2023-12-07, 15:06
Medlem
Oldgs avatar
Bergmark pratar om fredsbevarande insatser eller hörde jag fel? Vad jag vet så hade Sverige en väldigt nominell insats när det gällde Sinai (Avslutad 1979) och där vet jag att han inte har varit! Och detta skulle ha skett efter Muck??? Sedan Frankrike dykutbildning och Nordsjön återkommer vi till.

Är det någon som känner till någon annan Fredsinsats/bevarande under början 1980-talet där Sverige Sverige deltog?
Senast redigerad av Oldg 2023-12-07 kl. 15:20.
Citera
2023-12-07, 19:32
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Fylltratten är hårt ansatt av Fritjof nu men han duckar likt den jävla fegisen och Nollan han är...
Svinet har väl troligen aldrig ens badat i ett badkar.

Kör hårt Fritjof, vi vill alla se fyllot falla.

Problemet med Håkan Bergmark är ju att han påstår att han gjort allt möjligt. Han verkar inte längre komma ihåg vad han sagt i tidigare videos utan det är hela tiden nya jobb, företag och utbildningar. Att hålla upp ett litet inplastat kort och säga att det är nån slags elitdykar-certifikat funkar rätt dåligt.

Jag tror inte Fritjof Persson kommer hålla tyst och låta sig kränkas av Håkan Bergmark. Svar lär komma från Fritjof.
Citera
2023-12-07, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Problemet med Håkan Bergmark är ju att han påstår att han gjort allt möjligt. Han verkar inte längre komma ihåg vad han sagt i tidigare videos utan det är hela tiden nya jobb, företag och utbildningar. Att hålla upp ett litet inplastat kort och säga att det är nån slags elitdykar-certifikat funkar rätt dåligt.

Jag tror inte Fritjof Persson kommer hålla tyst och låta sig kränkas av Håkan Bergmark. Svar lär komma från Fritjof.
Pinsamt värre när Bergmark spårar ur. Hade han förstorningsglas eller var det något amoröst som gick fel?
Citera
2023-12-07, 20:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag har inte sett något klipp av/med honom på säkert ett år och HERREGUD vad han blivit sliten och ser härjad ut: håret (långt, fett men ändå stripigt), huden (askgrå, fylld av fläckar), munnen (tics, tandstatus), ögonen (trötta och vindögd) och sluddrar på det, som grädde på moset...

"Kursbevisen" han skrivit ut och plastat in på bibblan hålls mot bröstet, inte nära kameran, som medaljer: "vet inte om dom syns"
Citera
2023-12-08, 00:05
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Bergmark pratar om fredsbevarande insatser eller hörde jag fel? Vad jag vet så hade Sverige en väldigt nominell insats när det gällde Sinai (Avslutad 1979) och där vet jag att han inte har varit! Och detta skulle ha skett efter Muck??? Sedan Frankrike dykutbildning och Nordsjön återkommer vi till.

Är det någon som känner till någon annan Fredsinsats/bevarande under början 1980-talet där Sverige Sverige deltog?

Sverige har väl fram till den nyligen avslutade Mali-insatsen mer eller mindre ha permanenta fredsbevarande insatser runt om i världen? Nordkorea pågår väl fortfarande men det kanske mer är en observatörsinsats.

Men nej Håkan har givetvis inte varit på mission, bara det faktum att han helt plötsligt pratar om det nu bevisar det typiska mytoman-beteendet, dvs ta fokus från den föregående lögnen med en helt ny lögn. Precis som hans "internationella kontakter inom underrättelsetjänsten" är detta fylle-fantasier.
Citera
2023-12-08, 06:40
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Var hittar man Fritjof Persson och dennes filmer om Bergmark?
Citera
2023-12-08, 06:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Var hittar man Fritjof Persson och dennes filmer om Bergmark?

BitChute.
Citera
2023-12-08, 06:55
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doil
BitChute.

Tackar 👍
Citera
2023-12-08, 16:29
Avslutad
Befälhavare Bergmark kommer ut som BÖG, drygt 6 min in videon bekräftar han själv sin homosexualitet, frågan är nu om fd Biljettklipparen hos SJ även en blåbög eller om fläskhakan* bara är bs, vem sög av vem på alternativa bokmässan för något år sedan?

https://youtu.be/YIU9xzyTKCo?si=MGXW_f1SGU0c3KV6

*Varför åker denna fläskhaka upp och ner in i absurdum när han ej pratar?
Citera
2023-12-09, 04:17
Medlem
Kan knappt se på klipps där Bergmark är med. Varje gång jag ser honom får jag en mental bild som inte är särskilt trevlig, av en man som blir penetrerad av en domina med en stor dildo.

Herrejävlar alltså. Inte trodde jag det var så avvikande...

--
Citera
2023-12-09, 05:04
Medlem
Var ett tag sen man såg dåren bergmark, ja jävlar, en dyngrak och långhårig bergmark.
Live i torsdags ... https://www.youtube.com/watch?v=MaGf9FtFQns
Citera
2023-12-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Var ett tag sen man såg dåren bergmark, ja jävlar, en dyngrak och långhårig bergmark.
Live i torsdags ... https://www.youtube.com/watch?v=MaGf9FtFQns
Det va verkligen längesedan jag såg något med honom också.
Vad är det med folk (youtuberskollegor) runt om honom som tycker att han är så intressant att samarbeta med?
Det är samma med Bigander, en uppenbart störd individ, men blir hyllad av dem.

Enligt mig är det just dessa som skitar ned hela den alternativa rörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in