2023-11-19, 17:02
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Vad sökte hon på Darknet då, när hon redan hade ett eget barn att utnyttja? Om det nu var så. Men jag tror som sagt inte det.
Så du menar att hon inte behöver söka på Darknet om hon har en egen person att plåga!
Förstår du inte hur urbota korkat du resonerar.
"Skämmes ta mig fan!"
Citera
2023-11-19, 17:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Men nu är det en rättsläkare som har skrivit rättsintyget. Menar du att han har fel? Vem som helst kan ändra på Wikipedia, det måste du väl veta?

Hymen är det latinska ordet för mödomshinna.
Men det du länkar till stämmer alltså?
Herregud människa!
Duger 1177?

https://www.1177.se/liv--halsa/sa-fungerar-kroppen/sa-fungerar-konsorganen/sa-fungerar-det-kvinnliga-konsorganet/

Slidöppningen
Ingången till slidan finns mellan de inre blygdläpparna bakom urinrörets mynning. Formen på slidöppningen kan vara lite oregelbunden, och öppningens kant kan vara lite veckig eller flikig. Den delen kallas ibland för slidkrans. Någon hinna som täcker slidöppningen och som går sönder vid penetration finns inte. Det är egentligen bara den öppning där slidans yttre del övergår i den inre delen av slidan.
Senast redigerad av rubin22 2023-11-19 kl. 17:06.
Citera
2023-11-19, 17:04
Medlem
Citat:
Om det är en styv penis som har förts in, så föreligger väl ingen tvekan om vad motivet var? Men nu har polisen inte hittat någon sperma på/i i närheten av Zoey, på hennes sängkläder, kläder, gosedjur...

Pulver har läst lagen och som första svensk (?) förstått att det inte ens går att ÅTALA någon för våldtäkt om inte en kuk med stånd varit inblandad eller det kan bevisas att en kvinna blev blöt när hon våldtog. Forskning visar att våldtäkter sällan beror på kåthet utan vilja att förnedra och skada. Bara att dra igång sin kuk då! Och blöt kan man vara utan att vara kåt plus att det ska bevisas i efterhand när anmälan kommit in att våldtäktskvinnan var blöt när hon våldtog någon. Och inte bara blöt utan kåtblöt. Har hon torra slemhinnor går hon fri. Jävligt svårt för en hand, toaborste eller fjärrkontroller att ha stånd dessutom. Dina cirkelresonemang alltså…
Citera
2023-11-19, 17:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men det du länkar till stämmer alltså?
Herregud människa!
Duger 1177?

https://www.1177.se/liv--halsa/sa-fungerar-kroppen/sa-fungerar-konsorganen/sa-fungerar-det-kvinnliga-konsorganet/

Slidöppningen
Ingången till slidan finns mellan de inre blygdläpparna bakom urinrörets mynning. Formen på slidöppningen kan vara lite oregelbunden, och öppningens kant kan vara lite veckig eller flikig. Den delen kallas ibland för slidkrans. Någon hinna som täcker slidöppningen och som går sönder vid penetration finns inte. Det är egentligen bara den öppning där slidans yttre del övergår i den inre delen av slidan.

Det är väl klart att jag inte kopierar från ett rättsintyg men byter ut ett ord? Rättsläkare använder ordet "mödomshinna" varje dag, för att det är det det är. De kontrollerar flickors mödomshinnor, när man misstänker våldäkt, och då kan läkaren se om hinnan är brusten. I så fall var det våldtäkt.

Du kan inte använda 1177 som källa. Den är HELT PK. De skriver inte ens ut orden kvinna eller man, utan de skriver "den som har en slida" och "den som har en penis". Och på sidan som ska upplysa om sexuellt umgänge, är det två äckliga gamla tanter som snuskar med varandra på en sängkant...
Citera
2023-11-19, 17:10
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feindflug
Mamman finns på darkside. Hennes profil visar att hon inte är helt frisk kan man säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Feindflug
Hon var senast aktiv november 2021 så det var ett tag sen men hennes profil ser ut såhär.
"Hej och välkommen till min sida

Jazze, en undergiven tjej som gillar hårda och bestämda tag. En tjej som definitivt inte underkastar sej vem som helst!"

