Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-13, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Anus Don Deminas brorsa var med samma säsong som Pelle och Alexander

https://www.google.se/search?sca_esv=582023809&q=valentino+demina&tbm=is ch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwje5ubr88GCAxX3GRAIH UhNAxwQ0pQJegQIDBAB&biw=1366&bih=625&dpr=1

Denna tomten han skröt alltid om att han var bäst i precis alla tävlingar

Just ja, när jag såg bilden kommer jag ihåg. Fick inte han åka rätt snart? Jag har sett alla säsonger av Robinson Sverige men har så svårt att komma ihåg dom som varit med och vad som hände. Beundrar er som kommer med så bra info om det som hänt, du och PeterZ. Tack för det
Senast redigerad av sirsia0 2023-11-13 kl. 22:32.
2023-11-13, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Han var med för två säsonger sedan. Tror han är bror med Anis don Demina. Han var den säsongens stora snackis - hela säsongen kretsade mer eller mindre kring honom tills att han åkte. Allt fokus var på honom. Kaxig, översittare, smått behagligt var några av de fina egenskaper som han besatt.

Han såg ju så snäll ut på bilderna Ännu en grandios person med andra ord. Tack för info!
2023-11-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Tycker det var sjukt överdrivet att skicka ut nån för ordet - Lappdjävel,
Stockholmsdjävlar, 08-or, gnällbältet mm går fin fint att säga ju
Har en kollega som kallar sig själv Lappen eller Lapp-Lisa .

Enda roliga personen som skapar drama när Peder försvann - var ju Charlie. Eller enda rakryggade .
Tove är som en hal ål- skulle aldrig vilja ha henne som vän. Men varför lossnar aldrig hennes fejk fransar ? Gått 3v och dem borde se ut som skit nu. Ser framemot att få se henne som en ”nakenråtta” 😂

Matcho Peder har förresten importerat en kuperad (finns ju en anledning varför det klassas som djurplågeri och är förbjudet i de flesta länder ) Cane Corso hane som han påstår ska väga 80 kg som vuxen 🙄🐣😂
Jag är katt människa och var tvungen att läsa på. Max vikt enligt standard hos SKK bla är 50 kg,
Blir kul att se när han får äta upp dem 30 fel kilona 😂🤦‍♂️ Vad saknas när man måste ha en bil så djävla stor så man måste fan ha stege för att borda ? Sen dessutom detta nu 😂
Undrar om hunden oxå ägs av företaget precis som allt annat
Peder är definitionen av liten penis komplex. Allt han äger ska vara stort, han själv vill ha största musklerna etc. En väldigt liten liten man där innanför med stora komplex som han försöker dölja. Såna män är patetiska.
2023-11-13, 22:41
Medlem
Hunden007s avatar
Borde inte en i gränslandet få chansen att komma in?
2023-11-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Just ja, när jag såg bilden kommer jag ihåg. Fick inte han åka rätt snart? Jag har sett alla säsonger av Robinson Sverige men har så svårt att komma ihåg dom som varit med och vad som hände. Beundrar er som kommer med så bra info om det som hänt, du och PeterZ. Tack för det
Ha Ha Kom ni ihåg norrlänningen Lars-olov som vann den säsongen ? Han sa på bred norrländska: "Om man googlar ordet psykopat, då får man upp en bild på Valentino"
Valentino åkte ur och skullle få en chans i Gränslandet men då sa han: "Jag tänker inte åka till nåt jävla gränsland" så han fick åka hem! Synd för han var en rolig färggrann prick!
2023-11-13, 22:53
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Tycker det var sjukt överdrivet att skicka ut nån för ordet - Lappdjävel,
Stockholmsdjävlar, 08-or, gnällbältet mm går fin fint att säga ju
Har en kollega som kallar sig själv Lappen eller Lapp-Lisa .

Antar för att det egentligen betyder same vilket också är en officiell minoritet i Sverige.

Den moderna västerländska kulturen(speciellt i media) har till stora delar internaliserat den progressiva vänsterns världsbild om förtryckare och förtryckta, där en från en "förtryckande"-grupp inte får lov att uttala sig nedsättande eller okänsligt om "förtryckta" grupper.
I Norrland är det säkert lite känsligare också medan vi från sydligare delar knappt vet vad en lapp är och använder det om "alla från Lappland".

Därför någon kan säga "white tears" men om någon skulle säga "black tears" skulle den bli utskickad på en gång.

Men ja, denna världsbild håller på att implodera och att det inte är hållbart visas ju i Robinson när man nästan varje säsong skickar hem någon för att den uttryckt sig felaktigt om en "minoritet".
Om man kommer från något ställe i landet eller världen där man inte är fullt uppdaterad om vad man får och inte får säga enligt denna woke-ideologi så riskerar man att skickas hem.
2023-11-13, 23:00
Medlem
Värst vad kränkta alla blir av att en fjant i ROBINSON med mindrevärdeskomplex ryker för att sagda fjant inte kan bete sig eller behärska sig som dessutom ljuger för Petra när hon undrar om han vet varför hon vill prata med honom. Manosfär-Buddha är ett lika stort patrask som försvarar honom när Tove lyser med ficklampa på skiten
2023-11-13, 23:04
Medlem
Miffotmorgans avatar
Haha, ägd.
Lappdjävel!
2023-11-13, 23:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obamas-husalv
som dessutom ljuger för Petra när hon undrar om han vet varför hon vill prata med honom.
Ljuger? Tvek. Det som skedde var att Charlie snabbt behövde gå igenom all skit han hade sagt under gårdagen, för att försöka komma på vad det var som hade gått över gränsen.
2023-11-13, 23:12
Medlem
sandyhells avatar
Nu är Toves insta låst. Den har blivit det under dagen. Nån som vet varför?
2023-11-13, 23:16
Medlem
Pelle har alltså enligt Tove varit så kåt på henne att han inte har kunnat titta på henne under en längre stund för att han inte ville börja dregla.

Om det nu är sant är det rätt otroligt och väldigt trist att inte produktionen lyckades plocka upp detta sjuka beteende.

Men med största sannolikhet slirar hon på sanningen som vanligt…
2023-11-13, 23:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Att dom tröttnar på kokos i Robinson är inte konstigt. Men det ger ENERGI . Jag kan nolla kolhydrater om jag dricker ren kokosolja.

"Kokosfett används som energi i kroppens celler precis som kolhydrater. Kokosfettets fettsyror absorberas direkt i tarmen via portvenen till levern och sedan ut i blodet. På så sätt blir kokosfettets upptag mycket snabbare än andra fetter." Men långsammare än kolhydrater,
Senast redigerad av PingPongZong 2023-11-13 kl. 23:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in