Citat:
Ursprungligen postat av
vackrahav100
Jag är Stockholm. Vi hade varit etniskt svensk här om inte Reinfeldt och andra landsförrädare inom "vänstern" dragit in massa främmande apor i mitt land och stad. Håll käften bonde. Detta är en katastrof för mig som bor på Södermalm och röstade på AfS. Inte som icke-rasisterna PK-SD som du. Håll käften PK-bonde som är icke rasist. Röstade du på SD som sa att dom inte vill ha rasister som mig i deras parti? Var bor du? I Thailand eller din tönt? Ingen att lita på i krig. Svag svensk är du. Andra sorteringen.
Säg mig du store 08:a, vad har rösten på AfS gett dig? Jag röstade faktiskt AfS ett val men den rösten var helt bortkastad så jag röstade SD denna gången.
Jag visste också att denna regeringen som SD stöder skulle vara kass och att den inte kommer få ner invandringen speciellt mycket. Men det är så politik fungerar i Sverige. SD är det enda partiet i Sverige som kan få till en förändring.
AfS visade sig också vara ett pajasparti. Men respekt till dig 08:a som går emot strömmen. Det är det inte många stockholmare som gör.
Sen är Skåne alltid politiskt före resten av Sverige. Idag är det stockholmskskretsen inom M som styr partiet. Hade Skåne-moderator styrt som Christian Sonesson mfl hade dagens regering fungerat. L är väl också 08 PK bögar som styr? KD-Ebba är väl från Uppsala?
Reinfeldt är ju också stockholmare, de flesta politiker som förstört landet har varit stockholmare.
Du måste väl erkänna att Stockholm har en väldigt dysfunktionell PK kultur som spridit sig över hela landet innan SD(Skåne+Blekinge) fick något gjort?
Utan Skåne hade det inte funnits ett enda nationalistiskt parti i riksdagen idag.