2023-11-14, 16:56
Medlem
Vilken ljuvlig dag!!! Kackerlackan Babak blev dömd till livstid för sina hemskheter. Nu får man bara hoppas att någon annan otrevlig typ nattar honom ordentligt.
Citera
2023-11-14, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmakungen666
Dom gråter för babaks syster Mina golade
ner sin egen bror .
Han kommer ringa mamma Pia från anstalten(som dessutom är alkoholiserad mentalskötare) och gråta om att han vill ha skydd....igen....
Stackars lilla Babak som nu inte bara är en fattig dömd mördare.....Han kommer ju snart bli inneboende med ett gäng kåta mördare,våldtäcksmän mm som väntar på sin sessa.......

plus att deras springisar Bahaa och kranen matteus fick straff.

Allt hat mot mamman o denna Hani skiter jag i

Alla vet att fängelser idag är rena dagis för kriminella. De tre grabbarna kommer att ha skapat kriminella kontakter som när de kommer ut kommer vara 10 gånger farligare för Åsa och Davids vänner. Dessutom mina fienders ovänner är mina vänner. Danny fick hela Jordgubbens vänner mot sig när han sköt huset i Jordbro för Majid. De tre grabbarna kommer nog få status av att ha mördat brodern till Jordbroskytten. Så jag skulle vara mer orolig för Danny än Babak och hans vänner.

Kanske därför lilla Danny ringer Åsa och grinar över att han inte står ut i häktet.

Märkligt med alla nyregistrerade konton i tråden som bara skriver i den här tråden.
Citera
2023-11-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affisch
Alla vet att fängelser idag är rena dagis för kriminella. De tre grabbarna kommer att ha skapat kriminella kontakter som när de kommer ut kommer vara 10 gånger farligare för Åsa och Davids vänner. Dessutom mina fienders ovänner är mina vänner. Danny fick hela Jordgubbens vänner mot sig när han sköt huset i Jordbro för Majid. De tre grabbarna kommer nog få status av att ha mördat brodern till Jordbroskytten. Så jag skulle vara mer orolig för Danny än Babak och hans vänner.

Kanske därför lilla Danny ringer Åsa och grinar över att han inte står ut i häktet.

Märkligt med alla nyregistrerade konton i tråden som bara skriver i den här tråden.

Personligen tycker jag att det är mer märkligt hur man viger sitt liv till att på ett besatt sätt bo i denna tråd och hitta både det ena och det andra om en sörjande mor och hennes son.
Citera
2023-11-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affisch
De tre grabbarna kommer nog få status av att ha mördat brodern till Jordbroskytten.

Så du säger att alla 3 va med på detta ??

Jag skiter I alla olika konton här.
Citera
2023-11-14, 18:33
Medlem
ok kan någon ge klarhet till varför hatet mot en person som hämnades på någon som dessutom verkar ha varit kriminell från topp till tå?
Citera
2023-11-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
ok kan någon ge klarhet till varför hatet mot en person som hämnades på någon som dessutom verkar ha varit kriminell från topp till tå?

Säger detsamma.

Jag försvarar inte mord men det offret utsatt gärningsmannen för tidigare ger väl ändå en förklaring till det som hänt...
Senast redigerad av Realdoll00 2023-11-14 kl. 18:53.
Citera
2023-11-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Säger detsamma.

Jag försvarar inte mord men det offret utsatt gärningsmannen för tidigare ger väl ändå en förklaring till det som hänt...

Bättre sagt än så går det inte, det är ju dessa individer som gjorde att han förmodligen blev djupt traumatiserad från första början, i mina ögon får bo skylla sig själv, kidnappar man någon och hotar en till livet så kan man ju räkna med att man får betala med sitt.
Citera
2023-11-14, 19:06
Medlem
Mr1931s avatar
Babak låter inte svenskt. Utvisa fanskapet.
Citera
2023-11-14, 19:18
Medlem
En kidnappare som blir slaktad som ett litet lamm av offret 4 år efter kidnappningen, varpå offret får livstid. Vilken jävla grej. Kan bli film (kom ihåg var ni läste det först).
Citera
2023-11-14, 19:58
Medlem
Det var väl ändå det bästa som kunde hända.. I detta fall så tycker jag rättsväsendet är trams. Klart att mordet är rätt och riktigt.. Inget snack om saken!
Citera
2023-11-14, 20:31
Medlem
David_Ss avatar
Jag har inget koll på någon av de inblandade eller deras bakgrunder.
Inte läst hela tråden.

Rent allmänt:
Om en vanlig svensson UTAN kriminell bakgrund blir indragen i en bil vid Gullmarsplan.
Rånad, förnedrad och pistolhotad i 5 timmar. Ber om hjälp av polisen för att hen är rädd för att bli mer utsatt men total nekas hjälp. Lever ensam och rädd i flera år och sedan bestämmer sig att hämnas på denna/dessa personer så ser jag inget problem med att någon liten horunge blir huggen 5-100 ggr.
Det är helt ok! Om rättsväsendet inte kan skydda vanliga hederliga medborgare så är jag helt för att man tar lagen i egna händer!

MEN gissar att varken BO eller GM var några duvungar eller svenssons.

Därför skiter jag i vilket:
Ger man sig in i leken får man leken tåla!
Citera
2023-11-14, 20:35
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Säger detsamma.

Precis så. Inte heller jag försvarar mord, men jag har svårt att bli upprörd över just detta då den mördade knappast var ett oskyldigt offer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in