2023-12-10, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad ska han göra när yt stänger av honom pga mobbing?

Deras ekonomi vilar på lika skör grund som familjen Rasks. Backup utbildning och buffert vad är det? Jag är dokumentärfilmare

Finns det någon a-kassa för youtubers eller blir det alfakassa?

Tror många av dessa sk influencers kommer gå under nästa år. Räcker med att kolla deras bolag för vad som komma skall...

Lisen är väl som Rask långtidsarbetslös också?
Lisen "jobbar" åt Anjo och sköter samtidigt allt med barn och hem...hon blir tröttare och tröttare, lite som Tessan
Citera
2023-12-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Var ju inte mycket till logik i det hela. En del logistik, dock. Ta sig till Göteborg för att stalka mera där. Rena personförföljselsen av Joz.
Ja usch! Det där minns jag mycket väl och man förundras över hur mycket han har kommit undan med i sitt vidriga beteende.
Citera
2023-12-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Där har du fan en poäng! Ett barn under 18 år ska inte behöva medverka. Cluee är barnets förmyndare och säger åt Anjo att ta ner videon och Anjo chipsballe vägrar Det är ett brott!
Anmäl för fulla muggar!
Det där (liksom en del annat) är riktigt obehagligt om hur långt han kan tänkas gå i att förnedra sina meningsmotståndare.
Att använda barn som ett slagträ är väldigt magstarkt.

Vad kommer han att hitta på om Cluee skulle nämna hans namn i en video eller podd?
Om inte botten redan är nådd så funderar jag på om det finns någon botten öht.
Citera
2023-12-10, 12:16
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lisen "jobbar" åt Anjo och sköter samtidigt allt med barn och hem...hon blir tröttare och tröttare, lite som Tessan
Jaså, för vilken lön då?

Kollar man bolaget så finns det inga pengar till löner till någon av dom.

Ännu en sopig wt familj som aldrig skulle skaffat barn från första början.

Ser att Lisens mamma bor på Lidingö, är hon tät eller bor hon i någon soc lägenhet?
Citera
2023-12-10, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jaså, för vilken lön då?

Kollar man bolaget så finns det inga pengar till löner till någon av dom.

Ännu en sopig wt familj som aldrig skulle skaffat barn från första början.

Ser att Lisens mamma bor på Lidingö, är hon tät eller bor hon i någon soc lägenhet?
Det kan nog Pontus svara på bättre än mig...
Han framhäver hela tiden hur mycket skulder Lisen har, hur dåligt hon skött ekonomin och att det är han, den store Clownen Anjo, som drar in pengar...
Lisen står nog i en mycket skev tacksamhetsskuld mot Pönta...
Det är äckligt hur han lyfter sig själv och sin egna "talang" och när Lisen vid tillfällen försökt lägga fram att hans kanal inte skulle blivit vad den är, utan hennes hjälp med allt som sker bakom kameran och på hemmaplan, snackar han bort det, eftersom det är HAN som är youtubestjärnan...
Citera
2023-12-10, 12:44
Medlem
Citat:
https://youtu.be/Fk1kPgnzuZ4?si=Le0czMjBixj8G_WH
Så tillgjord och falskt skratt, mysanjo tittar fram...tar upp att Chrippa reagerat på reklam.rebellen och att reklamrebellen fått hot efter det...han uppmanar människor att inte hota.

Anjo, du är slut som artist...

Det var en riktigt obehaglig persona han klädde sig i där (och vad var det med den där kommentatorsrösten i början?!), om han tror att den kommer få anmälningarna att dras tillbaka så har han väldigt fel. Och inte kunde han låta bli att ändå ha med fejkskrattet och sarkasmen..och tror dessutom inte att det enbart är av Chrippa videos reklamationsrebellen fått hat isf utan hans egna videor har ju utan tvekan bidragit mer än tillräckligt också. 😌

