2023-11-13, 10:47
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
När ni tar emot de så står ingenstans kom till Sverige utan slöja . Ni måste acceptera det . Eller jobba utan slöja . Så acceptera det .
Nej, du får acceptera att tålamodet med invandrare är slut. Nu är det svenska melodier som ska ljuda på alla nivåer av samhället. Det blir till att anpassa sig till Sverige och svenska värderingar annars får man en enkelbiljett på återtåget. Hej då Hassan! Hej då Sibel! Hej då Muhammed och Abdi!
Citera
2023-11-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heisenburg
Man kan jobba utan slöja. Det är så vi vill ha det.
Jag e inte muslim . Men jag acceptera det så länge de jobbar . Jobba än att leva gratis på soc . Måste acceptera det . Till och med i deras svenska pass har de slöja . Finns många som lever gratis i Sverige som inte jobbar eller vill jobba . De som vill jobba får inte jobba från såna som du
Citera
2023-11-13, 10:49
Medlem
Citat:
Nej, du får acceptera att tålamodet med invandrare är slut. Nu är det svenska melodier som ska ljuda på alla nivåer av samhället. Det blir till att anpassa sig till Sverige och svenska värderingar annars får man en enkelbiljett på återtåget. Hej då Hassan! Hej då Sibel! Hej då Muhammed och Abdi!
Svenska melodi e borta . Försvinner med tiden . Från 2000 talet o vidare har Sverige tappat kontrollen. Hassan . Muhammed . Abdi eller Sibel . Det står i deras pass att de e svenskar. För lätt att få medborgarskap
Citera
2023-11-13, 14:06
Medlem
musicbangers avatar
Citat:
Man kan jobba utan slöja. Det är så vi vill ha det.
Man kan jobba med slöja.
Citera
2023-11-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idevaerlden
Alla mina ungars avslutningar är i kyrkan iaf.

Mupp.

Var bor du nånstans isf? I typ storstäderna har det inte ägt rum sen 90 talet. Sen rent allmänt är ju kristna attribut mycket mer likt västerländsk polo tröja med jeans typ. Islam är ju problematisk bland annat därför att attributen är så stora. Ibland har dom till o med maskering o dyl ju.
Citera
2023-11-13, 20:08
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musicbanger
Man kan jobba med slöja.
Ja, i öknen. Nu är vi i Sverige.
Citera
2023-11-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ja, i öknen. Nu är vi i Sverige.
Du kan få slöja med om du vill ha . Finns svenska muslimer 😉
Citera
2023-11-13, 20:35
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Du kan få slöja med om du vill ha . Finns svenska muslimer 😉
Jo, ett par förvirrade kåkfarare och blattemadresser. Ingenting riktiga svenskar vill ha i sitt land.
Citera
2023-11-13, 20:37
Medlem
Citat:
Jo, ett par förvirrade kåkfarare och blattemadresser. Ingenting riktiga svenskar vill ha i sitt land.
Läste du tidningen. Svensk Muhammed o hans familj i Gaza vill komma hem i Sverige. Då e de svenskar . Hur känns det ?
Citera
2023-11-13, 20:41
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Läste du tidningen. Svensk Muhammed o hans familj i Gaza vill komma hem i Sverige. Då e de svenskar . Hur känns det ?
Jo, jag såg eländet. Det kan stå vad det vill i Muhammeds pass, han är inte svensk för det. Han känner sig inte som svensk, han beter sig inte svenskt och detta kommer aldrig att ändras. Det som kommer ändras är att Muhammeds pass och medborgarskap dras in och så får han åka tillbaka till Gaza. Det är enda sättet att rädda Sverige.
Citera
2023-11-13, 20:43
Medlem
Citat:
Jo, jag såg eländet. Det kan stå vad det vill i Muhammeds pass, han är inte svensk för det. Han känner sig inte som svensk, han beter sig inte svenskt och detta kommer aldrig att ändras. Det som kommer ändras är att Muhammeds pass och medborgarskap dras in och så får han åka tillbaka till Gaza. Det är enda sättet att rädda Sverige.
Medborgareskap kan aldrig dras in . Svenske som heter Muhammed. Stolt svensk
Citera
2023-11-13, 20:47
Avslutad
Jag tror inte ens i USA, Uk eller vår grannland Danmark, som kvinnor med slöjor möter så mycket hat och diskriminering som i Sverige.

Reser ni ens ? Jag tror många svenska skulle skämmas, om dom såg vilken skillnad det är.

Rasism är på väg att förgöra Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in