2023-12-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Luktar zigenarfetto om den senaste gäddan
Flashar sina chipstuttar på sin Facebook
Vilket kioskmongo

Ja absolut. Definitivt ett sånt namn som går raka vägen till papperskorgen vid jobbansökan. Blir inget jobb här serru! Man vet ju vilka problem som kommer som ett brev med posten. Är det inte islam som spökar så får man detta istället. Samma skit.

Finns bra juggar (om han nu är det) serber t ex.
Citera
2023-12-14, 23:34
Medlem
Rumpkorvens avatar
329 har ingen konfrontation? Längst ner i chatten står det ju att han har blivit konfronterad. Vafan?
Citera
2023-12-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
329 har ingen konfrontation? Längst ner i chatten står det ju att han har blivit konfronterad. Vafan?

Jag hittade då en 1-minutskonfrontstion. Han sa ingenting alls.
Citera
2023-12-14, 23:36
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag hittade då en 1-minutskonfrontstion. Han sa ingenting alls.
Hittade. Detta är en riktigt farlig en
Senast redigerad av Rumpkorven 2023-12-14 kl. 23:38.
Citera
2023-12-14, 23:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Farlig jävel den.. Helt jävla tom i blicken. Chatten var inte speciellt vacker den heller. Säkert en hel del på sitt samvete (ett samvete som egentligen är helt obefintligt)

Ja, den där är farlig. Noll social fallhöjd, dömd för skiten sen innan och släkten vet om det. Han kommer aldrig lägga av.
Citera
2023-12-14, 23:44
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hittade. Detta är en riktigt farlig en
Japp. Tjatig och manipulativ också
Citera
2023-12-15, 00:04
Medlem
Är plufsiga napp 329 zigenare? Iofs inte ovanligt med feta importer i Sverige.
Citera
2023-12-15, 00:16
Medlem
stickan888s avatar

2 stckars barn har han också
Citera
2023-12-15, 00:26
Medlem
Nr 329 minns jag från tiden då jag bodde i samma område som dem. Ingen koll alls på familjen mer än att jag ofta såg honom och hans far tillsammans. Skulle gissa på zigenare men vet inte. Har alltid tyckt att Ernes är obehaglig sedan en gång då jag var tonåring och han började prata med mig på bussen (ca 15 år sedan, jag är 30+ idag). Minns inte vad han sa, minns bara obehaget jag kände. Kunde räkna ut med röven att något inte stod rätt till i hans huvud. Därför reagerar jag alltid varje gång jag sett dem sedan dess och det är väldigt ofta, de är liksom två personer som sticker ut på något sätt. Tror att det är många fler i området (och kanske staden) som vet precis vem det här är.
Senast redigerad av HundOst 2023-12-15 kl. 00:29.
Citera
2023-12-15, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundOst
Nr 329 minns jag från tiden då jag bodde i samma område som dem. Ingen koll alls på familjen mer än att jag ofta såg honom och hans far tillsammans. Skulle gissa på zigenare men vet inte. Har alltid tyckt att Ernes är obehaglig sedan en gång då jag var tonåring och han började prata med mig på bussen (ca 15 år sedan, jag är 30+ idag). Minns inte vad han sa, minns bara obehaget jag kände. Kunde räkna ut med röven att något inte stod rätt till i hans huvud. Därför reagerar jag alltid varje gång jag sett dem sedan dess och det är väldigt ofta, de är liksom två personer som sticker ut på något sätt. Tror att det är många fler i området (och kanske staden) som vet precis vem det här är.

Jo ok ok men du vet väl om det är en zigenar- eller en muslimpack ifall du tänker efter? Ingen av dessa borde få vara i Sverige så klart. Julskinkan har en förmåga att sätta sig på deras halsar och kinder.

Kusingiften i generationer och då blir det inte mycket bättre resultat än tjocksmocken gädda 329. Kanske lite Allah akbar.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-12-15 kl. 01:18.
Citera
2023-12-15, 01:35
Medlem
SmegmaFris avatar
Detta var ändå ett psykfall med råge.
Herredjävlar säger jag bara!
Chattloggarna är ju så desperata så det finns inte.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231214-205924_Drive.jpg

Hans Facebook-sida är också i samma stil då han berättar om vilket offer han är och hur synd det är om honom blandat med att han spammar förfrågningar om någon tjej vill träffa honom.

Här måste staten ta sitt ansvar, tvångskastrering vore det enda rätta.
En mycket sjuk människa.
Citera
2023-12-15, 02:16
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
En mycket sjuk människa.
Sammanfattar det hela bra. Ernes är en av de farligare gäddorna Dumpen fångat. Man blir alltid lika förvånad när det visar sig att dessa utvecklingsstörda rövhål alltid har lyckats yngla av sig.

Citerar honom angående Paludan:

Citat:
Ursprungligen postat av Barnvåldtäktsalbanen Ernes
Tine Paludan är Rasmus Paludans syster plus att han har en bror med så vad gör vi åt saken alltså vi utlänningar kanske vi borde börja bränna svenska Bibeln istället så får dom känna med hur det känns fuck Rasmus Paludan han är våldtäktman han har sex med små barn han är en pedofil jävel han borde hängas
Man kan inte direkt påstå att han lever som han lär...

Edit: Ett roligt sammanträffande. Det finns bara 33 personer i Sverige som har Ernes som tilltalsnamn. En av de jobbar på, just det, samma ställe som Kravallpedofilen.

Edit 2: Förresten. Är det inte ett jävligt klockrent namn de gett 329: "Groomingautomaten". Det är ju precis vad han är. Groomingens motsvarighet till en jukebox. Istället för att lägga i fem kronor så låtsas man vara ung tjej och säger hej till honom över nätet. Då kommer det rassla in desperata ofredanden i tid och otid ett bra tag framöver även om man inte svarar på något. Det är liksom 100 % ryggmärg och prostata som jobbar hos Ernes. All grooming går per automatik.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-15 kl. 02:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in