2023-11-25, 22:35
Medlem
Pasta och vin? Linn dricker ju inte alkohol eller hur var det?
Citera
2023-11-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
”Den här soffan i min lägenhet skulle vara perfekt för mig och Belle

Klicka här!”

Där fick han till det!
Helt obegripligt. Har han en sån soffa i sin lägenhet? Och den ”skulle” vara perfekt åt honom och Belle? (Skulle den ju naturligtvis inte alls, den är vit och ungen är 1,5 ditt stolpskott Simme)
Citera
2023-11-25, 22:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Helt obegripligt. Har han en sån soffa i sin lägenhet? Och den ”skulle” vara perfekt åt honom och Belle? (Skulle den ju naturligtvis inte alls, den är vit och ungen är 1,5 ditt stolpskott Simme)

Fattar ingenting, stor humor är det iallafall.
Citera
2023-11-25, 23:20
Medlem
Men va fan ska S också börja pumpa ut Adlinks nu?!?!!
Citera
2023-11-25, 23:29
Medlem
Citat:

Om jag minns rätt så skrev han då han nyss flyttat in i lägenheten att han inte har en soffa 😅 på storys han lägger upp så verkar han ju bara ha den där leopardpuffen 😂
Citera
2023-11-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Är väl ganska uppenbart att det är betalt?
Mycket kan man säga om Linn men att reklammarkera är hon faktiskt bra på
Där kan jag verkligen inte hålla med dig! Det framgår inte alls av reelen att det är reklam. Usch!
Citera
2023-11-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Där kan jag verkligen inte hålla med dig! Det framgår inte alls av reelen att det är reklam. Usch!
Allt hon gör är väl reklam?
Citera
2023-11-26, 05:45
Medlem
Citat:

Det står ju att det är reklam?

I inlägget står det reklam för bubbleroom.
Klickar man på reelen så står det reklam för bubbleroom.
Tittar man på storyn så står det reklam för bubbleroom? Hon har dock missat på första bilden av 13 insåg jag när jag kollade nu. Så det kan du ju få då.
Uppenbarligen en ärlig miss med tanke på hur nogsamt allt annat är markerat.
Senast redigerad av Enenenenen 2023-11-26 kl. 05:49.
Citera
2023-11-26, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Det står ju att det är reklam?

I inlägget står det reklam för bubbleroom.
Klickar man på reelen så står det reklam för bubbleroom.
Tittar man på storyn så står det reklam för bubbleroom? Hon har dock missat på första bilden av 13 insåg jag när jag kollade nu. Så det kan du ju få då.
Uppenbarligen en ärlig miss med tanke på hur nogsamt allt annat är markerat.
Precis! Spelar ingen roll om det är "ett ärligt misstag", det jag reagerade på var att du skrev att hon tydligt reklammarkerat när så inte var fallet..
Citera
2023-11-26, 08:20
Medlem
Citat:
Allt hon gör är väl reklam?
Absolut! Antingen det eller fiske efter samarbeten.. 😁 Fast hon borde läsa på hos Bloggbevakning för att förstå hur hon måste reklamera allt, vilket hon inte gör..
Citera
2023-11-26, 08:31
Medlem
Citat:
Absolut! Antingen det eller fiske efter samarbeten.. 😁 Fast hon borde läsa på hos Bloggbevakning för att förstå hur hon måste reklamera allt, vilket hon inte gör..

Fast alltså du påstår ju att det inte framgår alls av reelen att det är reklam, och det stämmer verkligen inte. Alla kan göra misstag. Linn gör det väldigt sällan när det gäller reklammarkering.
Så ärligt kan jag tycka att du kan tona ner lite. Även om såklart allt ska vara markerat
Citera
2023-11-26, 08:40
Avslutad
Alltså Linn…hon måste vara världens tråkigaste människa? Ingenting äkta eller trovärdigt alls med henne, helt bipolär i att antingen är allt rosa och gulligt familjeliv eller så är man singel och hänger runt på avdankade klubbar och caféer i huvudstaden, vilket också måste vara sjukt ensamt. Den bruden måste skaffa sig ett riktigt jobb. Har hon fattar att pengarna kan sluta rulla in vilken dag som helst? Företagen blöder, ingen kommer snart vilja betala sånna som henne för att göra reklam längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in