2023-08-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vilket nederlag

Läget påverkar priset. De fick mycket hus för pengarna kan man säga.
Citera
2023-08-22, 00:31
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vilket nederlag
Det är väl Ok för människan som föredrar att stanna hemma?
Citera
2023-08-22, 20:47
Bannlyst
fan vad snygg hon är, vilket hus.

MUMS.

Har aldrig hört om henne förut. Läckerbit
Citera
2023-08-22, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raisuame
Könshåret skyddar urinröret, och håller bakterier och infektioner borta. Dessutom skapar håret ett luftutrymme mellan hud och trosan, vilket hjälper till att hålla ph-balansen.

kvinnor ska gå med kjol, utan trosor, det ska vädras. Inte menat bära kläder över huvudtaget
, vi föddes nakna alla.

men inga trosor, seriöst, det skadar fiffin
Citera
2023-11-19, 04:11
Medlem
TornedalskSysters avatar
Therese hintar om att lägga ned sin youtubekanal. Video publiceras söndag 19 nov kl 07:00.

https://youtu.be/k15rP8zk0oE?feature=shared

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Qa9M0/therese-lindgren-hintar-lagger-av-med-youtube
Citera
2023-11-19, 04:20
Medlem
Redisas avatar
Det är väl på tiden? Någon gång behöver man sakta ner ota det lugnt.
Citera
2023-11-19, 09:37
Medlem
Mindre visningar än matgeeken och ändå över 1 miljon prenumeranter. Klart hon skyller på att hon vill göra nått nytt men hon höll på att bli canceled, det är sanningen.
Citera
2023-11-19, 10:06
Medlem
Såg henne i “reportaget” på TV4 nyss där hon uppblåst och självgod sitter i sitt vita och fräsha vardagsrum i tryggheten i någon rik förort och får helt bestämma narrativet i intervjun. Av reportern får hon inga som helst kritiska frågor och får endast upplyftande ord om sitt klimatengagemang. Har inte dessa satans influencers drivit på och tjänat pengar på konsumtionshetsen till att börja med? VARFÖR ska sådana som henne berätta för övriga människor i Sverige hur vi minsann ska leva våra liv?

Hur hon pratar om att “ge tillbaka” med sitt flin gör mig spyfärdig.
Efter det försöker hon göra sig ett ansikte utåt för “autism”. Ett stort jävla skådespeleri på bästa sändningstid. Var på spektrumet anser hon sig vara?
Då jag inte har några som helst sociala medier så har jag ju ingen uppbyggd motståndskraft mot dessa, kanske därför jag reagerar så starkt?
Gillar inte att bidra till “näthatet” mot henne, men det där var så fruktansvärt att se att jag till och med sökte mig inte till forumdelen med influencerskvaller.

Därefter följer väl en intervju med DiCaprio och Gladstone som ska spy galla över hur indianer behandlats historiskt och hur akut miljökrisen VERKLIGEN är.
Inget mer nyhetsmorgon framöver.
Citera
2023-11-19, 10:20
Medlem
Crerands avatar
Märklig människa. Verkar vara besatt av djur. Borde köpa en hunddräkt som den japanska mannen så kan hon leva sitt liv som ett djur.

https://www.dn.se/varlden/vill-leva-som-hund-skaffade-skraddarsydd-drakt/
Citera
2023-11-19, 12:21
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Upplands Väsby

Början på slutet. Kassan på ICA nästa?
Citera
2023-11-19, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Början på slutet. Kassan på ICA nästa?
snart går hon ut med att hon är gravid även om hon har sagt att hon inte vill ha barn ... vänta och se. .
Citera
2023-11-19, 17:24
Medlem
Undra om hon slutar med youtube då de it ger nog med klirr i kassan.

Upplever att youtube är halvdöende, alla som jag följer har dragit ner markant på antalet klipp de släpper.

Får man inte nog med deg för att leva på de varför ska man fortsätta då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in