Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsaw
Man kan ju fråga sig vilka karlar som går igång på henne med så där okristligt mycket tatueringar. Ser ju inte klokt ut. Sen va ju inte riktigt den där "barbiefittan" vad jag trodde att det skulle vara, trodde mer att det skulle vara synonymt med streckfitta.
Hon måste ju ha fruktansvärt dåligt självförtroende om hon känner att hon måste göra alla de där operationerna för att kunna känna sig fin.
Synd att inte tjejer har samma självförtroende som min tjej, hon känner sig fin som hon är och sminkar sig inte ens. Hon är vacker och söt ändå
Sagt det förut och säger det igen, att hon behövde operera sin fladdermus för att våga visa upp den på Onlyfans var det dummaste hon kunde ha gjort, speciellt eftersom hon inte verkar ha haft några problem att visa upp den för mängder med okända män IRL tidigare, med tanke på hennes groteska bodycount.
När en kvinna opererar sin fitta är den mer eller mindre obrukbar och tappar värde, vill jag knulla en låtsasfitta kan jag knulla en fleshlight.
Finns inget spännande i att dra ner trosorna och titta på en konstgjord fitta, skapad och designad av nån slemmig pizzabagare i turkiet.