2023-12-11, 22:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
#326 slog nästan rekord i nonchalant reaktion. Han svarade som en snorunge mitt uppe i ett tv-spel när mamman säger till att han måste städa sitt rum.
"Mm. Japp. Yes. Ska ta tag i det. Mm. Bra."

Jävlar i helvete vad mycket han skrivit. Orkade scrolla igenom typ 1% av de novellerna.
Att han fortsatte sexchatta som vanligt dagen efter konfrontationen tyder på att hans störning är helt bortom räddning; på tok för djupt rotad för att han ska kunna bry sig om något annat än begäret, därav nonchalansen.
Citera
2023-12-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Här kan vi ha lite högre social fallhöjd. Inte första revisorsgäddan heller. Kan mycket datajobbande med tråkiga siffror trigga gäddbeteendet?

Dick tänkte nog mest på sex-siffriga-lösningar.
Fallhöjden kommer att kännas säkert.
- "Vi skulle bara äta korv" / Sjöberg högg direkt.

Väntade bara i klippet att Sara skulle höja
rösten i postkön, de hade blivit show det
Citera
2023-12-11, 22:40
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Att han fortsatte sexchatta som vanligt dagen efter konfrontationen tyder på att hans störning är helt bortom räddning; på tok för djupt rotad för att han ska kunna bry sig om något annat än begäret, därav nonchalansen.

Gjorde han verkligen det? Sitter och skummar igenom loggarna nu för att se om jag hittar några detaljer man kan hitta honom på, men loggarna verkar inte vara i kronologisk ordning? Inte säker dock.

De är som är mest nonchalanta är lite extra viktiga att identifiera tycker jag, de ska inte få tro att de kommer undan enkelt.
Citera
2023-12-11, 22:44
Medlem
Citat:
Gjorde han verkligen det? Sitter och skummar igenom loggarna nu för att se om jag hittar några detaljer man kan hitta honom på, men loggarna verkar inte vara i kronologisk ordning? Inte säker dock.

De är som är mest nonchalanta är lite extra viktiga att identifiera tycker jag, de ska inte få tro att de kommer undan enkelt.
Man får leta länge i chattloggarna om man ska hitta bevis på att han chattade igen dagen efter konfrontationen men dumpen skriver ju det själva i texten vid videon.
Citera
2023-12-11, 22:51
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Man får leta länge i chattloggarna om man ska hitta bevis på att han chattade igen dagen efter konfrontationen men dumpen skriver ju det själva i texten vid videon.

Ah! Hade inte ens läst den texten.
Jag har nog ett lite speciellt tillvägagångssätt när jag kollar nya gäddor som publicerats. Jag scrollar snabbt förbi allt, ner till chattloggen så jag får en känsla av vad det är för joppe, sen kollar jag videon utan att läsa dumpens beskrivning för jag vill inte ha några spoilers haha.

Men okej den här jäveln behöver ju fan låsas in om han fortsätter sitta och snuskchatta med kids dagen efter han åkt fast. Hoppas nån detektivlegend här i tråden lyckas få fram honom.
Citera
2023-12-11, 22:51
Medlem
#326 ser ju djupt deprimerad ut, helt utslätad ansiktsmimik och nollställd. Gissar att sexchattandet är någon form av ångestreducering, för inte fan mår den gäddan bra...?!
Citera
2023-12-11, 22:52
Medlem
Rumpkorvens avatar
Vad fan? De har ju slutat berätta för gäddorna att de kommer berätta för anhöriga och arbetsgivaren. Varför då?
Citera
2023-12-11, 23:01
Avslutad
Citat:
#326 slog nästan rekord i nonchalant reaktion. Han svarade som en snorunge mitt uppe i ett tv-spel när mamman säger till att han måste städa sitt rum.
"Mm. Japp. Yes. Ska ta tag i det. Mm. Bra."

Jävlar i helvete vad mycket han skrivit. Orkade scrolla igenom typ 1% av de novellerna.

Riktig dumfan det där. Så jävla patetiskt när han gång på gång skriver "Naken" istället för "Vaken" för att styra in samtalet på sex med barnet han vill sätta på..
usch!
Citera
2023-12-11, 23:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Men, jösses! Har ni ens läst inlägget med chattloggen?
https://dumpen.se/2023/12/10/324/
Tack, nu såg jag inlägget. Det var inte hans namn utan Härryda som gjorde att jag inte fick ihop det.
Citera
2023-12-11, 23:06
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:

Det borde gå att hitta honom genom hans bil. Jag själv har dåligt koll men gissar att det är en xc60 från cirka 2010.

Kommunen som dumpen anger brukar alltid stämma så han är alltså skriven i Karlskrona.

Med tanke på att han jobbar som konsult inom ekonomi så är han antagligen knuten till ett bolag.
Citera
2023-12-11, 23:07
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Riktig dumfan det där. Så jävla patetiskt när han gång på gång skriver "Naken" istället för "Vaken" för att styra in samtalet på sex med barnet han vill sätta på..
usch!

Haha tänkte också på det. Extremt muppigt och genomskinligt.
Citera
2023-12-11, 23:08
Medlem
Secs avatar
Dick Lång...vilken patetisk jävel.

Sättet han skriver på gör att jag vill köra upp en eldgaffel i röven på honom.

"är du naken? Haha jag menar vaken 🙈"

"Nu är jag nyduschad och rakad"

Asså wtf. Kräkmedel.

Och han är nonchalant under konfrontationen!!
Han ska ju slås ihjäl av pöbeln mitt på ett torg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in