Och bland hennes preferenser så står det ++ på smärta. Undra om hon också gillar att dricka ättika och få extrema smärtor så hennes kropp nästan lägger av helt.🤔 Usch blir så arg när jag ser sånt här och jag tänker bara på den stackars flickan.😢💔

Citat:
Vad sökte hon på Darknet då, när hon redan hade ett eget barn att utnyttja? Om det nu var så. Men jag tror som sagt inte det.

Darkside, ett BDSM-community. Inte Darknet.
Se citerade inlägg.
Citera
2023-11-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tror du att hon skulle våga skriva något sånt i med dessa tiders kontrollerande pedofil poliser på internet?

Detta är solklart våldtäkt!
Jag tror hovrätten kommer att ifrågasätta åklagaren för att hon inte angett det i åtalet, de har förhoppningsvis lärt sig efter att snippa domen skickats tillbaka till hovrätten för att dömas om.
Precis. Det är solklart våldtäkt.
Väldigt skevt att hävda annat i detta fall.
Hoppas också åklagaren ifrågasätts ordentligt i rätten. Asså att inte ens ha med våldtäkt bland åtalen med så tydliga bevis? Någon som vet mer om åklagaren Ingegerd Jigin, hört något om henne innan? Hon brukar tydligen ha hand om barnfall vilket känns olyckligt.
Citera
2023-11-19, 17:13
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
OK, tack. Håller pedofiler också till där, då?
Nu är hon ju inte bara pedofil utan även sadist.
PUST!
Citera
2023-11-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/qLP6rX

.

Ett fel uppstod vid laddning av PDF-filen.
detta kom upp när jag gick in på länken
Tack för allt du tillför här Bästa kungen!!
Citera
2023-11-19, 17:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Det är väl klart att jag inte kopierar från ett rättsintyg men byter ut ett ord? Rättsläkare använder ordet "mödomshinna" varje dag, för att det är det det är. De kontrollerar flickors mödomshinnor, när man misstänker våldäkt, och då kan läkaren se om hinnan är brusten. I så fall var det våldtäkt.

Du kan inte använda 1177 som källa. Den är HELT PK. De skriver inte ens ut orden kvinna eller man, utan de skriver "den som har en slida" och "den som har en penis". Och på sidan som ska upplysa om sexuellt umgänge, är det två äckliga gamla tanter som snuskar med varandra på en sängkant...
Men din jävla idiot, du kan kalla det för mödomshinna men det är ingen hinna, så därför är det missvisande.
Vilka jävla äckliga tanter på vårdguiden, sjukvårdsrådgivningen menar du, finns inget sånt,du måste mena rfsu?
Senast redigerad av rubin22 2023-11-19 kl. 17:37.
Citera
2023-11-19, 17:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Du vet att ”vad den än heter” kan brista av fullt naturliga orsaker? Måste inte alls innebära våldtäkt.
Min högst personliga gissning är att det är en äldre läkare då det hette så förr.

En annan gissning är att du är runt 12 då du inte har en aning om vad du pratar om.

Om våldtäkten precis har skett, så ser man ju att den är ny-brusten.

Att den ska kunna brista av andra aktiviteter är inte troligt. Den brister inte av att flickan hoppar bock eller rider häst t.ex.. Det krävs en penetration. OK kanske om hon går ner i spagat/split, att den skulle kunna tänjas ut så mycket att den spricker.
Citera
2023-11-19, 17:21
Medlem
Citat:

Det fetstilta var ju precis det läkaren kom fram till här i så fall. Skönt att du till slut erkände att BO blivit utsatt för våldtäkt, om än på ett riktigt märkligt sätt.

Nej men hoppas nu alla härinne är överens om att det är våldtäkt att föra upp saker i en 6-årings underliv i syfte att skada. Som i detta fall där hon fick skador som jämförs med förlossningsskador och är synliga minst tre månader efteråt.
Senast redigerad av Nora2002 2023-11-19 kl. 17:37.
Citera
2023-11-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Ett fel uppstod vid laddning av PDF-filen.
detta kom upp när jag gick in på länken
Tack för allt du tillför här Bästa kungen!!

https://easyupload.io/6a0qph

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in