2023-12-14, 22:17
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
Samtidig så springer musik artisten General knas och tigger pengar till Gaza i Danmark (som vi alla vet går till Hamas vapen kassa)

Hamas kommer bada i pengar, de är den mest populära terrororganisationen just nu bland araber. Svinrika shejker och andra muslimer kommer skänka miljoner till de.

Juletid är högsta prioritet för terrorister så det bästa ni kan göra är att undvika besöka köpcentra och julmarknader i Sverige, Danmark och Tyskland.
Terrorister är taggade till tusen, det gäller terrororganisationer som är avundsjuka på att Hamas är på allas läppar men också många enskilda muslimer som drömmer om att göra ett stort terrorattentat.
Citera
2023-12-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Fernebo och den andra dåren här inne kallar mig lögnare för att jag påpekade detta. Så ni vet vad som kommer. Nivån här inne är så otroligt låg. Flashback är förstört av alla incels och blöjnazister tyvärr.

Och vänsterdårar inte minst som förstör flashback. Och du blev nog kallad lögnare angående terrordåd du ignorerade att svara på.
Citera
2023-12-14, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Tror hen menar Frankrike, Belgien, Danmark, Irak, Syrien, etc. där muslimer från Sverige har ägnat sig åt terrorverksamhet

En av 100?
Citera
2023-12-14, 22:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Och vänsterdårar inte minst som förstör flashback. Och du blev nog kallad lögnare angående terrordåd du ignorerade att svara på.

Ignorerar att svara på motfrågor? Snyggt där
Citera
2023-12-14, 22:30
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Man gjorde en gemensam razzia i Danmark, Nederländerna och Tyskland och grep bl.a. Hamas-medlemmar som planerat terrordåd som troligtvis skulle genomföras nu i Jultider i Europeiska länder.

Loyal to Familia verkar alltså ha kontakt och nära samröre med Hamas.

https://www.youtube.com/watch?v=MXqirWJek-c

Det är tacken för att vi har tagit hit många miljoner av dom och livstidsförsörjer dom. Islam är en sinnessjuk dödssekt och dess följare är IQ-befriade och har inavlats i tusentals år. Det är ingen överdrift eller ett skämt.

Svårt att inte helt ställa sig på judarnas sida idag, än om judarna har bidragit till att skapa mångkulturen i Europa. Off topic kanske men det går inte att leva med dessa muslimer. Judar kan man leva med än om det tar emot ibland.
Citera
2023-12-14, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Jag kallade dig lögnare därför att du ville antyda att det senaste terrordådet i Norden inte var islamistiskt. Du vet att du hade fel, men låtsas som om det regnar..

Å andra sidan vet vi ju alla att såna som du har precis samma åsikter som nazister när det kommer till Pride. Vem bryr sig om över 20 personer skjuts ner utanför en gaypub? Inte du i varje fall! Islamister och nazister är sannerligen samma andas barn.

Okej, näst senaste
Nöjd så? Min poäng flög visst över huvudet herr kränkt.

Falköping.
Citera
2023-12-14, 22:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Du hotar oss? Spännande. Ska du straffa oss för att vi har noterat att islamister är en särskilt våldsam sort?

Men att du hotar oss räknas kanske inte i din värld, eftersom det bara är högerextremism som räknas som terrorism så som du ser på saken?

Vad fan snackar du om? Lär dig läsa ditt jävla orpon.

Jag varnar givetvis den jag skrev till att en storm av er kommer mot hen med. Är du helt tappad?
Citera
2023-12-14, 22:39
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
En av 100?
Nej, det är inte bara en kille som ligger bakom detta. Dock inte så smickrande att svenska medborgare legat bakom åtminstone två av de tio största terrordåden i Europa.
Citera
2023-12-14, 22:43
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uMentalita
Snälla ge ETT exempel på en svensk ISIS-resenär som sedan blivit gängmedlem.

Jag kan inte göra det. Den informationen finns inte publikt tillgänglig. Mestadels kommer detta påstående från min röv, därur jag grävt fram det, alternativt kanske man kan säga att det är common sense.
Citera
2023-12-14, 23:00
Medlem
Sam.Boyds avatar
I ena endan uppmuntra, göda og uppmana islamisterna. O andra ha mullvadar som larmar om de tänker utföra terror. Målet rädsla o acceptans för inskolning i frihet, demokrati o skapa utökad kontroll äver hela samhället….
Citera
2023-12-14, 23:00
Medlem
Men va?! Räckte det inte att förbjuda koranbränningar?
Lagstadga att kvinnor måste bära slöja. Det kanske hjälper!
Citera
2023-12-14, 23:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Nej, det är inte bara en kille som ligger bakom detta. Dock inte så smickrande att svenska medborgare legat bakom åtminstone två av de tio största terrordåden i Europa.

När vi tappar i andra sporter så är väl att utmärka sig i sprängning en välkommen bedrift…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in