Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Hur är det med kosten?
Tränar du på tom mage eller går du på någon diet?
Hinkar du mycket kaffe?
Just idag hade jag inte ätit supermycket - ingen frukostmänniska. Tränar jag senare på dagen är det inte på tom mage men inte heller direkt efter att ha ätit. Går inte på någon diet men har numera verkar det som ett rätt naturligt litet kaloriunderskott i och med minskad aptit och inte lika mycket socker.. men vi pratar långsam (om än rätt stadig) viktnedgång, kanske 0,5-1 kg i månaden.
Dricker i stort sett inget koffein alls sedan midsommar, äter däremot medicin som i sig har ökat blodtryck som biverkning.. detta har dock inte ändrats nämnvärt vid de kontroller jag har gjort. Ibland, framför allt om jag tränat morgon, har jag tagit PWO men yrsel/blodtrycksfall kommer oavsett..