Citat:
Vi norrbottningar säger ju skåneblattar- o fjollträskare.... det har alltid funkat. Håller med. Men, skedde detta redan på första dagen(låter bibliskt...) å man väntar så länge. Galet!
Så jävla löjligt att skicka ut Charlie för det där, har själv samiskt påbrå och känner folk som har det. Absolut ingen skulle bry sig att bli kallad "lappjävel" som en skämtsam kommentar förutom dom som är fanatiker och håller på med "rättvisa för alla samer" som hobby. Kan lova att Wilmer och hans kompisar har/haft skämtsam jargong om såna saker med sina bekanta. Men tror inte det ens är han som tagit upp det utan det lär vara Tove och gammeltanten(glömt vad hon heter) för att få ut han.
Alla robinson deltagare vet ju att han har en sån jargong och inte ens menar något med det. Tycker det är fint att Pelle stod upp för charlie medans Tove vågade ta ton precis när han ska åka. Otroligt kasst att Karolina får komma tillbaka precis när hon blivit utröstad. Tycker f.ö Petra verkligen inte är en bra programledare för det här programmet, känns verkligen som att hon läser exakt det som står i manus och tillägger ingeting alls själv som känslor osv.
Sara i gränslandet sitter och klagar på allt Magnus och Franz gör hela tiden, och hon påstår dom surrar om samma saker hela tiden. Jag tycker det mest är hon som drar upp exakt samma saker hela tiden. Kanske dags för självrannsakan?
Dom enda värdiga vinnare nu kvar är Pelle,Magnus,Franz,Daniella enligt mig.
Alla robinson deltagare vet ju att han har en sån jargong och inte ens menar något med det. Tycker det är fint att Pelle stod upp för charlie medans Tove vågade ta ton precis när han ska åka. Otroligt kasst att Karolina får komma tillbaka precis när hon blivit utröstad. Tycker f.ö Petra verkligen inte är en bra programledare för det här programmet, känns verkligen som att hon läser exakt det som står i manus och tillägger ingeting alls själv som känslor osv.
Sara i gränslandet sitter och klagar på allt Magnus och Franz gör hela tiden, och hon påstår dom surrar om samma saker hela tiden. Jag tycker det mest är hon som drar upp exakt samma saker hela tiden. Kanske dags för självrannsakan?
Dom enda värdiga vinnare nu kvar är Pelle,Magnus,Franz,Daniella enligt mig.
Och vet du vad: Sara är helt okej hon också, det var inte så farligt så som hon sålde ut sig själv och sin vän för lite uppmärksamhet från mongot.. Hon har varit helt okej på Gränslandet, snart har alla gömt det där andra
när som helst kan en läpp trilla ut tror jag.