2023-11-16, 22:19
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Men det finns inget bevis på att hans anhöriga inte skulle ha dött. Och det finns inte heller något bevis på de fått bidrag från Sverige. Och framför allt så finns inte bevis på att den personen stödjer Hamas. Ebba Busch, som är helt historielös bimbo , har nu påstått att SD minsann utesluter personer som uttrycker odemokratiska åsikter. Förvisso har SD uteslutit några obetydliga medlemmar. Men exempelvis är Oskar Sjöstedt kvar, han som sparkade på får och hoppades på de varit judar. Vill Ebba verkligen leva under denna framtida SD styre som hon nu försvarar .

SD är det partiet som verkligen rensat och uteslutit medlemmar genom åren. Om de andra partierna en i närheten försökte hålla lika rent så skulle inte problem som denna El Hamas ens existera.

Det som inte verkar existera nu däremot är El Hamas 36 släktingar i Gaza...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det är såklart helt åt helvete. Det här borde leda till avgångar och uppvaknande men eftersom det är Sverige så vet jag inte om det ens får några konsekvenser

Exakt, och detta är en av många saker som visar att detta kommer inte sluta väl för sverige. Min fråga är varför är det ingen som bryr sig, är målet att utplånas som en kultur?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
36 personer i en enda familj? Hur många barn har man egentligen då?
Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mig med änkan och strax där efter gifte sig min far med min styvdotter. Då blev min fru och jag svärföräldrar till min far.

Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev naturligtvis min bror, eftersom han är min fars son. Men han är också son till min frus dotter och därför blir min fru pojkens mormor och jag blir morfar till min bror.

Så fick min fru och jag en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är ju även hans farmor ? eftersom min far är hans farfar. Min far är alltså mitt barns svåger eftersom hans syster är min fars fru.

Jag är alltså bror till min egen son. Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv. Jag är bror till min far och samtidigt både son och far till honom.

Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter. Jag är far och son till mig själv!
Citera
2023-11-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
1. Han har varit på minnesceremoni när grundaren av Hamas dog.( shejk Yassin)
2. Han var med på Hamas-konferensen i Malmö. Satt bredvid Hamas representant som finansierar Hamas verksamhet i Gaza.

Det är ingen tvekan.
Ok. Hamas var en legitim regering tydligen, när konferensen ägde rum.Jag kan inte tänka mig att att man skulle ha en terror grupps konferens i Malmö
Citera
2023-11-16, 22:25
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
SD är det partiet som verkligen rensat och uteslutit medlemmar genom åren. Om de andra partierna en i närheten försökte hålla lika rent så skulle inte problem som denna El Hamas ens existera.

Det som inte verkar existera nu däremot är El Hamas 36 släktingar i Gaza...
Om du med andra partier främst menar sossarna, beror det på att de inte vill hålla rent. Det är ju deras väljarbas och dem gör man sig inte av med hur som helst.
Citera
2023-11-16, 22:27
Medlem
Hax.Pains avatar
Finns det en politiker som heter jamal el haj i Sverige? Borde inte det diskuteras?
Är jamal el haj samma person som jamal hamas? Den där jamal hamas, har han någon koppling till terrororganisationen Hamas? Det skulle jag kunna tänka mig, med tanke på efternamnet.
Citera
2023-11-16, 22:31
Medlem
Samnytt är ju ganska lata journalister som sällan lyfter luren eller gör ordentlig research utan mest kör Ratsit och sociala medier, så sannolikt är de ute och cyklar.

Äktenskap ingångna utomlands registreras inte automatiskt i Sverige. Knappast osannolikt att de glömt registrera det i Sverige eller att handläggningen inte är färdigt.

Eftersom Samnytts journalistik är så lat så är det svårt att veta eftersom de inte försökt ta reda på det.
Citera
2023-11-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
1. Han har varit på minnesceremoni när grundaren av Hamas dog.( shejk Yassin)
2. Han var med på Hamas-konferensen i Malmö. Satt bredvid Hamas representant som finansierar Hamas verksamhet i Gaza.

Det är ingen tvekan.
Oj, det är ju allvarligt.
Jag visste inte att han även var med på en minnesceremoni när grundaren av Hamas dog....
Varför var han där om han inte stöttar Hamas...?!
Citera
2023-11-16, 22:33
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ok. Hamas var en legitim regering tydligen, när konferensen ägde rum.Jag kan inte tänka mig att att man skulle ha en terror grupps konferens i Malmö

Nej Hamas har aldrig varit legitim. De var folkvalda på Gaza men de har aldrig varit legitima i väst som en demokratisk spelare.
Citera
2023-11-16, 22:34
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Samnytt är ju ganska lata journalister som sällan lyfter luren eller gör ordentlig research utan mest kör Ratsit och sociala medier, så sannolikt är de ute och cyklar.

Äktenskap ingångna utomlands registreras inte automatiskt i Sverige. Knappast osannolikt att de glömt registrera det i Sverige eller att handläggningen inte är färdigt.

Eftersom Samnytts journalistik är så lat så är det svårt att veta eftersom de inte försökt ta reda på det.

Eller så har vi äktenskap som inte registrerats i Sverige för att bidragen ska in på bästa sätt.
Citera
2023-11-16, 22:37
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hax.Pain
Finns det en politiker som heter jamal el haj i Sverige? Borde inte det diskuteras?
Är jamal el haj samma person som jamal hamas? Den där jamal hamas, har han någon koppling till terrororganisationen Hamas? Det skulle jag kunna tänka mig, med tanke på efternamnet.

Araber har ju gjort lite som de velat i Sverige och det här med ålder och namn och medborgarskap och identiteter har varit flytande så visst varför inte. Hursomhelst är det ett jävla stort bottenlöst träsk Sverige och sossarna hamnat i.
Citera
2023-11-16, 22:38
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Exakt, och detta är en av många saker som visar att detta kommer inte sluta väl för sverige. Min fråga är varför är det ingen som bryr sig, är målet att utplånas som en kultur?

Fråga Maggan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in