Citat:
Ursprungligen postat av
feemaxxx
Tråkigt för tjejen. Hoppas det leder till en debatt och politiskt kris mellan SA och Danmark.
Off Topic: Om jag har bevis för att min fru (båda svenskar) varit otrogen, kan jag åka på semester till SA, gå in på polisstationen och anmäla henne? Kommer hon att bli straffad, eller gäller bara lagen SA-medborgare?
SA? är det inte KSA Lingdom Saudi Arabia
men Dubai ligger väl i UAE United Arab Emirates (7 stycken)
moja-mja; UAE kan inte straffa henne för, det bryter mot internationell rättspraxis som man måste följa eftersom man nylligen blivit vän med Isreal och får låna deras finaste vapensystem...det vill man inte mista; ej heller de 100tals miljader som lyxkonsumeras i Dubai årligen....
de KAN straffa Elivra hårt, men i så fall är de IDIOTER
vi får se; bara tanken att ha med örblindade av HAt muslmer att göra är ju hemsk i sig, jag lider verkligen med Elvira
ja, trots att Dubai är ett tilhåll för prinsar som lockar dit 1000 om så inte 10.000 tals "modeller" årligen, inget Main Steam Media vill ta upp, men inte så svårt att räkna ut kanske årligen; men som vanligt; kvinnor babblar om friheter här i Väst och sedan åker de ned till arabaländer och har sex mot betalning...fast kanske inte samma kvinnor då eller tom det kanske....