2023-11-26, 18:16
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Enkelt, genom att riva moskéer och få musslorna att känan sig ovälkomna i landet hoppas man att de söker sig till andra länder, eller kanske rentav åker hem dit de hör hemma och där de kan utöva sin efterblivna religion och kultur bäst de vill. Sverige ska inte vara kul att bo i som muslim, det är ända sättet att bli av med inkräktarna.

Sen att amerikanska negrer är mer våldsbenägna etc. än vita - ja, men även där har de ju sin egen "kultur" och bor i sina egna områden och umgås bara med andra negrer. I den "kulturen" ingår bl.a. att begå brott för att få tag på pengar så man kan visa upp sig med guldklockor och fanvetvad. Det ingår även att lyssna på vissa musikstilar som allt som oftast uppmanar anhängarna att begå brott, precis som i blattekulturen i sverige. Vi måste bli av med blattekulturen i första hand, den har negativ inverkan även på vita ungdomar som lätt dras med i den för att verka häftiga.
Finns väl fler främmande kulturer vi vill bli av med ?
Citera
2023-11-26, 18:16
Medlem
Kämpendahls avatar
Frågan är hur man tänker inom SD egentligen? Ena stunden går de ut och skrävlar om att nästa mandatperiod ska de ingå i en regering för att i nästa stund göra sig omöjliga så att ingen vill sitta i samma regering som dem. Skapligt korkat. Det bästa för Sverige vore en regering i mitten där man utelämnar ytterkantspartierna som SD, MP och V. SD framstår ju mer som galningar när de gör sina korkade utspel.

Men det ska bli intressant att se hur opinionen reagerar på det här. Många sverigedemokratiska väljare gillar när de ropas efter hårda tag även om det skulle göras på tveksamma demokratiska och lagliga grunder. Men sedan finns många gamla sossar med fler som väljer SD för att de är trötta på den förda migrationspolitiken och vill se förändringar. Jag har svårt att tänka mig att de vill se den här typen av radikalism. Många svenskar vill också gå med i Nato och kanske inte vill stötta partier som direkt saboterar processen.
Citera
2023-11-26, 18:21
Medlem
Nu börjar SD visa din riktiga agenda
Citera
2023-11-26, 18:23
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff

Vem? Jag?
Citera
2023-11-26, 18:25
Medlem
Citat:
Jasså? Hittills har de visat att de har samma agenda som övriga riksdagen.
Att säga något är en sak, att sedan göra något är en annan.
Fram tills dess att SD har genomdrivit frågan gällande stängning av odemokratiska moskéer så är det bara snack.
Citera
2023-11-26, 18:26
Avstängd
Alldeles nyss i Rapport på SVT intervjuades Maggan, som förfärades över Jimmi Åkessons tal...

-"Man borde slänga ut de SD:are som arbetar på Rosenbad. De bryter mot våra lagstadgade fria rättigheter. Vi har religionsfrihet i sverige som är lagstadgad", säger alltså Maggan..

Detta bevisar att det förräderi partiet inledde mot befolkningen 1975 står fast. Islam ska tillåtas fortsatt växa, och vi kommer få se än värre konsekvenser av detta!
Citera
2023-11-26, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Jag gråter inte om de river samtliga religiösa lokaler, däribland svenska kyrkor.

Men problemen kommer ju knappast upphöra, snarare förpassas till någons dolda källarlokal.

därför det också behövs återvandring /utvisning att kicka ut de med fientliga /hotfulla åsikter som kan skada sverige och svenskar . Nej säger inte att alla som inte tycker som SD ska kickas ut. men de som förespråkar extrem islamism/jihad kan skickas ut
Citera
2023-11-26, 18:27
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
De är bra att någon vågar ta upp detta på tapeten, för några år sen ville ju muslimerna införa böneutrop också, Jimmie siktar ju på att bli en statsminister 2026, nu har kriget börjat.Synd att Ulf säger tvärtemot att inga gudtjänstlokaler ska rivas, men om Jimmie blir en statsminister sen, då är det andra bullar.
Citera
2023-11-26, 18:29
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countrycurrent
Undrar just vilken Sverigedemokrat som kommer att bli mördad först?

Jomshof och Söder tror jag ligger bäst till.
Nu börjar det låta som 2010 igen... Vi vet ju alla hur det gick!
Citera
2023-11-26, 18:30
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:

Exakt
Har inget med svenskhet, kristna värderingar eller seder att göra. Snarare en hårdare högervriden globalistlobby som fungerar som ett politiskt organ att förblinda svenskar till att lyda storebrodern USA och Zionismen.

Jag röstade faktiskt SD senaste valet men nu ser jag verkligen vad deras agenda är - de har ingen egen agenda utan får sina direktiv från utlandet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Istället för att riva moskéer är det bättre att upphäva medborgarskapet för precis alla islamister och utvisa dem.
Etablera sedan att brett återvandringsprogram som syftar till att resten av muslimerna (förutom sekulariserade laglydiga och välfungerande muslimer) att lämna Sverige för gott.
Vi kommer inte lämna, vi är här för o stanna vill ni lämna när vi tar över Sverige så varsågod.
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countrycurrent
Undrar just vilken Sverigedemokrat som kommer att bli mördad först?

Jomshof och Söder tror jag ligger bäst till.

Det skulle ju bara bevisa att de har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in