2023-12-03, 16:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adeptus
Det finns ju till och med kvinnor som blivit våldtagna i Dubai och sedan anmält till polisen där för att sedan bli fängslade för otrohet/sex utanför äktenskap.

Enda chansen hon har att ta sig ur situationen är sin familjs pengar samt uppmärksamheten det innebär.

Dubai är beroende av turister som kommer dit o köper dyra kläder, klockor o handväskor. Samt lever jetsetliv o festar.

Nu är jag inte insatt, men är de gifta? Är de fortfarande gifta?
Citera
2023-12-03, 16:37
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyachef
Har ni övervägt tanken än att hon kanske förtjänar anklgagelsen? Muslimerna vet hur man handskas med såna här saker! Vi brukade binda fast dom på båtar, tända eld på båtarna och skicka ut dom i vattnet.

Det var bättre förr.

Någon som var betraktad som hora skulle aldrig begravas så högtidligt. Du tänker nog på begravningsceremonier för vikingahövdingar och andra personer med högt anseende. De begravdes precis på det sättet du beskrev.
Citera
2023-12-03, 16:39
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Inte ens där det är olagligt och straffas med döden kan en nordisk slampa hålla för sig, det är känt sedan antikagrekland att blonda blåögda folk är horer och slampor. Hon skämmer ut hela Sverige

Synd att en danska skämmer ut Sverige.
Citera
2023-12-03, 16:43
Medlem
Hygrotorks avatar
Vad ska man ens i Dubai och göra? Själlösa skitland byggt på slaveri. Folk som tycker det är "paradiset på jorden" ser jag ner på.
Citera
2023-12-03, 16:46
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Vad ska man ens i Dubai och göra? Själlösa skitland byggt på slaveri. Folk som tycker det är "paradiset på jorden" ser jag ner på.

Det är typ som ett Las Vegas, fast med shariahlagar och efterblivna araber.
Citera
2023-12-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Tråkigt för tjejen. Hoppas det leder till en debatt och politiskt kris mellan SA och Danmark.

Off Topic: Om jag har bevis för att min fru (båda svenskar) varit otrogen, kan jag åka på semester till SA, gå in på polisstationen och anmäla henne? Kommer hon att bli straffad, eller gäller bara lagen SA-medborgare?

SA? är det inte KSA Lingdom Saudi Arabia

men Dubai ligger väl i UAE United Arab Emirates (7 stycken)

moja-mja; UAE kan inte straffa henne för, det bryter mot internationell rättspraxis som man måste följa eftersom man nylligen blivit vän med Isreal och får låna deras finaste vapensystem...det vill man inte mista; ej heller de 100tals miljader som lyxkonsumeras i Dubai årligen....

de KAN straffa Elivra hårt, men i så fall är de IDIOTER

vi får se; bara tanken att ha med örblindade av HAt muslmer att göra är ju hemsk i sig, jag lider verkligen med Elvira

ja, trots att Dubai är ett tilhåll för prinsar som lockar dit 1000 om så inte 10.000 tals "modeller" årligen, inget Main Steam Media vill ta upp, men inte så svårt att räkna ut kanske årligen; men som vanligt; kvinnor babblar om friheter här i Väst och sedan åker de ned till arabaländer och har sex mot betalning...fast kanske inte samma kvinnor då eller tom det kanske....
Citera
2023-12-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Det är typ som ett Las Vegas, fast med shariahlagar och efterblivna araber.

jag tycker Dubai är precis så; åker man dit är man en IDIOT

vad fyller stället för funktion?
Citera
2023-12-03, 17:19
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimsicalGenius
SA? är det inte KSA Lingdom Saudi Arabia

men Dubai ligger väl i UAE United Arab Emirates (7 stycken)

moja-mja; UAE kan inte straffa henne för, det bryter mot internationell rättspraxis som man måste följa eftersom man nylligen blivit vän med Isreal och får låna deras finaste vapensystem...det vill man inte mista; ej heller de 100tals miljader som lyxkonsumeras i Dubai årligen....

de KAN straffa Elivra hårt, men i så fall är de IDIOTER

vi får se; bara tanken att ha med örblindade av HAt muslmer att göra är ju hemsk i sig, jag lider verkligen med Elvira

ja, trots att Dubai är ett tilhåll för prinsar som lockar dit 1000 om så inte 10.000 tals "modeller" årligen, inget Main Steam Media vill ta upp, men inte så svårt att räkna ut kanske årligen; men som vanligt; kvinnor babblar om friheter här i Väst och sedan åker de ned till arabaländer och har sex mot betalning...fast kanske inte samma kvinnor då eller tom det kanske....

Tvärsläpp i hjärnan min. SA är Saudi Arabien.. Menade Dubai...
Citera
2023-12-03, 17:40
Medlem
hon accepterade lagen när hon gifte sig, varför är detta ens en nyhet?
Citera
2023-12-03, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Hon såg ut precis som jag förväntade mig att hon skulle se ut.
Glad att jag blev könsmogen på åttiotalet.

En guldgrävare som många andra blondiner i Dubai.
Citera
2023-12-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Blir det inte syntaxfel? Som ogift skall man väl inte ens ha pojkvänner och ännu mindre sex med en sådan? Redan där borde man stenas offentligt (båda)?

De var ju gifta. Gifte sig enligt uppgift i Expressen 2021.
Citera
2023-12-03, 18:11
Medlem
swimmingpools avatar
Vad är det för straffskala på sånt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in