2023-11-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad gör hon nu, har hon någon att vända sig till? För hon är väl inte häktad?

Jag vet inte vad hon gör nu men mig veterligen har hon inget direkt umgänge utanför arbetet förutom sitt barn. Väldigt engagerad i barnets sport men har svårt att tro att barnet vill ha med henne på träningar och cup i dagsläget. Som sagt är hennes föräldrar avlidna och hon har inga syskon. Förhoppningsvis så hittar hon inte på något dumt nu när allt uppdagats.. 😞
Citera
2023-11-16, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hllonpaj
Jag vet inte vad hon gör nu men mig veterligen har hon inget direkt umgänge utanför arbetet förutom sitt barn. Väldigt engagerad i barnets sport men har svårt att tro att barnet vill ha med henne på träningar och cup i dagsläget. Som sagt är hennes föräldrar avlidna och hon har inga syskon. Förhoppningsvis så hittar hon inte på något dumt nu när allt uppdagats.. 😞
Det föreligger ju en viss suicidrisk, kan man tänka.
Ddt är oerhört mycket pengar och man undrar som sagt var, vad som ligger bakom, det kan vara en catfishscam, eller så är hon spelberoende, det är många tankar som snurrar.
Kan hon och fd maken kommunicera kring barnen?
Jag tycker på något sätt synd om henne, vill veta vad som föranlett detta sjuka handlande.
Citera
2023-11-16, 21:14
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Jadu, den där muppen som följde efter @bba-@gneta, bosatte sig i närheten, sökte efter henne överallt, alla hans pengar gick åt till han sjuka stalkning...
Tanten kanske tänkte dra över till Mick, efter pensionen?
Vem gick pengarna till?
Men hans idoga stalkande gav ju resultat. De blev ju de facto tillsammans.
Citera
2023-11-16, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Men hans idoga stalkande gav ju resultat. De blev ju de facto tillsammans.
Hahaha, det råder delade meningar om det, hur som helst så kom han nära
Citera
2023-11-16, 21:27
Medlem
Citat:
Det föreligger ju en viss suicidrisk, kan man tänka.
Ddt är oerhört mycket pengar och man undrar som sagt var, vad som ligger bakom, det kan vara en catfishscam, eller så är hon spelberoende, det är många tankar som snurrar.
Kan hon och fd maken kommunicera kring barnen?
Jag tycker på något sätt synd om henne, vill veta vad som föranlett detta sjuka handlande.

Ja, det gör ju det. Skammen, säkerligen ekonomiskt utblottad etc.. Det hade ju varit mer logiskt om det varit typ spelberoende, ska bli väldigt intressant att läsa FUP:en sen. Hon har ett barn som är myndig men som hon är väldigt engagerad i, men som vi alla vet så är man som ung vuxen kanske inte alltid så sugen på att hänga med sin mamma hela tiden. Är osäker på hur mycket kontakt hon har med sitt ex men han är också en väldigt speciell person. Hennes behov och önskemål var aldrig en prioritet under äktenskapet. Jag tror att hon stod ut för att ändå ha någon att leva med och den biologiska klockan tickade, hon fick barn ganska sent i livet.

Ja, som sagt, hon är en ofrivilligt ensam person som förlorat de få hon haft. Jag hoppas att hon får hjälp och stöd så att detta kan ge något positivt i slutändan.
Citera
2023-11-16, 21:39
Medlem
Citat:
Hon har varit psykiskt labil i alla fall sedan hon anställdes på 80-talet. Tror att det hela eskalerade med skilsmässan, när hon förlorade sina föräldrar och att hennes barn blivit äldre. Jag tror att ensamheten är den utlösande faktorn i det här fallet.
Jo, tråkigt det hela...men OM hon nu verkligen fått just Jagger på kroken, så vete 17 om det hjälpt mot ensamheten ändå!
Citera
2023-11-16, 21:40
Medlem
Fan ska man fixa en fejk bild på en stjärna och sen börja ragga upp rika kärringar o be om Swish ?

Kåt tanterna e nog många o funkar inte de kan man låtsat vara en ung afghan pojke
Citera
2023-11-16, 21:46
Avslutad
Citat:
Ja, det gör ju det. Skammen, säkerligen ekonomiskt utblottad etc.. Det hade ju varit mer logiskt om det varit typ spelberoende, ska bli väldigt intressant att läsa FUP:en sen. Hon har ett barn som är myndig men som hon är väldigt engagerad i, men som vi alla vet så är man som ung vuxen kanske inte alltid så sugen på att hänga med sin mamma hela tiden. Är osäker på hur mycket kontakt hon har med sitt ex men han är också en väldigt speciell person. Hennes behov och önskemål var aldrig en prioritet under äktenskapet. Jag tror att hon stod ut för att ändå ha någon att leva med och den biologiska klockan tickade, hon fick barn ganska sent i livet.

Ja, som sagt, hon är en ofrivilligt ensam person som förlorat de få hon haft. Jag hoppas att hon får hjälp och stöd så att detta kan ge något positivt i slutändan.
Ja, det är verkligen konstigt vilka beslut en människa kan ta beroende på olika omständigheter
Citera
2023-11-16, 21:47
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Hahaha, det råder delade meningar om det, hur som helst så kom han nära
Nej, det gör det inte.

Läs Fredrik Strages fina bok ”Fans” om Gert och Agnetha och andra underliga fans om du får tillfälle. Finns också en helt okej dokumentär på Prime om Gert och Agnetha; Take A Chance.

Finns säkert en tråd här också.

Hursomhelst, nej, det råder inte något tvivel om att de var tillsammans.

Under en period hade Agnetha Fältskog och holländaren Gert van der Graaf ett förhållande. Efter en tid gjorde dock Fältskog slut, men van der Graafs besatthet fortsatte. Fallet slutade i domstol år 2000 där nederländaren dömdes för ofredande, utvisades från Sverige och fick besöksförbud.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Q7q4KV/ny-dokumentar-om-agnetha-faltskogs-stalker-gert-van-der-graaf

Agnetha Fältskogs, 69, kärleksliv har varit omskrivet i flera decennier och rubrikerna om holländaren Gert van der Graaf, 54, lämnade ingen oberörd i slutet av nittiotalet.
Historien om den, lite mystiska, världsstjärnan som blev tillsammans med sitt största fan var som tagen ur en film. Skillnaden var bara att den faktiskt var på riktigt och något lyckligt slut blev det inte heller. Istället fortsatte Gert att förfölja Agnetha efter att hon hade gjort slut.

https://www.svenskdam.se/kungligt/abba-agneta-faltskog-blev-kar-i-sin-stalker/5919533
Citera
2023-11-16, 22:22
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:

Vilken förvaltning gäller detta? Är det socialförvaltningen?
Citera
2023-11-17, 01:29
Medlem
Voloteas avatar
Hur lyckades hon?
Citera
2023-11-17, 08:10
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Citat:
Jag känner mig inte bekväm med att outa henne i det här läget.
Är det en person med initialerna E.S.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in