Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Då har vi åtminstone kommit till en punkt där du i alla fall inser att det är det som Maja gjort sig skyldig till, och inget annat, att ha gått över lik.
➡ Något du påpekar in absurdum bara för att du har ett sjukligt behov av att smutskasta och förtala andra.
För Maja är oskyldig till Toves död.
"Fräsiga Flätan" Hellm*n var som en fräsande katt ( 😼 ) när hon fick syn på den 21-åriga flickan T*ve T*nnies inne på nattklubben "Nöjet" i Vetlanda, det var just då och vid det aktuella tillfället som "Fräsiga Flätan" Hellm*n ville få den 21-åriga flickan T*ve T*nnies utkastad ifrån nattklubben men, det Nöjet sprack för "Fräsiga Flätan" Hellm*n:s del.
➡ Skribenten @develi har absolut inte några sjukliga behov av att smutskasta "Fräsiga Flätan" Hellm*n ... nej, absolut tvärt om ... skribenten @develi har förmågan att kunna genomskåda Fröken Hellm*n:s beteenden och som den egentliga person som hon i själva verket är till skillnad från många andra trådmedlemmar som endast ser Fröken Hellm*n som ett stackars offer.
Extra tillägg: Du har fortfarande inte svarat på min till dig tidigare ställda fråga. Jag upprepar min fråga på nytt igen enligt nedan skriven.
Frågan: Hur kunde Fröken Hellm*n med säkerhet veta att hennes kamrat Fröken Janss*n verkligen hade mördat den 21-åriga flickan T*ve T*nnies när hon själv påstod att hon var sovandes under den tiden som mordet hade ägde rum ?
Visa nu att det är lite krut i dig och svara på min tidigare ställda fråga om Fröken Hellm*n:s påstådda sovande under den tiden som mordet hade ägt rum.
Mvh/
@JokerMannen/