2023-11-17, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Massagesalongen som PS besökte.. sålde dom ens oljor eller annat materiellt?
Dom kunde ha sålt takfläkten till PS. Kvitton ges inte på swish.
Citera
2023-11-17, 09:52
Medlem
Benny98s avatar
En viktig fråga är om polisen förhör tjejerna, och i så fall hur långt efteråt görs det? Om en kvinna har haft 8 kunder varje dag och polisen har spanat ett par månader på stället så måste det vara omöjligt att veta vem som har köpt vad.
Citera
2023-11-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
En viktig fråga är om polisen förhör tjejerna, och i så fall hur långt efteråt görs det? Om en kvinna har haft 8 kunder varje dag och polisen har spanat ett par månader på stället så måste det vara omöjligt att veta vem som har köpt vad.
Niclas Wahlgren betalade väl inte tusen kronor för denna tjänst,
varför kostar det tusen kronor för Patrick?
Citera
2023-11-17, 10:15
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

Faktum är att NW tog ut just 1000 kr från bankomaten. Säger inte att PS måste vara skyldig, men alla har ju sin uppfattning.
Citera
2023-11-17, 10:15
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
De var så hjälpsamma så de bokförde alla massager och sexuellatjänster så det var enkelt för polisen att veta vem som gjorde vad.
Citera
2023-11-17, 10:16
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Olika priser för olika tjänster, någon sade också att det kostade mer om de tyckte att torsken var äcklig.
Citera
2023-11-17, 10:19
Medlem
DNs val av bild ger väl inte precis nån större försäkring om att ryktena att han är Silvias son skulle vara osanna...

https://www.dn.se/sverige/drottning-silvias-brorson-nekar-till-sexkop/
Citera
2023-11-17, 10:23
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Faktum är att NW tog ut just 1000 kr från bankomaten. Säger inte att PS måste vara skyldig, men alla har ju sin uppfattning.
Hur kan uppfattning räknas som bevisning?
Han kanske skulle köpa knark för den tusenlappen för att få mer ut av massagen?

Jag undrar hur många polistimmar som kastas bort på detta jävla dravel.
Jag förstår att snutarna tycker att det är soft att sitta i en bil med en kaffemugg och spana och kanske få nita en kändis men jag vill ha bättre valuta för mina skattepengar!
Citera
2023-11-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Dom kunde ha sålt takfläkten till PS. Kvitton ges inte på swish.

Skulle någon fastinredning ha sålts till horbockarna så skulle det ha synts. Han hade även kunnat visa det så sluta tramsa.

Varför gömmer sig personen tills ärendet preskriberats, jävligt suspekt att öppna upp i efter man flytt landet.

Fyfan så genomrutten monarki.
Citera
2023-11-17, 10:33
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Hur kan uppfattning räknas som bevisning?
Han kanske skulle köpa knark för den tusenlappen för att få mer ut av massagen?

Jag undrar hur många polistimmar som kastas bort på detta jävla dravel.
Jag förstår att snutarna tycker att det är soft att sitta i en bil med en kaffemugg och spana och kanske få nita en kändis men jag vill ha bättre valuta för mina skattepengar!

Sexköpslagen har stöd av de flesta svenskar, och det ger bra statistik åt polisen. I fallet PS så är en uppfattning ingen bevisning. Men om det går att knyta ett besök till en extratjänst som finns bokförd i kombination med swishinbetalningar så ligger man ganska pyrt till.

Om jag nu ska tro minsta lilla på PS så kan man tänka sig scenariot att massören frågar om en extratjänst. Han svarar då nej, men han tycker synd om kvinnan som måste tjäna pengar på det sättet och säger att han kan betala 1000 kr ändå för något annat, till exempel oljor eller en massagekudde. Annars hade han kanske känt sig tvingad att resa sig från massagebänken och gå. Det är inget rationellt beteende, men man hamnar ibland i svåra situationer.
Citera
2023-11-17, 10:39
Medlem
Slettsnokens avatar
Man ser på fotot i AB att detta är en sexköpare. Vidriga man som veltar sig i skattebetalarnas pengar, betala boten för helvete!
Citera
2023-11-17, 10:40
Medlem
Patrick talar ut

– Jag valde medvetet att avvika från Sverige. I folks ögon skulle jag ändå vara en sexbrottsling, säger han.

https://www.svenskdam.se/kungligt/silvias-brorson-patrick-sommerlath-trader-fram-jag-har-inte-kopt-sex/10056326

Påstår att han inte köpt sex

Han tycker synd om silvia

Såklart, då silvia betalar alla räkningar

– Det här är jättejobbigt för kungafamiljen. Bland annat på grund av att drottningen är väldigt profilerad i frågor som rör trafficking och sexuella övergrepp

Vad anser du?

Detta försök att låta Patrick slippa svenska lag

Men framför allt att silvia får fira sin födelsedag i 1 månad

Ytterst olämpligt beteende och hur silvia hanterat detta anser jag

Nu får vi betala extra skatt så Patrick och silvia får fira i lugn och ro 🇸🇪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in