Citat:
Ursprungligen postat av
KanotklubbenKermit
Eller såhär; så länge gäddorna är så snedställda i hjärnan och fortsätter att nappa (och inte kan tacka nej) på chattar och bilder där någon utger sig för att vara under 15 år, så lär det fortsätta, ja...

Tack för svar! Ja, "den som är utan synd må kasta den första stenen", påstås ju den påstådde Jesus ha sagt...
Forskning, som jag har länkat till tidigare i tråden, visar ju att personer, som annars betraktas som "rimligt normala" ("vadsomhelst" är ju "normalt" numera...), kan "hugga på vad som erbjuds" i brist på normala relationer.
Såvitt jag minns, har jag bara sett en "konversation" mellan en "gädda" och en "fiskare" i början av den här tråden. Där var "fiskaren" påtagligt drivande och sade sig vilja "bli av med oskulden snarast möjligt". Det är inte så konstigt, att en "utsvulten" person nappar då...
"KYLV:lingar"[*], dvs sådana som i avsaknad av respekt för det grundläggande "människovärdet" ser som enda remedium att avliva alla som av olika skäl avviker från deras påstådda värdegrund, förekommer ju ymnigt i den här tråden. Paradoxalt nog anmäler de ofta abstinens, då uppehållet mellan deras åtrådda förnedringar i form av uthängningar blir outhärdligt långt... Swishen uteblir... DET betraktar jag som "onormalt"...
|*] En seriös organisation som Childhood visade ju t.ex, att KYLV:lingar inte är särskilt respekterade i samhället, då de vägrade att ta emot KYLV:-pengar som en donation.
P.S. Själv är jag i en "stabil relation" sedan drygt 60 år – och önskar mig inte någonting annat

...