Jag brukar ha hög tolerans för vad folk lägger ut men som sagt Anjo har korsat en gräns på en nivå av ren och skär elakhet, förnedring och hånfullhet som inte ens går att försvara ens om man verkligen försöker.
Förut kunde man kanske se på hans videor och att det ändå fanns något lite innehåll i men nuförtiden går det verkligen inte att hitta något som gör det okej då det är ren och skär mobbing. Om han nu är en så bra kreatör som han vill tro varför är han tvungen att skapa innehåll helt byggt på andra personer ..och att trycka ner andra som uppenbarligen redan är i ett läge som kanske inte är helt stabilt är inte nyckeln att komma högre själv. Det är sorgligt hur han beter sig.
Citera
2023-12-10, 12:49
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det kan nog Pontus svara på bättre än mig...
Han framhäver hela tiden hur mycket skulder Lisen har, hur dåligt hon skött ekonomin och att det är han, den store Clownen Anjo, som drar in pengar...
Lisen står nog i en mycket skev tacksamhetsskuld mot Pönta...
Det är äckligt hur han lyfter sig själv och sin egna "talang" och när Lisen vid tillfällen försökt lägga fram att hans kanal inte skulle blivit vad den är, utan hennes hjälp med allt som sker bakom kameran och på hemmaplan, snackar han bort det, eftersom det är HAN som är youtubestjärnan...
Låter som att Lisen är skuldsatt för att familjen ska kunnat ha mat på bordet och tak över huvudet, precis samma skulder som Rask familjen har.

Båda två kreatörer har försökt lyckats med Youtube i ~10 år, när faller poletten ner att dom aldrig kommer kunna försörja sin familj på denna hobby?
Citera
2023-12-10, 13:22
Avslutad
Kan någon skona min själ och göra en referat på vad han snackar om idag. Jag pallar varken röst eller bild på Belsebub
Citera
2023-12-10, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan någon skona min själ och göra en referat på vad han snackar om idag. Jag pallar varken röst eller bild på Belsebub
Han är lismande inställsam oxh oerhört tillfjord när han reagerar på reklamationssnubben...

Är han påväg upp för "skidåkning" med Chrippa och Jocke?
Citera
2023-12-10, 13:57
Avslutad
Citat:
Han är lismande inställsam oxh oerhört tillfjord när han reagerar på reklamationssnubben...

Den där reklamations tjohej har jag inte kollat alls. Verkar vara något Chrippa Rask och Anjo samarbetar om
Citera
2023-12-10, 14:04
Medlem
Citat:

Ja det verkar som om han har ’kommit in i värmen’ nu, den ’värmen’ han har jagat och velat vara en del i, nämligen hos Jocke.

Nyligen åkte de båt, och nu drar de till fjällen.

Att ge Chrippa kritik efter allt skit han håller på med skulle bli dödsstöten för honom…så han håller tyst.

Det är en liten råtta det där.
Citera
2023-12-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var en riktigt obehaglig persona han klädde sig i där (och vad var det med den där kommentatorsrösten i början?!), om han tror att den kommer få anmälningarna att dras tillbaka så har han väldigt fel. Och inte kunde han låta bli att ändå ha med fejkskrattet och sarkasmen..och tror dessutom inte att det enbart är av Chrippa videos reklamationsrebellen fått hat isf utan hans egna videor har ju utan tvekan bidragit mer än tillräckligt också. 😌

Jag brukar ha hög tolerans för vad folk lägger ut men som sagt Anjo har korsat en gräns på en nivå av ren och skär elakhet, förnedring och hånfullhet som inte ens går att försvara ens om man verkligen försöker.
Förut kunde man kanske se på hans videor och att det ändå fanns något lite innehåll i men nuförtiden går det verkligen inte att hitta något som gör det okej då det är ren och skär mobbing. Om han nu är en så bra kreatör som han vill tro varför är han tvungen att skapa innehåll helt byggt på andra personer ..och att trycka ner andra som uppenbarligen redan är i ett läge som kanske inte är helt stabilt är inte nyckeln att komma högre själv. Det är sorgligt hur han beter sig.

Det är ju just det, han är såpass ointressant att han blir tvungen att trycka ned andra för att känna sig bättre, eller öht få visningar.

Det enda bra, det är att han inte gör content på sina barn. Han verkar åtminstone dra den gränsen, till skillnad från Jocke.
Det får man ju ge honom.

Jag kan inte heller lyssna igenom en video, scrollar igenom nån enstaka ibland,,för att ta del av vissa utspel. Men det är knappt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in