2023-11-24, 19:02
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammunaki
Bra att folk vaknar upp och protesterar mot skiten. Ingen vill ha massinvandring.

Notera hur media väljer att lyfta fram brasilianaren som hjälpte till med att stoppa dådet - precis som om det på något viss nollställer det faktum att landet tagit emot för många utlänningar.

Media är fienden nummer ett.
Citera
2023-11-24, 19:07
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Lustigt hur judemedia ojjar sig över dessa hemska kravaller, men vi alla minns hur det lät när BLM hade sina "mostly peaceful riots" som brände ner halva USA.

Vita får under inga som helst omständigheter göra motstånd.

Vilket också är anledningen till att både judar och muslimer börjar bli lite smått oroliga just nu. Allt deras prat om den onda vita mannen kommer äntligen att besannas. Min numera bristande empati gentemot mänskligheten i största allmänhet välkomnar denna utveckling med öppna armar.

Soundtrack för den brinnande mångkulturens totala kollaps och Europas återvändo till nationalism och sunt förnuft:
https://youtu.be/0sxLDv93M78?si=OhZXp0dni4d2N-e_&t=84
Citera
2023-11-24, 19:08
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Tänk om svenskarna vågade resa sig ur soffan och göra något liknande som irländarna.
Inte särskilt troligt.
Citera
2023-11-24, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Väljer man en homosexuell indier, som tar sina order direkt från Trudeau, till premiärminister så får man skylla sig själv om den demografiska sammansättningen ändras. Irländarna är en samling idioter. Precis som resten av oss.

Haha ja, tänkte på det också när jag såg pm presenterades. Kunde inte blivit någon mer tydligare karikatyr på woke-despotin än så. Helt i linje med extrema Storbritannien och Londons borgmästare mm.

Det är när man ser sånt här besannas som man slår sig att det finns de som är längre fram i galenskapen än vi. Trots allt har vi inte någon importerad muslim till premiärminister (som Skottland ex). Än.
Senast redigerad av Krakem 2023-11-24 kl. 19:20.
Citera
2023-11-24, 19:20
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Vilket också är anledningen till att både judar och muslimer börjar bli lite smått oroliga just nu. Allt deras prat om den onda vita mannen kommer äntligen att besannas. Min numera bristande empati gentemot mänskligheten i största allmänhet välkomnar denna utveckling med öppna armar.

Soundtrack för den brinnande mångkulturens totala kollaps och Europas återvändo till nationalism och sunt förnuft:
https://youtu.be/0sxLDv93M78?si=OhZXp0dni4d2N-e_&t=84

Ja, det krävs inte mycket för att folk ska få nog. Svenskar är fredliga och snälla sålänge allt rullar på och man har mer att förlora på att inte spela med i judereglerna, men när shit hits the fan så kommer vi se en vrede utan dess like. Räntan kan nog bli det som får många att tippa över.
Idag är det ingen plats i Sverige som är helt fredad från mångkultur, så alla vet vad som gäller.

Invandrarnas nackdel är att de inte har något gemensamt utöver att de är invandrare. De skulle aldrig kunna enas, och väldigt få utav dem skulle strida mot ett Sverige som vill ha ut dem. När till och med bögsidor som Reddit skriver i klartext att folk ska ut, då är det inte långt kvar.
Citera
2023-11-24, 19:23
Medlem
Så vitt jag vet har jag hört att bostäder i Irland är dyra och offentliga faciliteter är mycket bristfälliga. Om du kommer till ett land med otillräcklig social infrastruktur och orsakar konflikter är det en miljö där det sannolikt kommer upplopp.
Citera
2023-11-24, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Vad är det för fråga egentligen? Om jag stödjer invandrade negrer??? Alltså, araber och negrer hör inte hemma i Europa! Det tycker jag nu, och har tyckt de senaste 30 åren.

Fick den uppfattningen bara av ditt inlägg. Det var inte irländare som snattade i butiker, utan det var som nästan alltid när kaos uppstår, invandrare.
Citera
2023-11-24, 19:26
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Tänk om svenskarna vågade resa sig ur soffan och göra något liknande som irländarna.
Inte särskilt troligt.

Den dagen kommer.

Det som hittills fått svensken att inte göra det är att många platser i Sverige varit helt fredade från mångkultur. Det har varit enkelt att gnälla över rasister när man bor i ett helvitt område, kör bil till jobbet och jobbar på ett vitt kontor.
Efter 2015 är det däremot omöjligt att inte se mångkultur om man inte bor på typ Södermalm eller Djursholm.

En annan anledning är att kostnaden av Att säga ifrån har varit för hög. Du blir av med jobbet, förlorar alla vänner, släktingar bryter kontakten, frugan skiljer sig.
Så fort den tröskel passeras så kommer det snabbt bli åka av.
Citera
2023-11-24, 19:34
Medlem
sonofnatures avatar
Kommer det tas upp på rapport nu 19.30 ?
Citera
2023-11-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Notera hur media väljer att lyfta fram brasilianaren som hjälpte till med att stoppa dådet - precis som om det på något viss nollställer det faktum att landet tagit emot för många utlänningar.

Media är fienden nummer ett.

Exakt som när den holländska flickan blev knivhuggen mitt på ljusa dagen i centrala Göteborg. Veckan därefter så var det massa artiklar om någon invandrare som hade varit med och hjälpt till.
Citera
2023-11-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Man håller på att försöka etablera varför men det ser inte ut som det kretsar kring annat än politiska och rasligt relaterade skäl. Även terrorrelaterade skäl uppges:

https://www.newsweek.com/ireland-dublin-stabbing-algerian-man-riots-looting-immigration-garda-1846599

Tydligen är förövaren neutraliserad medborgare (tvärtom den vanliga föreställningen att det är desperata flyktingar som väntar på utslag) sedan 20 år tillbaka så det påminner om att alla med koppling utrikiskt kan fungera som celler att aktiveras.

Lite paradoxalt att det händer i Irland också som är det starkast propagerande landet för Palestina och palestiniernas situation. Men för folk som hatar oss har det mindre betydelse.

Jag förstår distinktionen dom försöker göra om han vara "mentally ill" eller driven av en politisk agenda men om man hugger ihjäl barn pga en religion eller hat av något slag så är man fortfarande per definition sinnesrubbad.

Hoppas dom inte lyckas göra det här till något annat än det vi garanterat vet att det är..
Citera
2023-11-24, 19:56
Medlem
sonofnatures avatar
Ser rapport

Inte ett ljud om detta

Black friday 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto