett par riktigt snabbkäftade personer, gärna utrustade med feta pro-kameror på axeln för att förstärka nesligheten i att vara "outad".
Men visst, inte bara att fixa det upplägget.
Citera
2023-12-18, 12:02
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Tryckfesnisse ?

Tjatgäddan

Mvh

Edit

Lägger till en vackert julbild på tjatgäddan

"Jag har en tung stav"

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/04/Screenshot_20230408-145721_Messenger-1.jpg
Haha nä fy fan🤣😂 hade glömt det pervot och hans tunga stav!!
Citera
2023-12-18, 12:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ja men när jag tänker efter så kittla det till lite nu faktiskt!!! Ändå ett bra trumfkort att ta till när dom klassiska bilderna på dubbelhakor, pussmunnar, slappa blekfeta gubbkroppar inte riktigt går hem!! Imponerande kreativt av gäddan kan jag tycka!

Nog för att det tycks vara allmänt känt att män nätraggar genom att visa upp bilder på dyra bilar, båtar och annat men just det här med backkamera är ett helt nytt grepp!

Om vi ska hålla oss till #331 så är det dock den absolut bästa bilden som Kungen i Borås skickade, så i hans fall kanske det var en bra idé trots allt? Kukbilden med hår som ser ut som bränd mossa... Och alla dessa urtvättade kalsonger som gäddorna så gärna visar upp på bild. Totalt obegripligt.

Han hör dessutom till skaran gäddor som inte alls tycker att det är konstigt att barn skolkar för att träffa dem. Kungen till och med uppviglar till skolk; "Du ska inte ta ledigt på måndag då ". Skolk från grundskolan för att bli nersprutad med sperma är en bra grej och så detta "då" istället för frågetecken.

Citat:
Det är ju inte svårt o se varför det skulle kunna gå lite trögt för gäddgävlarna om dom skriver på samma sätt när dom försöker ragga på vuxna!! Som nån gädda sa! Jag har svårt o träffa någon i min egen ålder!! Nääähääääää?!?!!!

Ja! Jag har också för mig att nån gädda har sagt det. Kanske flera? Minns dock inte vilken.
Citera
2023-12-18, 12:21
Medlem
Citat:
Nog för att det tycks vara allmänt känt att män nätraggar genom att visa upp bilder på dyra bilar, båtar och annat men just det här med backkamera är ett helt nytt grepp!

Om vi ska hålla oss till #331 så är det dock den absolut bästa bilden som Kungen i Borås skickade, så i hans fall kanske det var en bra idé trots allt? Kukbilden med hår som ser ut som bränd mossa... Och alla dessa urtvättade kalsonger som gäddorna så gärna visar upp på bild. Totalt obegripligt.

Han hör dessutom till skaran gäddor som inte alls tycker att det är konstigt att barn skolkar för att träffa dem. Kungen till och med uppviglar till skolk; "Du ska inte ta ledigt på måndag då ". Skolk från grundskolan för att bli nersprutad med sperma är en bra grej och så detta "då" istället för frågetecken.

Ja! Jag har också för mig att nån gädda har sagt det. Kanske flera? Minns dock inte vilken.

Var det inte busschauffören, som är hyfsat ny, som sa nåt sånt eller minns jag fel?
Citera
2023-12-18, 12:23
Medlem
Tuors avatar
Verkar bli fler och fler blattar på dumpen nu? Det har mest varit svenska gubbkukar och autister hittills men nu börjar mångkulturen visa upp sig där också.

#329 ser ut som en tjock mullvad med glasögon.

Undrar hur gammal han är? Han skulle kunna vara 20 men samtidigt 40.
Citera
2023-12-18, 12:26
Medlem
Hittar inte 332 på fejjan... har skrivit hans för och efternamn som skrivit här som rebus men hittar ändå inte? Har han tagit bort den?
Citera
2023-12-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Hittar inte 332 på fejjan... har skrivit hans för och efternamn som skrivit här som rebus men hittar ändå inte? Har han tagit bort den?

Läs bakåt, tror det är han som har bytt namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in