2023-11-18, 19:13
Medlem
Varför berättar hon inte hur de dog?
De var ju så många... Och de sägs ju att de blev "mördade"...
Av vilka då? Av Hamas? Eller av IDF?
Bomb?
Varför flydde de inte när de blev varnade?
Många frågor uppstår när man inte berättar.
Citera
2023-11-18, 19:34
Medlem
Är det klarlagt att det är T*mer och inte brodern S*mer som är den som skall ha en slags hustru i Umeå?
Citera
2023-11-18, 19:34
Medlem
AussieRedMans avatar
Pratade med vän nyss. ”Finns inga belägg för att El Haj sagt att alla 36 var hans svärdotters familj” 36 närstående/vänner är det han sagt och låter mer logiskt.
Citera
2023-11-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Pratade med vän nyss. ”Finns inga belägg för att El Haj sagt att alla 36 var hans svärdotters familj” 36 närstående/vänner är det han sagt och låter mer logiskt.

Dåså - då kan vi stänga tråden om din vän sagt detta!

Vad säger din vän om att statsministern sa annorlunda?
Senast redigerad av retina 2023-11-18 kl. 19:53.
Citera
2023-11-18, 20:05
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3EaJMe/jamal-el-haj-min-svardotters-familj-mordades-i-gaza

"– Det stämmer. Min svärdotters familj, 36 personer, mördades allihopa, säger Jamal El-Haj till Aftonbladet."
Citera
2023-11-18, 20:26
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Dåså - då kan vi stänga tråden om din vän sagt detta!

Vad säger din vän om att statsministern sa annorlunda?
Jameel har om jag får säga hyfsad koll, själv är jag trött på alla anklagelser från båda sidor.
Är väl ord mot ord då.
Citera
2023-11-18, 20:30
Medlem
Citat:
Jameel har om jag får säga hyfsad koll, själv är jag trött på alla anklagelser från båda sidor.
Är väl ord mot ord då.

Hur vet din vän vad El-Haj har sagt? Varför säger El-Haj annorlunda till statsministern och till TV4?

Den mest spännande frågan är - trumvirvel - vem är din vän???
Citera
2023-11-18, 20:30
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Det gör nog jag med, vart i ett förhållande i 10 år. Vem orkar ändra sånt

Hur aktiv har han varit på Facebook?
Min uppfattning är att när ett förhållande tar slut så ändrar man ev FB-relationsstatus samma dag. Vad är vitsen med att år ut och år in ge sken av att vara ihop med något gammalt ex?
Citera
2023-11-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Fast nu är det troligen inte ett svenskt bröllop utan ett muslimskt - exakt vad imamer sysslar med är höljt i dunkle, men det är uppenbart ofta i strid med svenska värderingar, seder och lag.
Men det är inte olagligt att "gifta" sig utan att anmäla det. Problemet är att den juridiska biten uteblir och man är juridiskt fortsatt sambo, flickvän/pojkvän, särbo eller vad man nu är.

Luktar bidragsfusk? Måste vara mycket lättare att få bidrag som ensamstående än gift särbo?
Citera
2023-11-18, 20:59
Medlem
Citat:
Källa?
El Haj har själv sagt sig vara emot Hamas, han är politiker och vilken politiker kan undgå möten/konferenser med sina politiska motståndare?

Vem som helst, uppenbarligen kan El Hamas göra det under flera månader.

"Han är politiker", vem som helst kan bli politiker.

Har du AKTIVT motarbetat ett terroristparti (Hamas) i massvis av år från Sverige, då kommer du:

1. Alla dina nära och kära är döda direkt.
2. Agera nyttig idiot i Sverige för Palestinasskull.
Citera
2023-11-18, 21:03
Avstängd
Muslimfittas avatar
Jag väntar fortfarande på bevis på att 36 personer i hans svärdotters familj "utplånats"... Vilket jävla trams att lögnaktiga muslimpropaganda-trådar får stå kvar som om de vore sanningar.
Citera
2023-11-18, 21:13
Medlem
Längre ner på Ruba Jamas fb sida står en lista på 35 personer hon säger sjukhuset påstår dödades.

Det jag inte förstår är varför de inte flydde när de blev varnade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in