2023-11-25, 02:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur menar du mer effektivt sätt?
Att bli av med jobb och familj är ett val dem gjort själva. Skyll för fan inte på dumpen
Dumpen jobbar på ett sätt som gör det svårt att ragga barn och det är bra
Det innebär alltid kostnader för samhället då nyckelpersoner blir av med jobbet. Tänk om Albert Einstein blitt av med jobbet, hur hade världen varit då, det vet vi inre. Risken är att Sverige blir ett fattigt sämre utvecklat land. Men Sara Patrik får mer medel än tidigare.
Citera
2023-11-25, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur menar du mer effektivt sätt?
Att bli av med jobb och familj är ett val dem gjort själva. Skyll för fan inte på dumpen
Dumpen jobbar på ett sätt som gör det svårt att ragga barn och det är bra

Syftar på det faktum att dessa män bara blir farligare efter Dumpens uthängning. Om man har en sexuell perversion kring barn och man redan har förlorat allt så som familj, vänner och jobb, vad gör man då på sin fritid? Jo, letar efter barn på ett mer skyggt sätt.

Jag skyller inte det på Dumpen, men Dumpen gör ingen som helst skillnad.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2023-11-25 kl. 02:37.
Citera
2023-11-25, 09:12
Medlem
Dumpen är fjantigt. All denna hets för några män vill sätta på fertila fjortisar.
Citera
2023-11-25, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpen är fjantigt. All denna hets för några män vill sätta på fertila fjortisar.
Jag tycker du är fjantig.

** Och "sätta på" . Är du i Janne Josefssons generation, eller?

Varför upprepar du hela tiden din agenda i den här tråden? Vi känner nog till den nu vid det här laget.

Men du tänker sällan från den ungas perspektiv? Bara det är naturligt så är det okej.

** Referens från intervjun på Publicistklubben med Dumpen, Robert Aschberg och Janne Josefsson där JJ upprepande gånger använde uttrycket sätta på.

https://dumpen.se/2023/04/25/barn-kan-inte-bli-pasatta/
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-25 kl. 10:12.
Citera
2023-11-25, 10:48
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det innebär alltid kostnader för samhället då nyckelpersoner blir av med jobbet. Tänk om Albert Einstein blitt av med jobbet, hur hade världen varit då, det vet vi inre. Risken är att Sverige blir ett fattigt sämre utvecklat land. Men Sara Patrik får mer medel än tidigare.
Wow du är verkligen helt verklighetsfrånvänd och inkapabel. Block.
Citera
2023-11-25, 10:50
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Läste vad du skrivit i parafila störningar- tråden. Håll dig dit, där är var du hör hemma. Här diskuterar vi Dumpen, inte frossar i din psykiska ohälsa.
Citera
2023-11-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohlstedt
Tror de hade bett mamma och sköta sitt. Så länge det är lagligt har du ingen rätt och tycka annorlunda. Moraliskt eller inte, du är förälder. Inte Jesus. Sjukt att folk ska in och tycka så jävla mycket. Husguden Sara Nilsson har förstorat ämnet något så in i helvete så folk har blivit helt hysteriska kring ämnet 2023. För bara 10 år sedan hade folk ryckt på axlarna åt samma grej. Men när Sankta Maria Sara Nilsson tog över detta projekt till helt onormala proportioner har folk blivit panikslagna, paranoida, you name it.

Helt absurt. Den här kulturen existerade inte innan Dumpens existens en sak som är säker.
Hebefiler har varit hatade långt innan dumpen. Dumpen är bara en slags ventil där människor får vädra sitt hat mot hebefiler som de burit på under årtionden.
Dumpen är född ur hebefilhat, inte tvärtom.
Citera
2023-11-25, 14:12
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är pgr av sådant här och folk som vill sätta dit folk dom hatar som Dumpen kan slå väldigt fel.
Såna där, om de inte trollar, utrotar sig själva. De är oftast riktiga gäddor ändå.
Citera
2023-11-25, 14:18
Medlem
Brukar dessa pedogiljägare gå efter män som vill knulla 15 åringar? Vet att de gör det i USA. Men i Sverige är dessa byxmydiga? Men det kanske inte har någon betydelse?
Citera
2023-11-25, 17:06
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiissano
Brukar dessa pedogiljägare gå efter män som vill knulla 15 åringar? Vet att de gör det i USA. Men i Sverige är dessa byxmydiga? Men det kanske inte har någon betydelse?

Svar ja, det har hänt några gånger under Dumpens historia, bland annat en som sålde sprit till minderårig, och en vuxen kvinna, som hade sex med en av sina vuxna patienter.
Citera
2023-11-25, 17:48
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Med tanke på att Dumpen har en lång rad opublicerade gäddor tycker jag de borde kunna skapa lite variation i publiceringskön. Nu på sistone har det varit många misslyckade konfrontationer där gäddan sticker direkt, och en hel del telefonsamtal. Varva med lite godbitar likt Hank-konfrontationen, så blir det bättre.

Ja, Dumpens verksamhet handlar i regel om att publicera artiklar om människor som är ute efter barn, men underhållningsfaktorn är också ett faktum och besökarantalet kommer oundvikligen sjunka om detta inte tas hänsyn till.
Citera
2023-11-25, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Frikänd helt och hållet vad betyder det tror du. ? ?
Åhhh jag förstår du tycker dej ha kompetens att ställa diagnoser på folk antagligen bara utifrån Wikipedia. Tänk det kan inte jag.
Du förstår det behövs betydligt mer för att diagnostisera folk än så. Och det är min rättighet att inte lämna ut nån som redan farit illa. Punkt Men jag ljuger inte. Livet och tekniken är betydligt mer komplicerat än du kan tro
Nu får du resonera med andra i tråden. Jag avgår.
Jag vill fortsätta resonera med dig, tycker du verkar trevlig.

Frikänd skriver du, han var väl aldrig åtalad för något brott? Hur menar du där? Skulle Dumpen ha påstått att han begått ett brott. Jag förstår inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in