2023-11-22, 16:50
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
I några sms pratas det om några plåster som J försöker få tag i och som det är några dagars leveranstid
troligen fentanyl?
Citera
2023-11-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
troligen fentanyl?
Ja, det framkommer inte något mer än att de diskuterar detta
Citera
2023-11-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
"Den" - vilka jävla vider.
Den kan syfta på försäkringen också
Citera
2023-11-22, 16:54
Medlem
smickras avatar
Jag tippar på att Jasmine får rättspsykiatrisk vård. Hon är skvatt galen.
Har läst deras SMS-konversationer och ingen normal människa uttrycker sig så.

Fängelse tror jag inte.
Citera
2023-11-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Här har vi återigen knarkare med barn, precis som i fallet med Lilla Hjärtat. Hur kan de få ha barn, och varför hade de inte myndigheternas ögon på sig? Vuxensamhället har ett stort ansvar för allt detta.

Apropå flickans skador så skulle det inte förvåna mig om föräldrarna spelat in barnporr och sålt via nätet. Eventuellt även med de andra barnen, och att det är därför äldsta flickan inte vill öppna sin telefon.
ja-tanken slog mig att de fotat Z när sexuella våldet pågick.
Tex.Barnet med lungmaskins behandlingen.Det gav ju återbäring till föräldrarna..

Hoppas att Z får en bra jul detta år, då vara frisk, adventskalender, familjegemenskap,
att hon får sitta med vid bordet o äta dricka julmust, få se kalle Anka,
besök av tomtar -julklappar och få allt det där som hon inte fått uppleva tidigare.
Citera
2023-11-22, 17:07
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja.så många mysterier, ett frågetecken är hur lilla Z, fick i sig ättikan?
Inga frätskador i mun el i strupen, vilket måste betyda att hon fick isig det frätande via en slang, och hon har inte själv sagt något om detaljerna.

Eller en spruta. En sådan hittades i burken där ättikan förvarades vid husrannsakan.
Citera
2023-11-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Ja, jag får inte heller ihop detta faktiskt. De lever ju inte i lyx precis men det finns en del saker man inte har på existensminimum. Barnen har mobiler och plattor. En vit skinnsoffa syns på foto.
OnlyFans/Darkside kanske kan dra in en slant?
D säger i förhör att han fått Tramadol skickat från Spanien. J är gammal sprutnarkoman och således bekant med hur man handlar med knark. Hon har också tabletter utskrivna.
Kan de ha sålt tabletter vidare?
Eller finns det något ännu mer sinistert som involverar barnen?
Har inte sett någon ekonomisk utredning med genomgång av konton mm i FUPen.

Jag tror f.ö. att äldsta dottern är mer insyltad än vad som framkommit i FUP. Det måste finnas en anledning till att hon vägrar lämna ut koderna till sin mobil.
Om föräldrarna till hennes kompisar läser här så hoppas jag de uppmanar sina barn att berätta om det finns något konstigt i chattar och meddelanden med dottern.

Tack för informativt svar. Det finns förmodligen fler stenar att vända på i detta tragiska, precis som du skriver.
Citera
2023-11-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Det är bra att en expert är inkallad. Var läste du det? Här är för övrigt varför åklagaren inte borde svamla om motiv
https://imgur.com/a/QvoFJcE

”Expert” jaha jo då så att…
Citera
2023-11-22, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja-tanken slog mig att de fotat Z när sexuella våldet pågick.
Tex.Barnet med lungmaskins behandlingen.Det gav ju återbäring till föräldrarna..

Hoppas att Z får en bra jul detta år, då vara frisk, adventskalender, familjegemenskap,
att hon får sitta med vid bordet o äta dricka julmust, få se kalle Anka,
besök av tomtar -julklappar och få allt det där som hon inte fått uppleva tidigare.

Eller filmat, eller både och.

Ja jag önskar henne allt gott. Man önskar att man kunde göra mer än bara skriva på Flashback. Stackars, stackars flicka, hoppas det vänder nu och att du är på en bra plats Z.
Citera
2023-11-22, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jag tippar på att Jasmine får rättspsykiatrisk vård. Hon är skvatt galen.
Har läst deras SMS-konversationer och ingen normal människa uttrycker sig så.

Fängelse tror jag inte.
Skvatt galen behöver inte betyda svår psykisk sjukdom det kan vara en drös personlighetsstörningar som borderline, narcissistisk ps mm plus den grava Adhd hon också har , en barndom som hennes lär ställa till en hel del med psyket
Citera
2023-11-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Ja, jag får inte heller ihop detta faktiskt. De lever ju inte i lyx precis men det finns en del saker man inte har på existensminimum. Barnen har mobiler och plattor. En vit skinnsoffa syns på foto.
OnlyFans/Darkside kanske kan dra in en slant?
D säger i förhör att han fått Tramadol skickat från Spanien. J är gammal sprutnarkoman och således bekant med hur man handlar med knark. Hon har också tabletter utskrivna.
Kan de ha sålt tabletter vidare?
Eller finns det något ännu mer sinistert som involverar barnen?
Har inte sett någon ekonomisk utredning med genomgång av konton mm i FUPen.

Jag tror f.ö. att äldsta dottern är mer insyltad än vad som framkommit i FUP. Det måste finnas en anledning till att hon vägrar lämna ut koderna till sin mobil.
Om föräldrarna till hennes kompisar läser här så hoppas jag de uppmanar sina barn att berätta om det finns något konstigt i chattar och meddelanden med dottern.

Ja, S har ju sett Z i tvättstugan utan att larma tex..
Citera
2023-11-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
"Den" - vilka jävla vider.

Börjar mer och mer fundera på om han verkligen är Zs riktiga pappa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in