Dina försök att minimera Majas beteende vid bränder, hennes uppenbart lögnaktuga minnessvikt eller att hon trakasserat sin fd väninna och Tove innan mord?
Du kan ju speca mer konkret vad det är som kvalar in på den diagnos hon har, dvs ADD.
Hon har ADD med drag av autism, som i sin tur indelas i flera olika klasser.
Jag har försökt förklara detta för dig, gå tillbaks och läd mina svar igen, utan att be mig hålla käften, tex
Diagnoserna skiljer sig mot tex diabetes, som kan förklaras och förstås samt medicineras på samma sätt, (i stort sett)
Hon har ADD med drag av autism, som i sin tur indelas i flera olika klasser.
Jag har försökt förklara detta för dig, gå tillbaks och läd mina svar igen, utan att be mig hålla käften, tex
Diagnoserna skiljer sig mot tex diabetes, som kan förklaras och förstås samt medicineras på samma sätt, (i stort sett)
Men det är ingen som bryr sig om dina retarderade lektioner.
Du fattade inte ens att p7an återger journaler relaterat till diagnosen hon har och har betecknat henne autist för nån dag sen.
Senast redigerad av develi 2023-11-27 kl. 20:43.
Dessutom vad gäller M*j*'s (P7 undersökning så har ju hon varit fullständigt öppen med allting).
Hur fullständigt öppen som Fröken Hellm*n tidigare och än har varit då P7-undersökningen gjordes, så är det överhuvudtaget inte någon framsprungen ursäkt för hennes tidigare vidriga och empatilösa beteenden ... lögner ... alkoholmissbruk ... tablettmissbruk ... drogmissbruk ... inbrottsförsök ... bil-skadegörelser ... mordbrands-alibi-trissa ... samt att inte vilja taga sitt ansvar för de handlingar vilka hon själv begått, utan istället och så gott som alltid, vilja lyfta över sin egen skuld på andra människor i hennes närhet.
Du är trögtänkt och trög likt en sengångare rör sig runt en trädgren, tänker inte längre än näsan räcker, vill inte förstå verkligheten som sådan är och som tidigare har låtit uppenbara sig inför gemene man beträffande just Fröken Hellm*n ... men givet vis äger du din fulla rätt att tror allt gott om Fröken Hellm*n som person, trots❗att verkligheten talar annorlunda och helt emot.
Men det är ingen som bryr sig om dina retarderade lektioner.
Du fattade inte ens att p7an återger journaler relaterat till diagnosen hon har och har betecknat henne autist för nån dag sen.
Det är du som inte har koll på NPF-diagnoser och dess kriterier.
Maja har fått fler diagnoser, tex depression.
Hon har väldigt mycket som talar för att hon är autist, vilket hon även har diagnostiserats med, ADD med drag av autism. Skulle hon göra en tilläggsutredning med frågeställningen autism, skulle hon med största säkerhet bedömas vara autistisk.
Sluta slå dig för pannan och ta reda på fakta, som verkligen inte är svart eller vit när det handlar om neuropsykiatriska funktionshinder.
Det är du som inte har koll på NPF-diagnoser och dess kriterier.
Maja har fått fler diagnoser, tex depression.
Hon har väldigt mycket som talar för att hon är autist, vilket hon även har diagnostiserats med, ADD med drag av autism. Skulle hon göra en tilläggsutredning med frågeställningen autism, skulle hon med största säkerhet bedömas vara autistisk.
Sluta slå dig för pannan och ta reda på fakta, som verkligen inte är svart eller vit när det handlar om neuropsykiatriska funktionshinder.
Menar du att hennes diagnoser är en ursäkt för att bära lik och mörda? Känner flera som har diagnoser men som inte ens kan döda en fluga. Osmakligt att dra in diagnoser som att dessa skulle göra folk till mördare.
Håller helt med, det blir inget avslut för varken anhöriga eller för allmänhet (åtminstone för de klartänkta)
Angående vad Maja gör idag, misstänker jag att hon sitter och gömmer sig i något hörn i ångest. Hon kommer aldrig att kunna leva ett normalt liv, vilket är helt rätt åt henne efter alla lögner och försvårande av utredningen.
Hade hon varit oskyldig skulle hon suttit bredvid GW i tv-soffan och bedyrat sin oskuld. Kommer dock aldrig ske på grund av att det är en omöjlighet. Ingenting stämmer med hennes påhittade sovande enligt hovrätten. Att bära ut liket är tillräckligt skämmigt för att personen inte bör/kommer våga visa upp sitt nylle på åratal.
➡ det är Johanna Leshem Jansson som ensam dödat Tove och försökt sätta dit en oskyldig för dådet.
➡ Du vet❗överhuvudtaget inte❗om det verkligen var just Fröken Janss*n och, som på helt egen hand under natten den 16:e Oktober 2022 bringade livet om den 21-åriga flickan T*ve T*nnies såtillvida du inte själv befann dig på platsen vid det aktuella tillfället och såg hela händelseförloppet ?
Fröken Hellm*n är till punkt och pricka sagt, endast sett, Juridiskt oskyldig.
Det finns väldigt mycket som just talat för att Fröken Hellm*n under natten den 16:e Oktober 2022 var sin kamrat behjälplig då mordet begicks och ägde rum.
Till exempel: så saknade Fröken Janss*n fullständigt motvärns-skador vilket i sin tur tyder starkt på att hon inte var ensam vid det aktuella mordtillfället utan hade behjälplighet av sin kamrat Fröken Hellm*n.
Mvh/
@JokerMannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2023-11-27 kl. 22:13.
Du menade förstås att du inte skriftligt känner igen mig som trådskribent på grund av att jag enligt dig uppvisat ett aggressivt och skriftligt beteende som riktats mot Fröken Hellm*n.
Enligt ovan skrivet så vill jag deklarerar för dig att Trådens rubrik handlar om det tidigare mordet på den 21-åriga flickan T*ve T*nnies och inte om mig som person och hur jag skriftligt beter mig som trådskribent och inläggspostare.
Vidare sagt, så handlar Tråden och Trådens diskussioner om Fröken Janss*n och hennes vidriga och empatilösa kamrat Fröken Hellm*n, hon som valde lögnens gångstig i stället för sanningens väg, hon som skuldbelägger andra för sina egna begångna handlingar.
Svara mer än gärna fortsättningsvis på mina inlägg men, vill du diskutera mig som person och mina skriftliga beteenden så tar du sådant via PM-kontakt och inte i Tråden.
Fråga: Kan du vara vänlig och beskriva lite grann om varför Fröken Hellm*n:s beteenden och handlingar skall ursäktas och det gällande oavsett, vad hon tigare har gjort ?
Mvh/
@JokerMannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2023-11-27 kl. 22:56.
➡ Du vet❗överhuvudtaget inte❗om det verkligen var just Fröken Janss*n och, som på helt egen hand under natten den 16:e Oktober 2022 bringade livet om den 21-åriga flickan T*ve T*nnies såtillvida du inte själv befann dig på platsen vid det aktuella tillfället och såg hela händelseförloppet ?
Fröken Hellm*n är till punkt och pricka sagt, endast sett, Juridiskt oskyldig.
Det finns väldigt mycket som just talat för att Fröken Hellm*n under natten den 16:e Oktober 2022 var sin kamrat behjälplig då mordet begicks och ägde rum.
Till exempel: så saknade Fröken Janss*n fullständigt motvärns-skador vilket i sin tur tyder starkt på att hon inte var ensam vid det aktuella mordtillfället utan hade behjälplighet av sin kamrat Fröken Hellm*n.
Mvh/
@JokerMannen/
Johanna Leshem Jansson slog sönder huvvet på Tove - det ligger närmast sanningen.
Många med mig vet att Tove var skadad i huvvet (märk väl skadad som i huvud skada) slag mot huvvet
Dina försök att minimera Majas beteende vid bränder, hennes uppenbart lögnaktiga minnessvikt eller att hon trakasserat sin fd väninna och Tove innan mord?
