Citat:
Ursprungligen postat av
Stoix
Jaha, så svenska folket är ockuperade av en 1/4 så stor folkgrupp? Är svensken frihetsberövad i ett koncentrationsläger?
Det är ett koncentrationsläger, per definition.
Du har uppenbarligen inte läst Likuds charter, där man tydligt påpelar att utplåning av araber inom det tidigare palestinska området är målsättningen. Prova börja där.
De har våldskapitalet och de använder det emot Svenskar så ja. De är oönskade men är här ändå. De försöker få oss att ändra våra lagar och seder efter dom. Så ja jag skulle säga att de är en ockupationsgrupp.
Varken svensken eller palestiniern är frihetsberövad i koncentrationsläger.
Nej det är det inte, per defintion.
Och du har inte lyssnat på Hamas eller läst Koranen. Prova lyssna på hamas och plocka upp en Koran och läs den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stoix
Du är ingen höjdare på vare sig internationella konflikter eller cold reading, du får hålla dig till att sära på skinkorna för lastbilschaufförer.
De är fångar som inte får lämna, vet du inte ens detta så är du ju så ignorant i sakfrågan att en diskussion är meningslös och fruktlös.
Imponerande att ockupationsmakten för det område i världen med högst arbetslöshet har anställt en fraktion av invånarna. Även fångar i fängelser jobbar, det gör dem inte fria.
Tydligen har jag mer koll än dig iaf som inte ens vet något om landet du diskuterar.
De är inte fångar och de får lämna.
Men hur många brukar åka på semester till fängelser?
Svara på mina frågor nu din värdelösa arab. Vart har alla tusentalsmiljarder Gaza fått tagit vägen och varför slutade man bygga vattenreningsverket?