Funderar på om jojino kan vara nåt från hans namn. Han kallar sig Ivan på xhamster men det är säkert bara hittepå.
Jag tror han hittar på mycket. Jag känner många svenskar med rötter i Italien och jag tycker inte han påminner särskilt mycket om en italienare i varken tal eller utseende. Tänker mer Mellanöstern. Jag tror inte namnet är Giuseppe om man säger så.
Jag tror han hittar på mycket. Jag känner många svenskar med rötter i Italien och jag tycker inte han påminner särskilt mycket om en italienare i varken tal eller utseende. Tänker mer Mellanöstern. Jag tror inte namnet är Giuseppe om man säger så.
Mellanösternbabbar brukar försöka låtsas vara italienare för att ligga lättare. Detta är nog inget undantag. Till 98% en sandneger
Senast redigerad av dead-arson 2023-12-17 kl. 22:54.
Håller med, kallar sig "Italiano" osv men både ser ut och låter som vilken kamelfösare som helst. Arab, perser eller kanske afghan?
Förnamn: ******* är ett lyxigt modemärke och detaljhandelskedja som etablerades i London av den marockanska entreprenören ******* Ettedgui och hans familj 1972.
Efternamn: Mark *******, född 1 augusti 1973 i Cosenza, är en italiensk huvudtränare i Serie-B laget Latina, men han mer känd för sin fotbollskarriär som mittback i Juventus FC. Han firade stora triumfer i Juventus, bland annat vann han Serie-A 4 gånger.
Född samma år och månad som Amanda Jenssen.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-17 kl. 23:03.