Hon är driftschef över den bedrövligt illa skötta BK i Gislaved som hon bor 25 mil ifrån!!!
Mögligt bröd, Ismaskin som är sönder i åratal, otrevlig personal som folk har polisanmält!
Undvik denna BK!!!
Typiskt narcissister att framhäva en titel-hon är helt otrolig denna Tang.
Och så det om Charlie... Men riktigt hjärtlös mobbning och hånskratt är det ingen fara med, det ska man tåla.
Så då kan man bara säga att den och den sårade mig och så åker den ut...
Men Charlie kunde vara riktigt grov i mun och hård och empatilös så han får skylla sig själv och han säger att han ångrar sig, sent ska syndarn vakna minsann. Som man bäddar får man ligga, där tappade du kanske en halv mille Charlie.
Imorgon får vi se vad han sa, och till vem, som kan väcka sån anstöt hos produktionen.
Var kommer det där anka grejen ifrån? Jag har aldrig hört nått om anka.
Det där känns för milt, hon har nog högre tröskel än tråd-fölket
Tror det härstammar från Kodord: Kalle Anka.
Känns som att det kommer handla om något relativt milt, i.o.m att han använder ordvalen sårad eller inte min intention att någon skulle ta illa upp. Fast samtidigt så bör man väl bara åka för något rasistiskt eller något som har med en persons utseende att göra. Alternativt att Ylwa sprang till produktionen och grät om mjölkkommentaren.
Senast redigerad av peterZiipen 2023-11-12 kl. 22:51.
Känns som att det kommer handla om något relativt milt, i.o.m att han använder ordvalen sårad eller inte min intention att någon skulle ta illa upp. Fast samtidigt så bör man väl bara åka för något rasistiskt eller något som har med en persons utseende att göra. Alternativt att Ylwa sprang till produktionen och grät om mjölkkommentaren.
Ja, det verkar vara nått ganska milt. Jävligt konstigt om han säger sådär annars.
Nu verkar det vara instagram-fajt mellan dem, nu har Tova lagt upp: https://imgur.com/a/Ty86CTX
Ska bli intressant och se om det där med om "judar" stämde!