Citat:
Ursprungligen postat av
PetterEliassen
Hej! Vi är många här inne som följt detta fallet, men saknar en FUP som faktiskt fungerar. De övriga slutade och vara giltiga. Någon vänlig själ som vill kontakta tingsrätten i Helsingborg och sedan ladda upp det här?
Hej, FUPen är inte färdig än enligt tingsrätten, den dyker säkert upp här när den är färdig.
Citat:
De två tjejerna som nu är bosatta i Helsingborg och som skulle giftmördas med cyanid, vilka är de här tjejerna? Går på gymnasiet? Äldre än så? Namn på de?
Dessa 2 tjejer är 25 resp 27 år gamla. Flickvänner till kriminella.
Edit: ska man vara petig så bodde den ena fram tills nyligen i Sthlm, fram tills att hennes kille y@nis (trådens BO’s bror) dömdes till 9 år för någon månad sen.
Citat:
Angående Adolfsbergsnätverket, när kommer de största kriminella i det gänget ut? Helt sjukt vilka Kalle Anka straff Sverige har. Hade detta varit USA hade dessa kriminella ligister aldrig någonsin fått sätta deras fötter i Helsingborg igen, inte minst efter all elände de orsakat för tusentals Helsingborgare under de åren de var fria. De förstörde halva polishuset som både jag och du har fått betala med dyra skattepengar, de har gått på oskyldiga.
Vem ska mördas här näst innan de får livstid???
Håller med. Dom flesta i toppen sitter dock på långa straff, och fler år lär delas ut i tex detta fallet.
Edit: den ”största” kriminella i nätverket bör väl vara S@mi L@l@, som sitter för polishussprängningen, mordförsök (skjutning) och annat smått o gott. Och han fick väl/har kvar 14 år tror jag, lite osäker men däromkring.
Båda hans lillebröder sitter också, Am1n något längre än Kar1m, tror jag. Och flera andra ledande sitter också, många år till. Men det finns ju alltid folk kvar som tar över
Citat:
Ursprungligen postat av
PetterEliassen
https://konto.samnytt.se/wp-content/uploads/2023/08/Helsingborgs-tingsratt-B-6966-22-Dom-20230727.pdf
Är det de här namnen i denna dom som cirkulerar på nätet som stämmer??
Någon får gärna bekräfta. Många Helsingborgs-namn som läggs ut i den domen.
Känner inte igen några namn förutom Mezo-ägaren. Dom dömda är springisar
Edit: S3r1f K3vc1 nämns också såg jag, han är högt upp/nära folk som är högt upp i nätverket