2023-11-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Bilder och andra bevis för Patricks utsvävningar finns
Då föreslår jag att du delar med dig av dessa "bilder och andra bevis".
Citera
2023-11-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger12
Stackars Silvia. Först Kungens otrohet med La Camilla och nu brorsonens sexköp. Och däremellan så har det säkert varit en uppsjö av annat skit också, som såklart inte kommit fram i ljuset, 99,99 % kommer ju såklart inte fram i ljuset. Stackars Silvia. Och hon kan inte lämna skiten heller, hur mycket hon förmodligen än skulle vilja.

Jag blir dock inte förvånad. Överklassen/högt uppsatta i samhället har alltid varit värst. De tror att de har mer rättigheter än andra eftersom de är så högt upp, och därför beter de sig därefter också - som svin. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket skit som pågår bakom stängda dörrar i de fina kretsarna, och naturligtvis även i kungahuset. Kungens otrohet med La Camilla var såklart bara toppen av ett isberg av allt skit som han förmodligen har gjort, ”För varje råtta du ser så finns det 50 råttor till som du inte ser”. Stackars Silvia! Som måste stå ut med skitkarlarna.
Haha du tycker synd om Silvia, hon har knullat med James Bond, då är brorsonens sexköp, en skitsak i sammanhanget.
Citera
2023-11-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Är det sant? Jag troddde att han kanske provat i ungdomligt oförstånd, inte nyttjat det regelbundet. Undrar i så fall var han fick pengarna ifrån; kokain är väl inte gratis ens om man har kopplingar till kungahuset?
Det kanske skickas pengar från hans mamma.Det kan vara mycket pengar.Vad vet man? Alla är väl inte luspank. Särskilt inte i Amerika.
Citera
2023-11-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Det kanske skickas pengar från hans mamma.Det kan vara mycket pengar.Vad vet man? Alla är väl inte luspank. Särskilt inte i Amerika.

Mamman https://www.instagram.com/p/CrHeCNrvQR7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Citera
2023-11-15, 23:17
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Denna händelse sprider sig snabbt nu

Bilder och andra bevis för Patricks utsvävningar finns

Att. Kungahuset förnekar gör att personer i Patricks krets delar med sig av bevis

Vet att skilsmässan berodde på knark och otrohet

Till och med öppet på Stureplan

Då rann bägaren över o skilsmässan blev ett faktum

Silvia vet Patricks problem och skyddade sina barnbarn, tvilling tjejerna plus ex fru, med ett bättre boende i slottets regi, slottsbacken.

Patrik blev placerad nära Silvia på Ekerö.

Denna historia har precis bara börjat

Banan Monarkin Sverige 🇸🇪

Vad anser du?
Han har alltid partyknarkat. Min kusin hängde med honom på 1990-talet och fortfarande, det gick riktigt vilt till. Har sett bildbevis. Tyckte han verkade vara en fin man ändå, ja jag har träffat honom, tills det här. Inte första gången heller, fick jag veta.
Senast redigerad av Lagopussy 2023-11-15 kl. 23:26.
Citera
2023-11-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
På så sätt kanske ho hjälper kungen och silvia med hans försörjning.det verkar ju vara en kille som är ute uch snedseglar och klarar sig inte själv, något mystiskt som inte liknar oss andra verkar det ju vara.frmodligen något missbruk han ej kan ta sig ur.det kan ju inte ha fungerat när hanvar gift heller.
Nu kanske kungen och Silvia har försökt att ta på sig uppgiften att få ordning på honom,men nu blev det visst problematiskt.den här gången,.oj oj j vilket strul det blev.Dom får kanske sova på en sömntablett,
Citera
2023-11-15, 23:28
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Var kommer denna info ifrån?

Men låter inte omöjligt
Läste det också för jättelänge sen nånstans.
Barmorskan ska spontant ha sagt nåt i stilen med:"Jasså detta var inte först gången ser jag!"

Låter väldigt oproffsigt att säga nåt sånt-men vem vet-dåtidens barnmorskor var ofta av en mer grov och rakfram sort. Kanske såg hon nåt ärr från ett kejsarsnitt?

Men vi får väl tro det är en sk urban legend.
Citera
2023-11-16, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Han har alltid partyknarkat. Min kusin hängde med honom på 1990-talet och fortfarande, det gick riktigt vilt till. Har sett bildbevis. Tyckte han verkade vara en fin man ändå, ja jag har träffat honom, tills det här. Inte första gången heller, fick jag veta.

Exakt.

Alla vet.
Citera
2023-11-16, 11:11
Medlem
Drottning Silvia ska firas i 1 månad

Kanske Patrick blir en sten i skon?

Nu diskuterar hovet att det kommer att bli en diskussion om mannen kan bo kvar i fastigheten som disponeras av kungen.

Hur ska kungahuset begrava denna skandal?

Behöver kungahuset följa Sveriges Lag?

Personligen skulle jag dumpa Patrick

Så kungahuset kan fullfölja sina aktiviteter

Vad anser du?
Citera
2023-11-16, 12:00
Medlem
crocodilelilos avatar
Silvia duckar frågor om släktingen: ”Nej”

Citat:
– Nej men kära du, jag är här för demens, säger hon efter en prisutdelning i Gamla stan.

Kanske borde sagt "- Nej kära du, jag har demens, kommer inte ihåg."
Citera
2023-11-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Silvia duckar frågor om släktingen: ”Nej”

Kanske borde sagt "- Nej kära du, jag har demens, kommer inte ihåg."

Jag det borde hon kanske ha sagt, sedan är det väldigt märkligt att Drottningen duar en person, hon är själv väldigt noga med i intervjuer som har gjorts med henne där intervjuaren har frågat varför man inte får säga du till den kungliga familjen, hennes svar har alltid varit det är en självklarhet att man inte säger du till en person man inte känner, så då är min undran kände hon denna/denne person som ställde frågan om PS, eller var det i hennes upprördhet över att få frågan om hennes brorson hade köpt sex som blev att hon duade denna person.
Givetvis borde hon sagt : Nej kära Ni , jag är här för demens ........
Citera
2023-11-16, 13:34
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
De delar väl blod på något sätt, blåblodiga skyddar varandra precis som snutar gör?

Bara ren spekulation från mig.
De är väldigt lika över munnen och näsan, men PS mamma Michelle har samma ansiktsdrag så svårt att säga. Men lite förvånande är deras tajta relation, särskilt med tanke på att Patrick kom till Sverige i övre tonåren och inte växte upp med kungafamiljen i egentlig mening. Men man kan ju tycka att om han varit Silvias utomäktenskapliga son borde hon ha tagit honom till Sverige långt tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in