2023-12-13, 00:32
Medlem
HassanVonEssens avatar
Jag tror jag hittat honom nu. 7 visningar på MrKoll idag. Anmäld till Vasaloppet. Konto på Hästnet. Villa i Skellefteå kommun.
Citera
2023-12-13, 00:36
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag tror jag hittat honom nu. 7 visningar på MrKoll idag. Anmäld till Vasaloppet. Konto på Hästnet. Villa i Skellefteå kommun.
Det låter lovande.
Hatten av, Hassan!
Citera
2023-12-13, 00:46
Medlem
139s avatar
Citat:

Låter ju onekligen lovande.

Om det inte är han så är det kanske gäddans tvillingbror, som Patrik brukar säga sarkastiskt.
Citera
2023-12-13, 00:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Det låter lovande.
Hatten av, Hassan!
Tack Potatis. Kan inte vara någon annan men lyckas inte verifiera med bild. Har aktivt valt att inte visa sin adress nu också. Här kommer en devglan på den allting tyder på att det är:

Edit: Måste vara samma snubbe som finns på LinkedIn. Han är bara jävligt olik sig på bilden. Men kollar man munnen så verkar det stämma.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-13 kl. 00:55.
Citera
2023-12-13, 00:58
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Tack Potatis. Kan inte vara någon annan men lyckas inte verifiera med bild. Har aktivt valt att inte visa sin adress nu också. Här kommer en devglan på den allting tyder på att det är:

Edit: Måste vara samma snubbe som finns på LinkedIn. Han är bara jävligt olik sig på bilden. Men kollar man munnen så verkar det stämma.

Kan han verkligen vara 51 år? Såg verkligen 20 år yngre ut
Citera
2023-12-13, 01:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Kan han verkligen vara 51 år? Såg verkligen 20 år yngre ut
Instämmer. Men tror han kan vara 51 faktiskt. Kolla bilden när han sitter i bilen. Ansiktet börjar se plufsigt ut. Och har man råd med hästar så har man en hög lön.
Citera
2023-12-13, 01:20
Medlem
Friar Tucks avatar
Citat:

Du har säkert rätt person, men tror det är viktigt att inte fokusera för mkt på antal visningar på mrkoll. Jag har sökt på en jäkla massa Kristian i Skellefteå kommun under kvällen och är säkert inte ensam om det.
Citera
2023-12-13, 01:20
Medlem
OM #327 bor i Byske är han snart uppäten.
Inte många som bor där, 1800 högt räknat.

Alla känner mer eller mindre alla..
Underbart där på sommaren..
Citera
2023-12-13, 01:24
Medlem
139s avatar
Citat:

Sökte på namnet på Youtube, där har en person med det namnet laddat upp videor när han åker snöskoter, samt prenumererar på en del cykelkanaler osv. Han nämnde ju i chatten att han varit en riktig äventyrare som åkt mycket snöskoter och mountainbike osv.
Citera
2023-12-13, 01:26
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Jag kanske är helt ute och cyklar, men påminner inte rösten som hörs vid 3:38 i videon om den som hörs i Dumpen-konfrontationen?
https://www.youtube.com/watch?v=KXBa...st%C3%A5lnacke
Citera
2023-12-13, 01:27
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Sökte på namnet på Youtube, där har en person med det namnet laddat upp videor när han åker snöskoter, samt prenumererar på en del cykelkanaler osv. Han nämnde ju i chatten att han varit en riktig äventyrare som åkt mycket snöskoter och mountainbike osv.
Haha. Great minds think alike
Citera
2023-12-13, 01:34
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Instämmer. Men tror han kan vara 51 faktiskt. Kolla bilden när han sitter i bilen. Ansiktet börjar se plufsigt ut. Och har man råd med hästar så har man en hög lön.

Ja, det verkar vara hans två döttrar som håller på med ridsport.

Googla på "Krillekravall" så kan ni hitta spår av hans gamla facebook- och instagram-konton som han nyligen tagit bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in