Citat:
Ursprungligen postat av
Havskung
Hon blev ju torterad av sin pappa och sviken av samhället, precis som att inte den vistelsen hos en så närstående sadist har koppling till hennes förödande utveckling som vuxen nu...det finns ju stark misstanke om mentalsjukdom för hennes del.....till skillnad från dig håller jag mig för god att hata på en människa som är så psykiskt sjuk som den mamman är! Det skulle väl sitta fint för dig om alla som ser det från en annan vinkel än vad du gör håller sig undan från detta forum...stoppa upp dig nånstans va!!!
Fast hon blev inte torterad av sin pappa, från hon föddes och framåt xboxes inte pappan med dom. Det var först runt börja på tonåren hon var där ibland på helgen. Så hade hon redan börjat ta droger.
Hon hamnade på hem som ganska ung. I mitten på tonåren.
Polisen menar på runt 11 års ålder men hon säger senare.
Hon utsattes för övergrepp av sin far ja; men hon torterades inte. Hennes syster gjorde det. Men jag anser att det hon utsatt Z är så mkt värre. Dels för att hon vet vad hon själv upplevde och dels att alla människor gör ett aktivt val. Det finns många människor som varit utsatta för hemska saker i sin barndom som inte försöker mörda sitt barn.
Finns ingen ursäkt i hela världen som skulle få mig att ändra uppfattning.
Man skyddar sina barn, man älskar dem xoh ger dem kärlek och trygghet.
Eftersom on har gett det till de andra är hon fullt kapabel att välja vilka hon vill och inte vil ge.
Då är man ”frisk” nog att dumpas i fängelse.
Kommer inte svara tillbaks med något personligt påhopp på dig.
Märks bara att argumenten börjar tryta. Jag sa alla får skriva i forumet men säg inte till folk att att vara tysta och vara otrevlig. Får en bara att ta dina inlägg som oseriöst skit.