Dra kokain är ju bara typ ungdomens nyfikenhet enligt din frikostiga syn på Maja.
Du kan ju speca mer konkret vad det är som kvalar in på den diagnos hon har, dvs ADD.
Långt tillbaka har jag skrivit möjliga tolkningar av Ms göranden och låtanden utifrån hennes förutsättningar, dvs den problematik som beskrivs och resultat av gjorda utredningar som finns att läsa i FUP.
Att FL har tolkat M på samma sätt som jag och har samma uppfattning om M tar jag som tecken på att min tolkning ligger nära verkligheten då de haft ett antal ingående och utredande samtal med henne.
Johanna Leshem Jansson slog sönder huvvet på Tove - det ligger närmast sanningen.
Många med mig vet att Tove var skadad i huvvet (märk väl skadad som i huvud skada) slag mot huvvet
Det kan lika väl ha varit Fröken Hellm*n och som då, i sin fullständiga ilska under natten den 16:e Oktober 2022 slog någonting hårt i huvudet på den 21-åriga flickan T*ve T*nnies så att hon vid det aktuella tillfället förlorade sitt medvetande för en stund.
Det kan mycket väl ha varit Fröken Hellm*n som då brukat sig av ett tillhygge och, för att då ha hjälpt sin kamrat Fröken Janss*n att få tyst på flickan T*ve T*nnies innan hon slutligen bringades om livet.
Du menade förstås att du inte skriftligt känner igen mig som trådskribent på grund av att jag enligt dig uppvisat ett aggressivt och skriftligt beteende som riktats mot Fröken Hellm*n.
Enligt ovan skrivet så vill jag deklarerar för dig att Trådens rubrik handlar om det tidigare mordet på den 21-åriga flickan T*ve T*nnies och inte om mig som person och hur jag skriftligt beter mig som trådskribent och inläggspostare.
Vidare sagt, så handlar Tråden och Trådens diskussioner om Fröken Janss*n och hennes vidriga och empatilösa kamrat Fröken Hellm*n, hon som valde lögnens gångstig i stället för sanningens väg, hon som skuldbelägger andra för sina egna begångna handlingar.
Svara mer än gärna fortsättningsvis på mina inlägg men, vill du diskutera mig som person och mina skriftliga beteenden så tar du sådant via PM-kontakt och inte i Tråden.
Fråga: Kan du vara vänlig och beskriva lite grann om varför Fröken Hellm*n:s beteenden och handlingar skall ursäktas och det gällande oavsett, vad hon tigare har gjort ?
Mvh/
@JokerMannen/
Jag har personligen träffat M*j* - jag såg hur rädd M*j* var då för ca 2 år sedan.
När man som person ser skräcken och rädslan i M*j*'s ögon och ansikte - och hur hon vill springa från platsen (där även Johanna Leshem Jansson befann sig) - så förstår man att M*j* inte alls ville bli indragen i kriminalitet - det är faktiskt så att M*j* blivit tvingad in i just kriminalitet ....... Varför skulle de annars hålla fast M*j* ?
Ska jag var än mer ärlig så har jag nämnt detta i tråden ..
Djupare beskrivning är att M*j* ville springa till mig för att be om hjälp - men avbröts i och med dessa 2 killar som satt bredvid Johanna Leshem Jansson ......... de höll fast M*j* hårt i hennes arm .... de väste - NEJ - du stannar här hos oss ...
Så jag litar 100 procent på att M*j* talar sanning samt att hon varit enormt rädd för vad Johanna Leshem Jansson gjorde den natten då Johanna Leshem Jansson på egen hand - slog ihjäl och ströp Tove.
Jag beklagar djupt att skriva om Tove - men min tanke är inte att förstöra
Typ denna - citat från Johanna Leshem Jansson - så jag fällde Tove till golvet - slut citat --------> men --------> (smack huvvet) och Tove föll.
Senast redigerad av Massonite 2023-11-27 kl. 23:43.